Slaba kakovost slike ali pa izginjanje slike in njena ponovna pojavitev, nastavitve programov, ki
se ne shranijo, in podvojeni programi so tri najpogostejše težave, ki jih omenjajo naši bralci z
različnih koncev Slovenije. Vse to naj bi se dogajalo od 1. julija, ko je Siol prešel na novo
programsko shemo.
Poklicali smo na Siol, kjer pravijo, da so v začetku julija res imeli težave, vendar da so
jih odpravili. Izjema so podvojeni programi. Gre za šest programov, za katere pravijo:
"Razlog je v tem, da so ti kanali uvrščeni na začetek sheme kot najbolj atraktivni in gledani
kanali, pozneje pa so dodani še v sklop glede na žanr.“
Kot primer navajajo Discovery Channel in National Geographic, ki sta kot bolj gledana
programa uvrščena na 20. in 21. mesto, kot dokumentarna kanala pa se znova ponovita na 50. in 65.
mestu.
"Nobenega tehničnega zadržka ni, da kanalov, ki se podvajajo, ne odstranimo, vendar
ocenjujemo, da bi s tem preveč posegli v že obstoječo uporabniško izkušnjo," pravijo na Siolu.
Poleg tega dodajajo, da si lahko gledalci vrstni red programov nastavijo po svojem okusu, kar pa po
izkušnjah naših bralcev ne drži. Želene nastavitve izginejo, ko ugasnejo in znova prižgejo
komunikator.
Poklicali smo tudi na Zvezo potrošnikov Slovenije. Potrdili so, da so v začetku julija
dobili veliko pritožb zaradi težav s Siol TV, v zadnjem času pa niso prejeli nobene pritožbe, zato
pa naj bi bile zasute s klici telefonske številke za pomoč Siolovim uporabnikom, pravi eden izmed
naših bralcev.
Prejeli smo tudi posnetek bralca, ki je naročnik Siol TV in je posnel, kaj se dogaja s sliko
na njegovem televizorju.
22
ogledov
Težave Siol TV naročnikov
Na nas se je obrnilo kar nekaj bralcev, ki imajo težave s Siol TV; predvsem s kakovostjo slike. Eden je kot dokaz poslal videoposnetek, kako deluje njegov televizor. Na Siolu težave zanikajo.