“Takšno je stanje v Ljubljani. Gre za realno oceno anarhije, ki vlada pri nas. Tudi ta test kaže na to, da ni nobenega nadzora in da lahko vsak, ki ima pet minut, ne, minuto časa, vozi taksi. Naše oblasti vedo, da imamo totalno anarhijo, pa nič ne naredijo. V petek sem zaradi tega protestno odstopil kot predsednik Taxi društva Ljubljana,” se je Fuad Mustafić odzval na rezultate testa, da ima Ljubljana najslabše taksi storitve med 22 evropskimi mesti.
Tudi njegov naslednik Marjan Rozman se strinja, da so ti rezultati le posledica stanja v Ljubljani.
Posiljevalec je lahko taksist
Podobno meni Silvester Mikša iz družbe Taxi Laguna: “Problem je v tem, ker država v taksi službi vidi zasilni izhod za ljudi, ki nimajo druge službe. Vsak, ki nima česa početi, gre vozit taksi, ker ni nobenih normativov in ker ni nadzora. Ko pride posiljevalec iz zapora, gre lahko vozit taksi. Jaz kot lastnik moram prinesti potrdilo o nekaznovanosti, moj voznik pa ne. Kje je tu logika? Zato pa smo na zadnjem mestu, kjer bomo še nekaj časa.” Dodaja, da se s taksi službo ukvarja od leta 1994 in da se od takrat ni nič spremenilo.
Malo bolj je bil nad rezultati testa presenečen Enes Mujić iz Taxija Metro, ki meni, da so se preizkuševalci vozili s tistimi taksisti, ki niso vključeni v nobeno društvo ali družbo: “Ti so najslabši pa še navite cene imajo. Vse te težave izhajajo iz njih, ker vsa podjetja postavimo interna pravila, čeprav ne trdim, da smo brez napak. Za taksiste bi preprosto morali narediti obvezen seminar, kjer bi jih naučili bontona in preostalega. Gospodarska zbornica samo pobira članarino, nič pa ne naredi, še seminarja ne, ki bi ga mi sami plačali.”
Smaila Dautovića iz družbe Intertours Taxi pa je zmotila cena, ki so jo objavili v testu za taksije v Ljubljani: “Ne vem, kje so dobili ceno 15,88 evra za sedem kilometrov. Naša cena je 6,59 evra, cena najdražjega Taxi društva Ljubljana pa 9,20. To so se morali voziti z nekom, ki nima cenika.
Imaš prou...pri nas je tako, ker je še vedno balkan, čeprav nočemo tega priznat!!! V tujini Enesi, Fuadi in ne vem še kdo, so bistveno drugačni ljudje, sistem jim ne dovoli...preizkušeno, skoraj še pretirano prijazni so......pa ni samo LJ,… ...prikaži več naj pridejo na obalo...skrito kamero naj sabo vzamejo, pa bodo imeli kaj videt in slišat!
Rešitev je dokaj preprosta ( po vzoru naprimer Nemčije ). MOL naj postavi pogoje pod katerimi lahko nekdo postane taxist, določijo naj enotno ceno ( izračun te cene ni nobena modrost ). Kvaliteta ponudbe pa bo poskrbela za selekcijo med taxisti.
Res v Ljubljani vlada anarhija. Imam slabo izkušnjo, ko sem potreboval taxi uslugo od železniške postaje do servisa Volvo Lekše. Ker nisem vedel da obstajajo poleg privatnikov, ki zasedajo vsa mesta poleg postaje, sem najel enega - prvega, saj ne… ...prikaži več moreš izbrati recimo tretjega. Ko vstopim, se je s kolegi najprej posvetoval kje ta servis Lekše sploh je. Cena vožnje je bila 25,73 €, s tem da je stalno med vožnjo nekaj vtipkaval po taksimetru.Na servisu so mi dali številko taksi družbe in naslednjič sem z njimi prevoz plačal okoli 7 €.Še to. Na Gran Kanariji - sredi sezone - me je taksi usluga od hotela do plaže ali centra mesta - cca 5 km, stala le 2 €. Vsi taksisti imajo enotno tarifo, znajo več jezikov, peljejo te vedno po optimalni poti. Vseh 14 dni se cena prevoza za takšno relacijo ni spreminjala. Tam sem se začudil, kako to, da imamo pri nas v Ljubljani takšno anarhijo in da kljub dobri urejenosti mesta, prijaznosti in uslužnosti prebivalcev, mestna oblast dovoli takšno