Na četrtem pomolu starega tržaškega pristanišča (Molo IV) ni več mogoče parkirati. Občina je namreč predčasno prekinila koncesijsko pogodbo z družbo, ki je parkirišče upravljala. Kmalu bo območje starega pristanišča postalo gradbišče, graditi bodo začeli linearni park.
Do ponedeljka zjutraj je bilo treba parkirišče izprazniti, piše Primorski dnevnik, a je bilo včeraj tam še vedno parkiranih nekaj deset vozil, velika večina z nemškimi, avstrijskimi in poljskimi registrskimi tablicami.
V "zelenem linearnem parku industrijske arheologije" na območju starega pristanišča se bo od pomola IV do predvidoma parka Bovedo raztezal tri kilometre dolg bulvar. Pristojni se nadejajo, da bo Trstu prinesel ogromen razvojni potencial, saj naj bi povezal južni in severozahodni del mestnega urbanega podaljška. Med drugim naj bi na tem mestu zrasle javne pisarne, muzeji, gledališke dvorane, jezera, travniki, fontane, kolesarske steze in športni objekti, ...
S projektom linearnega parka želijo v Trstu postaviti sistem zaporednih pokrajin, ki prefinjeno reinterpretirajo zgodovino in geografijo mesta, hkrati pa ga narediti družabno in varno.
Non me ne frega un cazzo!
D.J. Ob branju naslova, me je obšla najhuša mora, kaj pa sedaj, kje bom pakiral, morda v Ankaranu in z biciklom. ……..
Porto Vecchio nikoli ni bil mišljen kot nek zeleni park!! S tem, kar nameravajo, ga bodo popolnoma uničili. Skladišča in ostale objekte bi morali obnoviti, da bi jim na zunaj povrnili nekdanji izgled, notranjost pa prilagoditi potrebam dejavnosti, ki bi… ...prikaži več jih umestili v obnovljene objekte. Porto Vecchio je izjemen primer zgodnje industrijske arhitekture in eden najlepših spomenikov AO imperialne dobe.