Generalni direktor Forda Jim Farley pričakuje, da se bodo proizvodni stroški električnih avtomobilov močno znižali – in napoveduje močno konkurenco med proizvajalci.
V trenutnem tržnem okolju so novi avtomobili luksuzna dobrina: zlasti električni avtomobili so povezani z visokimi stroški in dolgimi čakalnimi dobami. Kljub temu Fordov šef Jim Farley v razredu električnih avtomobilov nižjega do srednjega razreda v prihodnjih letih pričakuje veliko "cenovno vojno" med proizvajalci, poroča "ABC News". Zaradi padajočih proizvodnih stroškov bi proizvajalci lahko na trg spravili več modelov s ceno okoli 23.000 evrov.
Na konferenci o strateških odločitvah v Bernsteinu je Farley dejal, da bodo materialni stroški za ustrezne modele takrat manj kot 17.000 evrov, kar je precej pod trenutnimi proizvodnimi stroški za električna vozila, ki jih večinoma poganjajo drage pogonske baterije. Poleg novih tehnologij namerava Farley v svojih tovarnah "radikalno poenostaviti" proizvodne procese. S tem bi lahko še dodatno znižali prodajne cene.
Farley je kot primer konkurence v cenovnem razredu cenejših e-avtomobilov navedel kitajski avtomobilski trg. Največ električnih avtomobilov tam ne prodajata Tesla ali Volkswagen, ampak Wuling, skupno podjetje SAIC Motor in General Motors, s poceni modelom hongguang mini.