Potem ko je Uefa tekom letošnjega evropskega prvenstva v Nemčiji ves čas nagovarjala ljudi, da namesto letal zaradi manjšega vpliva na okolje uporabljajo alternativna prevozna sredstva, se vsaj sama po poročanju britanskih medijev ni držala svojih načel.
Tako vsaj piše sloviti The Times, ki razkriva, da naj bi predsednik Uefe Aleksander Čeferin skupaj z nekaterimi drugimi vodilnimi možmi krovne evropske nogometne zveze tekom Eura v Nemčiji ves čas brez pomislekov uporabljal Uefino uradno letalo Bombardier Challenger 64, katerega naj bi uporabljal za transport med prizorišči tekem ter lete domov v Ljubljano, povzemajo poročilo Timesa pri 24sata.
Čeferin naj bi po pisanju Britancev tako deloval povsem v nasprotju s smernicami Uefe, ki se je pohvalila, da so reprezentance na Euru 2024 za 75 % zmanjšale števile letov v primerjavi s tistim iz leta 2016. Medtem ko naj bi kar 90 % zaposlenih pri Uefi tekom turnirja potovalo z alternativnim prevozom.
Izpostavljeno je še bilo, da je na primer reprezentanca Nizozemske potovala z vlakom celo na polfinalni obračun z Anglijo ter pri tem zašla v težave zaradi železniške blokade. Medtem pa naj bi Čeferin po poročanju Britancev ves čas brez pomislekov uporabljal letalo.
Po poročanju Timesa naj bi Čeferin med 15. junijem in 9. julijem opravil kar 16 letov z Uefinim letalom, številka pa bi bila še višja, če ne bi Uefin predstavnik za odnose z javnostjo protestiral, da za potovanje na relaciji Düsseldorf-Dortmund resnično ne potrebujejo letala, saj bi let trajal vsega 14 minut.
Britanci so izpostavili še Čeferinove besede "očitno je, da delamo nekaj narobe z našim planetom" iz enega izmed njegovih govorov, preden so izpostavili, da je Slovenec kar 11-krat uporabil letalo na tako kratkih relacijah, da je let trajal manj kot eno uro. Prav tako so opozorili, da se je tekom tekmovanja z letalom trikrat vrnil domov v Ljubljano.
Uefin predstavnik za odnose z javnostjo je sicer za Times pojasnil, da je bila večina teh letov vnaprej planirana ter tudi v skladu z njihovo strategijo o trajnostnem razvoju turnirja. Pri tem je še posebej poudaril, da je velik del zaposlenih pri Uefi za transport med mesti uporabljal električne avtomobile.
Takole zgleda zel3ni pr3hod. Raja z Avtobusom bogati z jahtami in avioni...
res grozljivo Čeferinu je ogljični odtis poskočil za 1000% ni pa poskočil vsem debilnim milijarderjem, ki se vozijo na pedofilne zabave v Davos
a bi nehal srat. s times-om na čelu. raje naj ta cajtng malo pogleda med fuzbaliste, ki služijo prebajne dohodke, kaj imajo v gražah. resno bi rad našel enga, ki ima električni avto, pa magari električnega RR-a. ampak ne so… ...prikaži več bugatiji, ferarriji in podobna šara , ki požre več bencina, kot tak mali avionček, s katerim se vozi Čeferin. mislim ti žogobrcarji se pa na treninge vozijo z makinam,, ki pokrjujo tolk benza sam da se zalaufa,, kot vaša kripa cel teden. torej, kdo je baraba ? zame fuzbalisti