Slovenija
17 ogledov

Za ovire krivi javni partnerji

Čez dober mesec bi morali po prvih napovedih že nakupovati v nakupovalnem središ Žurnal24 main
Fazna gradnja potniškega centra Emonike je odvisna tudi od tehničnih zahtev.

“Aktualni zazidalni načrt zahteva gradnjo celotnega projekta Emonika istočasno, a ob tem ne upošteva zahtev trga in trenutne situacije, se vmešava v poslovne odločitve investitorja in ob tem diskriminira Emoniko v primerjavi z drugimi nepremičninskimi projekti v Ljubljani,” je oster Csaba Toth, direktor Trigranitove Emonike, ki bo gradila potniški center.

Za stolpnico vse nared
Pravi, da si tudi sami, kot zahtevajo tako Mestna občina Ljubljana (MOL) kot Slovenske železnice (SŽ), želijo čim prej začeti gradnjo avtobusne in železniške postaje, a da je to odvisno od pogojev, ki niso v njihovi pristojnosti. Za pridobitev gradbenega dovoljenja za gradnjo stolpnice pa imajo že skoraj pol leta pripravljeno vso dokumentacijo.

Tako MOL kot SŽ so jasno povedale, da ne bodo dopustile gradnje komercialnega dela projekta, ne da bi ob tem začeli graditi tudi postajo. V Emoniki si želijo fazno gradnjo; Toth pravi, da tudi banke ponujajo financiranje za “smiselno in izvedljivo faznost gradnje”.

Zmotilo ga je tudi, da župan Zoran Janković pričakuje gradnjo vse komunalne infrastrukture hkrati. Toth pravi, da bi bilo ob logičnem poteku pričakovano, da se zgradi samo infrastruktura, na katero se potem priključi določen objekt. Če pa je “seznam želja investicij v infrastrukturo predolg, pa lahko to ogrozi celotno investicijo”, dodaja.

Pogodba pozno zaradi SŽ
Na vprašanje, zakaj so šele nedavno podpisali pogodbe z nagrajenci natečaja za postajo, odgovarja, da niso imeli tehničnih podatkov od SŽ za začetek projektiranja, zato niso mogli določiti niti velikosti postajne dvorane niti kakšne materiale naj uporabijo.

V SŽ odgovarjajo, da so do zdaj izpolnili vse zahteve iz pogodbe o skupnem vlaganju. Že lani bi naj tako poslali pogoje za projektiranje javnega dela Emonike. Odprto je ostalo le vprašanje lokacij podpornih stebrov za poglobitev železnice. Te bodo znane v dveh mesecih, ko bo končana študija, ki so jo naročili v Emoniki, plačali pa jo bodo oni in SŽ.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.