Slovenija
1 ogledov

Vztrajajo pri eni smeri

Parkomate bo MOL na novourejenih enosmernih ulicah postavila po zaključenem javn Žurnal24 main
Enosmerne ulice. Občina večine kljub pritožbam ne bo spremenila nazaj v dvosmerne.

Spreminjanje nedavno uvedenih enosmernih ulic nazaj v dvosmerne je možno le pri krajših odsekih in na manj pomembnih cestah, pravi Peter Skušek, vodja odseka za promet na Mestni občini Ljubljana (MOL).

Na mestnem portalu pobud je namreč vse več pripomb meščanov, ki živijo ob novih enosmernih ulicah, naj se spremenijo nazaj v dvosmerne; v mestni upravi jim odgovarjajo, da bodo pobude proučili in jih po poskusnem obdobju morda upoštevali.

Pobude, ki jih obravnavamo, na mikroravni predlagajo določene spremembe oziroma izboljšave pri urejanju enosmernega prometa. Izhajajo iz prakse stanovalcev, ki razmere na ulici, kjer stanujejo, najbolje poznajo,” meščanom pritrjuje Skušek, a dodaja, da jih upoštevajo le, če so utemeljene in upravičene ter “če se da”.

“Enosmerne varnejše”
Do zdaj je MOL enosmerne ulice na novo uredila na območjih Prul, Bežigrada II, III, IV in V ter delno Bežigrada I. Sledili bodo Vodmat, Trnovo, Rožna dolina I in Spodnja Šiška I. “V načrtu je ureditev enosmernega prometa z uličnim parkiranjem povsod med ožjim mestnim središčem in obvoznico, seveda kjer je to mogoče,” še pravi Skušek.

Enosmerne ulice so po statistikah za približno 30 odstotkov varnejše kot dvosmerne,” meni Peter Lipar s fakultete za gradbeništvo in geodezijo. Po njegovem mnenju je tako, ker lahko pešce pri prečkanju ceste vozilo preseneti le z ene strani, poleg tega voznikom ni treba paziti na nasproti vozeče avtomobile.

Vsekakor pa mora biti za enosmerne ceste na voljo dovolj prostora,” poudarja in dodaja, da mora biti vozišče za neoviran promet široko vsaj tri metre in pol.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.