Ameriški proizvajalec televizorjev se je pogodil in plačal kazen v višini dveh milijonov evrov.
Ameriška agencija za zaščito konkurence jim je očitala, da so beležili, kaj se je prikazovalo na televizijskih zaslonih, podatki pa so se prenesli na računalnike podjetja. Te, predvsem za številne oglaševalce uporabne podatke, so nato prodajali naprej tretjim stranem, trdijo pri FTC.
Pri podjetju Vizio obtožb niso zanikali, so pa se zato branili s tem, da so sporočili, da so bili podatki anonimni. To pomeni, da se podatki o navadah gledanosti niso povezali točno z določeno osebo.
"Nikoli nismo povezovali osebnih informacij o lastniku televizorja z njegovimi navadami gledanja televizijskega programa," se zagovarjajo pri podjetju Vizio.
Vse bodo morali izbrisati
Pri FCT pravijo, da se je zbiranje podatkov začelo leta 2014, spremljali pa naj podatke s kar 11 milijonov televizorjev. "Vizio je spremljal podatke vsakega gospodinjstva opremljenega s pametnimi TV napravami. Niso zbirali zgolj podatkov o tem, kaj se na televiziji spremlja, pač pa so beležili tudi IP naslove, poštne številke, bližnje brezžične povezave in ostale informacije," so objavili pri FCT-ju. Vse te podatke so kasneje prodajali tretjim stranem.
Vizio naj bi se v pobotu zavezal, da bodo prenehali zbirati vse te informacije in da bodo morali bolj jasno obveščati ljudi, da zbirajo informacije o navadah gledanja. Poleg tega bodo moral izbrisati vse do sedaj zbrane informacije.