Organizacija ULEB in Evroliga že pet let organizirata tako imenovano Devotion Marketing Award Competition, prestižno nagrado s področja pogonov trženja, komunikacij in prodaje.
Trem nominirancem vsako leto pripadejo tri nagrade za posebne dosežke – zlato, srebrno in bronasto, končni vrstni red pa vodstvo tekmovanja obelodani na tradicionalnem žrebu v Barceloni. Letos se bo to zgodilo 7. julija, med nominiranci pa je prvič tudi Union Olimpija, ki je žirijo prepričala z dvigom obiska v novi dvorani (95-odstotna zasedenost), sistemom prodajne mreže ter bogatim spremljevalnim programom v Stožicah z učinkovito implementacijo klubskih sponzorjev.
Poleg Uniona Olimpije sta se v veliki finale uvrstila še predstavnik Eurocupa Asefa Estudiantes iz Španije in poljski evroligaš Asseco Prokom. Glavni kriteriji izbora so bili tudi tokrat: obiskanost tekem, kvaliteta tržne in prodajne mreže, gledalčevo doživetje košarkarske tekme kot dogodka v dvorani ter kvaliteta in zanimivost celotnega produkta.