Čeprav je na voljo tudi z manjšima 7- in 9,3-palčnima zaslonoma, ga prepoznamo predvsem po velikem 10-palčnem pokončnem zaslonu, ki močno spominja na povečani zaslon pametnega telefona ali tablice. Kot nam je v Renaultovem novem tehničnem centru v Mirni peči povedal tamkajšnji tehnični inštruktor Jernej Žefran, je bilo to tudi namen.
Svetel za dotik občutljivi zaslon z ostro sliko in učinkovitim zaznavanjem naših dotikov namreč deluje prav tako kot kapacitivni zasloni večine pametnih telefonov. Senzorji pod steklom zaslona namreč zaznavajo električno upornost naše kože in na ta način ugotovijo, kam smo pritisnili in izvedbo katere funkcije bi radi sistemu ukazali. A da se nam ne bi bilo vedno treba prebijati skozi menije sistema, je n dnu zaslona še nekaj bližnjic, s katerimi dostopamo do najpogostejših funkcij: vklopa ali izklopa sistema, glavnega menija za navigacijo, medije, telefon in podobno, »home«, ki nas pripelje do domačega zaslona, in glasnost avtoradia.
Pregledno brskanje
Vendar pa se nam brskanja skozi menije ni treba bati, saj so urejeni zelo pregledno, s čimer so pri Renaultu učinkovito odgovorili na kritike o zapletenosti prejšnjega sistema R-link. Razvijalci uporabniškega vmesnika sistema so se zato potrudili predvsem zato, da bi čim bolj zmanjšali število klikov, ki so potrebni za zagon določene aplikacije. Sistem je urejen tudi tako, da uporabniku pojasnjuje svoje funkcije, tako da so mu hitro znane tudi funkcije, ki jih dotlej morebiti ni poznal.
Poenostavitev sistema pa se ni ustavila zgolj pri upravljanju menijev, ampak tudi povezavi med sistemom in pametnim telefonom, saj je osrednji zaslon preko povezave mirror link s sistemoma apple car play in android auto, postal tudi učinkovit podaljšek pametnega telefona. Žefran pravi, da tudi glasovno upravljanje lahko denimo poleg Renaultovega sistema, ki ga vključimo s pritiskom na temu namenjen gumb, poteka tudi preko glasovnega upravljanja pametnega telefona. Uporabnik ga vključi tako, da stikalo drži tri sekunde.
Samodejna nadgradnja
V primerjavi s prejšnjimi sistemi je močno poenostavljena tudi nadgradnja sistema. Ta je, tudi zato, ker je preko njega povezana enota SOS, ki mora delovati stalno, stalno povezan z omrežjem 4G. Ko je potrebna nadgradnja določene funkcije, se na zaslonu zgolj pojavi sporočilo, ki voznika pozove k odobritvi nadgradnje in ta se potem izvede popolnoma samodejno.
Nadgradnja se prenaša med vožnjo in ne potrebuje povezave preko voznikovega mobilnega telefona, saj ima sistem lastno povezavo. Ko pa avto ugasnete in gre sistem v mirovanje, se začne sistem posodabljati. Ob tem uporablja lastno baterijo in ne elektrike iz akumulatorja, zato se lastniku avtomobila ni treba bati, da bi mu izpraznil akumulator in avto zjutraj ne bi vžgal.
Enako denimo velja tudi za navigacijsko napravo in digitalne zemljevide, ki so potrebni za njeno delovanje. Žefran pravi, da si voznik zgolj izbere kartografijo države, ki jo želi naložiti, potem pa stvari stečejo samodejno. A le, če so datoteke manjše od 300 megabajtov. Če je podatkov več, je še vedno potrebno obiskati avtoservis, kjer serviserji navigacijsko napravo nadgradijo s posebnim programom.
Podobno kot Googlovi zemljevidi
Navigacija sicer deluje na podoben način kot Googlovi zemljevidi, saj uporabniku takoj, ko začne vanjo vnašati naslov cilja, pomaga z dokončanjem njegovega vnosa, ki ga na koncu le še potrdi. Dodajmo še, da Renaultova navigacijska naprava v sistemu ni obvezna, saj lahko voznik uporablja tudi navigacijsko naprave njegovega pametnega telefona.
Za pametne telefone je sicer na voljo tudi aplikacija »MyRenault«, preko katere lahko voznik na daljavo nastavlja marsikateri element avtomobila. Na daljavo lahko denimo ugotovi njegovo lokacijo, če je morda pozabil, kje ga je parkiral, v navigacijsko napravo lahko pošlje že vnaprej pripravljeno destinacijo, avtomobil lahko zaklene ali odklene, prižge lahko luči ali pa potrobi in s tem odžene morebitni vsiljivce. Pri električnem zoeju pa lahko denimo na daljavo vključi tudi klimatsko napravo ali pa nadzoruje napolnjenost baterij.
Žefran zaključi še, da s sistemom do sedaj ni bilo večjih težav, saj so se pri Renaultu zelo potrudili, da deluje. Zdaj je sistem razvit po načelu pametnega telefona in tudi deluje kot dodatni telefon. Vsi poznamo svoje telefone in se z njim tudi dobro znajdemo, zato so bili zelo primeren vzor tudi za Renaultov sistem.
Tesla je glede tehnologije svetlobna leta pred tekmeci
tole EasyLInk takoj ven iz avta. a veste kolk je kazen za telefoniranje po novem v avtu ? a tole …