Evropski potrošniški center na Brniku ozavešča tudi s pomočjo brezplačnega priročnika o pravicah potnikov in kratkega nagradnega kviza.
Evropski potrošniški center v Sloveniji (EPC), del Mreže Evropskih potrošniških centrov (ECC-Net), danes med 10. in 16. uro na Letališču Jožeta Pučnika seznanja potnike z njihovimi pravicami v primeru zamude in odpovedi leta, zavrnitve vkrcanja in težav s prtljago.
Potrošnikom je na voljo brezplačen priročnik Pravice letalskih potnikov, svoje poznavanje pravic lahko preverijo tudi s kratkim nagradnim kvizom.
Lani se je namreč vsak tretji potrošnik po pomoč obrnil na ECC-Net, kar 50 odstotkov teh težav pa se je nanašalo na letalske prevoze.
Število primerov je naraslo predvsem v času zaprtja zračnega prostora zaradi vulkanskega prahu, navaja EPC.
Akcija ozaveščanja potnikov hkrati poteka na več kot 25 evropskih letališčih.