Organizatorji olimpijskih iger lahko športniku odvzamejo odličje zaradi sporočil na socialnih omrežjih, če se njihovi osebni pokrovitelji ne bodo držali 'pravila 40'. Prepovedane so uporabe besed kot so Rio, zlato, srebro, bron in celo zmaga. Neolimpijski pokrovitelji 'svojim' športnikom ne smejo zaželeti sreče pred nastopom, prav tako pa ne smejo retvitati njihovih osebnih pogledov.
Pravilo je že stopilo v veljavo, upoštevati ga je treba od 27. julija do 24. avgusta. Glavna naloga pravila naj bi bila zaščita intelektualne lastnine olimpijskih sponzorjev kot so Coca Cola, McDonalds in Panasonic. Ti so plačali visoke vsote, da bi se njihovo ime povezovalo z olimpijskimi igrami. Če pokrovitelji posameznih športnikov niso na listi olimpijskih sponzorjev, morajo biti športniki previdni pri komuniciranju z njimi.
"Pokroviteljem moramo ponuditi ekskluzivnost, saj so za njo plačali. Podjetje, ki ni uradni pokrovitelj in ki prodaja pijačo, ne sme na svojih socialnih omrežjih zapisati nekaj kar se tiče olimpijskih iger, saj tako krši naše intelektualne pravice, da bi prodalo svoje proizvode," je pojasnila šefica marketinga olimpijskih iger Lisa Baird.
Športniki in njihovi osebni pokrovitelji s pravilom 40 seveda niso zadovoljni. Nekdanja britanska olimpijska Kelly Sotherton Mednarodnemu olimpijskemu komiteju sporoča, da bi bilo boljše, če bi se ukvarjalo z dopinškimi prekrški, kot pa s kaznovanjem športnikov zaradi objav na družbenih omrežjih in njihovih pokroviteljev.
dezurni@zurnal24.si
Ideja: KIA jih gre lahko trollat. "Vsak olimpijec, ki zmaga oz. pride na stopničke dobi Kio Rio v zlati/srebrni/bronasti barvi."
Torej neko teslo v podjetju, ki je tvoj sponzor ignorira to pravilo in zato TI najebeš. WTF?
Noro! Prav totalitarna pravila tega OI-ja.