Slovenija
0 ogledov

Zbogom, televizija

Ljudje še vedno zaupajo televizorjem. Žurnal24 main
Finančna kriza nas je prisilila v varčevanje. Vsi sprejemamo različne ukrepe, s katerimi nižamo stroške v gospodinjstvu. Nekateri se celo odpovedujejo televiziji.

Američani so ugotovili, da lahko veliko privarčujejo tudi s tem, da prekinejo naročnino za kabelsko televizijo, saj se veliko programov, oddaj in medijev odloča za spletno različico.
Corey Wynsma, ameriški državljan, je povedal, da sta z ženo "ukinila televizijo", saj je le-ta postala razkošje, ki si ga ne moreta več privoščiti. Večino informacij sva tako in tako našla na spletu. Zato sva raziskala, ali so najine najljubše oddaje in nanizanke na internetu in večina jih je res. Podobnega mnenja je Rick Wampler, tehnični uslužbenec pri svetovno znanem Cirque du Soleil. Priznal je, da se razlika v mesečnih stroških pozna. Prav tako pa želi imeti več pregleda nad vsebino, ki jo spremlja.

Vse več ponudbe
Vse več Američanov se odloča za gledanje videov na spletu, zato ponudba spletnih strani, ki ponujajo brezplačne posnetke oddaj, filmov in nanizank, razumljivo narašča. ComScore, podjetje, ki je izvedlo raziskavo, je ugotovilo, da spremljanje spletnih videovsebin strmo narašča, in sicer za 13 odstotkov. V decembru si je ameriško prebivalstvo ogledalo rekordnih 14 milijonov posnetkov. Izmed tri tisoč anketiranih je 20 odstotkov ljudi potrdilo, da vsaj včasih spremljajo vsebine prek interneta.

Med tovrstnimi spletnimi stranmi prevladuje YouTube, vendar visoko obiskanost beležijo tudi Hulu – 24 milijonov ogledov v decembru –, Joost in Veoh. Spletna TV-ponudba vseeno ostaja omejena, saj določenih vsebin, ki jih najdete na YouTubu, ne boste našli na Veohu. Prav tako ostajajo tehnične omejitve, mnogi, navajeni velikih ekranov, bodo težko zadovoljni s 14-inčnim monitorjem. Uporabniki, ki so se popolnoma odpovedali televiziji, poročajo tudi o pomanjkljivih live stream videih. Verjetno tudi zato, ker imajo tovrstno ponudbo največkrat novičarski portali, ki še vedno stavijo na občinstvo pred televizijskimi zasloni.

Predstavnik DirectTV Robert Mercer je povedal: "Ljudje še vedno zaupajo televizorjem. Posebno v teh težkih časih. Vseeno bi finančna kriza lahko vplivala na spremembe njihovih navad." Ronald Lewis, svetovalec za tehnologijo, meni, da ameriško prebivalstvo še ni pripravljeno na "dolgotrajno" gledanje spletne televizije. Kabelska podjetja bodo morala hitro in učinkovito širiti svoja omrežja, če bodo želela slediti spletni ponudbi, je dodal Lewis.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.