Tudi Citroën predstavlja prenovljenega, bolj "dozorelega" C3 aircross, ki nastopa v enem najbolj prodajanih evropskih segmentov. Kot pravijo pri znamki, njihov model v nasprotju s kakšnim konkurentom še naprej ohranja podobo pravega suva, torej konkretno karoserijo, dodatno dvignjeno od tal, za napihnjenimi blatniki in izrazitima nosom ter zadkom.
Opazno večji zaslon v kombinaciji z navigacijo
Avto je sicer na trgu od leta 2017. Po prenovi pa ga bo zlahka prepoznati na podlagi novih, bolj izrazitih luči in prek celotne maske razširjenega logotipa, pod katerima je rešetka za zrak. "Jezni" pogled dopolnjujeta žarometa s tehnologijo polni LED. Zadnji del je bil tudi osvežen, zanimiva posebnost so "air bumpsi" na zadnjem odbijaču. Seveda k zunanjosti spadajo tudi nove možnosti pri barvnih kombinacijah in platiščih. Samo na zunaj lahko kupci izbirajo kar med 70 različicami barv, barvnih paketov in barv strehe.
C3 aircross je ohranil vse prednosti prilagodljive notranjosti. Zadnje deljive sedeže je mogoče premakniti za 150 mm, poleg tega pa je mogoče zložiti naslonjalo sovoznikovega sedeža. Glede na razporeditev je velikost uporabnega prostora v prtljažniku od 410 do 520, oziroma do 1.289 litrov, ko so podrti sedeži v drugi vrsti. V C3 aircrossu lahko prevažamo predmete do dolžine 2,4 metra. Ima tudi prilagodljivo sredinsko konzolo s povečanim prostorom za shranjevanje, ki služi tudi potnikom zadaj.
Notranjost je na razpolago v treh barvnih kombinacijah, izboljšali so vtis vgrajenih materialov, avto je bogatejši za devetpalčni sredinski zaslon, ki izboljšuje ergonomijo, čitljivost in ponuja več praktičnosti. Na novem zaslonu je možno prikazati navigacijo citroën connect nav ali funkcijo mirror screen, ki je združljiva s tehnologijama Android Auto in Apple CarPlay. V ponudbi sta tudi brezžično polnjenje pametnega telefona in Citroën Connect Assist. Med drugim si je mogoče privoščiti barvni HUD zaslon in vsesplošno digitalno povezljivost.
Novi sedeži s poudarkom na udobju
Med najpomembnejšimi razlogi za nakup pa ostaja prostornost tako za potnike kot prtljago. Na voljo so nova odlagalna mesta, pri Citroënu pa še posebej izpostavljajo udobje, ki ga poleg nastavljivega vzmetenja dopolnjujejo novi sedeži advanced comfort, ki so bili vpeljani z modeloma C4 Cactus in C5 aircross. Vizualno so drugačni zaradi edinstvenega oblazinjenja, udobje ob dotiku zagotavlja debelejša penasta guma, ki v debelino meri 15 mm, za bolj stabilno držo med vožnjo pa so oblikovalci in inženirji v Parizu poskrbeli z ojačano oporo sedežev, ki so po obliki široki in razkošni. Udobje na dolgih poteh so izboljšali zahvaljujoč ploskvi iz penaste gume visoke gostote v notranjosti sedeža in strukturirani peni večje debeline.
Posodobili so tudi asistenčne sisteme. Opremljen je lahko z 12 intuitivnimi tehnologijami za pomoč pri vožnji, vključno z novo kamero, ki lahko izriše rekonstrukcijo okolice avta.
Cene se začnejo nekaj pod 18 tisočaki
C3 aircross bo ohranil pomočnika Grip Control za vožnjo v slabših razmerah, poganjali pa ga bodo po dva bencinska PureTech (81 kW/110 KM, 6-stopenjski ročni menjalnik in 96 kW/130 KM s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom) in dizelska motorja BlueHDi (110 KM v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in močjo 88kW/120 KM s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom).
Cene na bencinski strani se na ceniku začnejo pri 17.620 evrih, oziroma 21.820 evrih za zmogljivejši bencinski motor s samodejnim menjalnikom. Dizelski C3 aircross stane najmanj 19.870 evrov oziroma 24.470 v zmogljivejši različici s samodejnim menjalnikom.