A kot je dodal, ni vseeno, kdo ga bo kupil, saj je velik zaposlovalec.
"Bil bi zelo vesel, če se najde pravi strateški partner. Nisem pa za to, da bi kdo skozi Mercator reševal svoje takšne ali drugačne, tudi finančne probleme," je povedal Žerjav.
So pa ravno včeraj hrvaški mediji poročali, da naj bi se Ivica Todorić, lastnik Agrokorja, jeseni vnovič lotil prevzema Mercatorja, vendar naj bi za delnico ponudil bistveno manj.
O zanimanju kitajskega kapitala za slovensko železniško infrastrukturo – stike je pred kratkim navezal premier Janez Janša – Žerjav nima "novih informacij". Je pa potrdil, da se je pred kratkim sestal s predstavniki kitajske banke za razvoj, ki so kazali interes za financiranje projektov.
"Sporne" Stožice
V dveh mesecih naj bi bilo znano tudi, ali bo Slovenija morala vrniti dobrih šest milijonov evrov evropskih sredstev za projekt Stožice.
"Zagotovo bo kdo moral prevzeti odgovornost, sploh če se izkaže, da je bil razpis napisan na kožo enega ponudnika," je napovedal Žerjav.
Sicer pa je ministrstvo objavilo javni poziv za regionalne razvojne programe. Za obdobje 2012–2014 bo na voljo 144 milijonov evrov, za sredstva pa lahko kandidirajo le samoupravne lokalne skupnosti.
Po pravici povedano mi je za Mercator že vseeno. So itak najdražja trgovina v Sloveniji, dobavitelji bežijo drugam in potem se gredo oni da so kao najboljši sosed, jaz bi prej rekel najdražji sosed. Jaz sicer podpiram slovenske izdelke in… ...prikaži več pa kakovost, vendar zato sedaj že lep čas kupujem v tuševih trgovinah, imajo najbolj prijazne prodajalke in pa kakovovostne in vedno sveže izdelke. In verjamem da bo Tuš za vedno ostal slovenski.
Hvala vladi za iskrenost. Zdej pa iskat tujega (ne ex Jugo) primernega partnerja.
Prodaja Mercatorja bi bila velika napaka. Komurkoli ga prodamo, bo to samo še bolj zamajalo slovensko gospodarstvo in to se mi v teh časi ne zdi dobro. To da ni kapitala je le izgovor. In kakšne izdelke bomo potem lahko… ...prikaži več še kupovali v trgovinah? Na policah tujih trgovin je vedno manj slovenskih izdelkov in vse več tujih. Police drogerij DM so lep izgled, slovenski izdelki izginjajo, prednost pa DM daje svojim blagovnim znamkam, tako v drogeriji DM ne moreš več dobiti Subrine, Palome, Stelexa in še bi lahko naštevali. To ni dobro.