Francoski velemojster bo ostal pri dosedanjem delodajalcu Citroenu, s katerim je dosegel vse uspehe v reliju, a bo zamenjal panogo, saj bo vozil v prvenstvu WTCC.
Selitev Sebastiena Loeba v druge dirkaško panogo ni presenečenje. Na lastno željo je že v sezoni 2013 prisoten le še na nekaterih izbranih relijih, precej časa pa posveča testiranjem in treningom na krožnih dirkah. Dirkal je že tudi v Le Mansu, letos pa bo nastopil tudi na preizkušnji Pikes Peak v ZDA, ki velja za eno najtežjih gorskih dirk na svetu.
Loeb: "Počasi do prvih mest"
Tako za Loeba kot ekipo Citroen bo prvenstvo WTCC nov izziv, a je vodja športnega oddelka francoske tovarne Yves Matton že pred meseci namignil, da se bodo verjetno podali v ta projekt, kjer so stroški za polovico manjši kot v SP v reliju. Danes so sodelovanje uradno potrdili.
"Počutim se, kot da so se mi uresničile sanje. Čas je bil, da obrnemo list in poskrbimo za novo poglavje v naši dirkaški zgodbi. Ne bom rekel, da nameravam takoj zmagovati, a upam, da bom počasi prišel tudi do prvih mest," je ob novici o sodelovanju francoske ekipe v prvenstvu WTCC dejal Loeb, ki vozi na relijih vse od leta 1995, med leti 2004 in 2012 pa je bil vseskozi svetovni prvak.
Muller bo dobil konkurenco
Citroen bo tako v sezoni 2014 postal izzivalec Hondi, Chevroletu, BMW-ju in Seatu, ki imajo najmočnejše tovarniške ekipe v WTCC, njegov rojak Yvan Muller (Chevrolet) pa je najuspešnejši dirkač zadnjega obdobja s tremi naslovi prvaka in vodi tudi v letošnjem prvenstvu.