Pri Fordu pravijo, da je dolivanje goriva ali polnjenje električnih avtomobilov za večino voznikov preprosto opravilo, vendar pa je lahko za voznike s posebnimi potrebami, osebe z omejeno mobilnostjo in starejše občane velik izziv. Ti so preprosto polnjenja baterij že opredelili za ključni dejavnik pri nakupu električnih vozil.
V sodelovanju z Univerzo v Dortmundu v Nemčiji so razvili prototip polnilne postaje za električne avtomobile, ki jo lahko voznik upravlja preko pametnega telefona v svojem električnem vozilu. Takšna polnilna postaja bo voznikom s posebnimi potrebami omogočila, da bodo med polnjenjem počakali v avtomobilu ali pa ga zapustili, vse potrebno delo pa bo opravil robot.
Praktični preskus
Ko se robotska polnilna postaja aktivira, se njen pokrov odpre, polnilna roka pa se s pomočjo majhne kamere samodejno iztegne proti električnemu priključku na avtomobilu. Ko je polnjenje zaključeno, se roka samodejno umakne na svoje mesto. Vozniki so sicer lahko med preskusom stanje polnjenja spremljali tudi preko aplikacije FordPass.
Pri Fordu dodajajo, da bi lahko takšne robotske polnilnike v prihodnosti vgradili ob parkirna mesta za invalide, ostala parkirišča ali ob zasebne hiše. Možno je tudi hitro in učinkovito polnjenje voznih parkov podjetij, tehnologija pa bi lahko podprla tudi zmogljivejše polnjenje.
Rešitve za prihodnost
V prihodnosti načrtujejo tudi popolno avtomatizacijo robotskega polnjenja električnih vozil, pri katerem bo voznik sodeloval le minimalno ali pa sploh ne. Avtomobil bo preprosto poslal na polnilno postajo, tam pa bo infrastruktura poskrbela, da bo vozilo samostojno prispelo do cilja, se napolnilo in se vrnilo na izhodišče.
Na lanski razstavi IAA v Münchnu so sicer že predstavili rešitve za robotsko polnjenje avtomobilov v kombinaciji z avtomatiziranim parkiranjem, v okviru omrežja Blue Oval pa strankam omogočajo dostop do več kot 300 tisoč polnilnic po vsej Evropi. Pri sikanju protih polnilnic lahko voznikom pomaga tudi pomočnik za polnjenje Ford Charge Assist. Prilagojene rešitve za polnjenje Ford Pro so ponudili tudi upravljavcem flot gospodarskih vozil.
Google je za vsak dan spletnega dela od doma plačal od 400 do 800 dolarjev. V prvem mesecu sem od …