Slovenija
0 ogledov

Turisti bodo začutili skrivnost

(Foto: Žurnal24) Žurnal24 main
Da bi tuji turisti še bolj "začutili" Slovenijo, si je vlada kot enega glavnih ciljev zadala boljšo promocijo naše države v tujini. Postali naj bi zaželena turistična destinacija.

"Slovenija bo postala razvita turistična destinacija z raznoliko in kakovostno turistično ponudbo, s poudarkom na krajših počitnicah. Z izoblikovanimi atraktivnimi in raznolikimi integralnimi turističnimi proizvodi bo postala tudi zaželena destinacija za daljše počitnice," je pod naslovom Vizija zapisala vlada.

Turistom se bomo pokazali kot Evropa v malem, kot srce Evrope, kot ne dovolj odkrita in skrivnostna destinacija, je še zapisala vlada.

Adijo rožice
Za večjo prepoznavnost Slovenije v tujini so se do zdaj borile vse slovenske vlade in turistične organizacije.

Slogan in logotip "I feel Slovenia“ je zamenjal pisane rožice, ki so bile ocenjene kot ne preveč prepoznavne, video oglas so si lahko ogledali gledalci CNN-a, na Travel Channelu je bila Slovenija predstavljena kot smučarska destinacija, pojavila se je v National Geographicu, lani poleti je bilo 150 londonskih taksijev poslikanih s podobo Bleda.

A kljub temu vlada tudi tokrat ugotavlja, da je Slovenija v tujini še vedno slabo prepoznavna, da nas povezujejo z Balkanom, posledično nam turisti pripisujejo nizko kakovost turistične ponudbe in pričakujejo nizke cene.

Promocija v tujini, nove letalske linije, morda cenejše letalske vozovnice, poenostavitev vizumskih postopkov, šolanje turističnih kadrov je zato le nekaj akcij vlade, ki jih bo uresničila letos, da bi drugo leto privabili več tujih turistov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.