Z letošnjim festivalom smo zadovoljni. Predstavilo se je mnogo umetnikov, ki so mednarodno priznani in nastopajo na velikih odrih, pred množicami. Vrhunec festivala je bila kar otvoritvena slovesnost, na kateri se je predstavila vrhunska japonska zasedba Open Reel Ensemble. Njihovi AV-dogodki v živo v pravi glasbeni instrument združijo starinske magnetofone “kolut na kolut” in moderno tehnologijo. Med nastopi ustvarjajo posnetke in jih kombinirajo z zvoki, ki jih z vrtenjem kolutov ročno in digitalno spremenijo v edinstveno zvočno konstrukcijo.
Kako se financirate – ali vam država oziroma občina dovolj pomaga, imate dovolj sredstev za nemoteno izvedbo?
Na tem mestu se moramo Mestni občini Maribor, Zavodu EPK Maribor 2012, ministrstvu za kulturo in fundaciji EU-Japan Fest zahvaliti za finančno podporo, ki smo jo dobili. Brez teh in seveda preostalih manjših, a ne nepomembnih sponzorjev programsko tako pestrega in mednarodno širokega programa ne bi mogli izvesti. Upamo, da bo podobna podpora na voljo tudi v prihodnosti. Je pa neizpodbitno dejstvo, da bi ob še kakšnem evru več ekipa, ki skrbi za organizacijo in izvedbo festivala, dobila tudi profesionalne temelje.
Kaj pripravljate za prihodnje leto?
Prihodnje leto bo Maribor postal Evropska prestolnica mladih. Ti so z našo usmeritvijo v izobraževanje in predstavljanje nišnih ter mejnih področij umetnosti ena od naših ciljnih publik. Razširitev je precej pogojena z višino pridobljenih sredstev.
Je tovrsten festival redkost, unikat v naši regiji oziroma na območju nekdanje Jugoslavije in v sosednjih državah? Koliko je zanimanja tujcev?
V regiji ima že bogato tradicijo, v Sloveniji velja za pomembno institucijo v tej veji umetnosti. Od svojih začetkov pa do danes je festival v Sloveniji in širši regiji opravil pionirsko delo pri predstavljanju teorije in prakse računalniške umetnosti in novih medijev.
17
ogledov
Upajo na še kak evro več
Peter Lubej. O prihodnosti Mednarodnega festivala računalniških umetnosti, ki se je zaključil konec tedna v Mariboru.