Rešitev je dokaj preprosta ( po vzoru naprimer Nemčije ). MOL naj postavi pogoje pod katerimi lahko nekdo postane taxist, določijo naj enotno ceno ( izračun te cene ni nobena modrost ). Kvaliteta ponudbe pa bo poskrbela za selekcijo med taxisti.
Imaš prou...pri nas je tako, ker je še vedno balkan, čeprav nočemo tega priznat!!! V tujini Enesi, Fuadi in ne vem še kdo, so bistveno drugačni ljudje, sistem jim ne dovoli...preizkušeno, skoraj še pretirano prijazni so......pa ni samo LJ,… ...prikaži več naj pridejo na obalo...skrito kamero naj sabo vzamejo, pa bodo imeli kaj videt in slišat!
In kaj ste mislili, da je mogoče kaj drugega pričakovat. Fuad MustafićEnes Mujić iz Taxija Metro, Smaila Dautovića iz družbe Intertours Taxi Redki so, ki se znajo obnašat
Res v Ljubljani vlada anarhija. Imam slabo izkušnjo, ko sem potreboval taxi uslugo od železniške postaje do servisa Volvo Lekše. Ker nisem vedel da obstajajo poleg privatnikov, ki zasedajo vsa mesta poleg postaje, sem najel enega - prvega, saj ne… ...prikaži več moreš izbrati recimo tretjega. Ko vstopim, se je s kolegi najprej posvetoval kje ta servis Lekše sploh je. Cena vožnje je bila 25,73 €, s tem da je stalno med vožnjo nekaj vtipkaval po taksimetru.Na servisu so mi dali številko taksi družbe in naslednjič sem z njimi prevoz plačal okoli 7 €.Še to. Na Gran Kanariji - sredi sezone - me je taksi usluga od hotela do plaže ali centra mesta - cca 5 km, stala le 2 €. Vsi taksisti imajo enotno tarifo, znajo več jezikov, peljejo te vedno po optimalni poti. Vseh 14 dni se cena prevoza za takšno relacijo ni spreminjala. Tam sem se začudil, kako to, da imamo pri nas v Ljubljani takšno anarhijo in da kljub dobri urejenosti mesta, prijaznosti in uslužnosti prebivalcev, mestna oblast dovoli takšno
Redki so tudi,ki znajo "slovenački",je še dobr,kar so napisal,lahko bi blo še slabš,kane?
Rešitev je dokaj preprosta ( po vzoru naprimer Nemčije ). MOL naj postavi pogoje pod katerimi lahko nekdo postane taxist, določijo naj enotno ceno ( izračun te cene ni nobena modrost ). Kvaliteta ponudbe pa bo poskrbela za selekcijo med taxisti.
Imaš prou...pri nas je tako, ker je še vedno balkan, čeprav nočemo tega priznat!!! V tujini Enesi, Fuadi in ne vem še kdo, so bistveno drugačni ljudje, sistem jim ne dovoli...preizkušeno, skoraj še pretirano prijazni so......pa ni samo LJ,… ...prikaži več naj pridejo na obalo...skrito kamero naj sabo vzamejo, pa bodo imeli kaj videt in slišat!
In kaj ste mislili, da je mogoče kaj drugega pričakovat. Fuad MustafićEnes Mujić iz Taxija Metro, Smaila Dautovića iz družbe Intertours Taxi Redki so, ki se znajo obnašat
Res v Ljubljani vlada anarhija. Imam slabo izkušnjo, ko sem potreboval taxi uslugo od železniške postaje do servisa Volvo Lekše. Ker nisem vedel da obstajajo poleg privatnikov, ki zasedajo vsa mesta poleg postaje, sem najel enega - prvega, saj ne… ...prikaži več moreš izbrati recimo tretjega. Ko vstopim, se je s kolegi najprej posvetoval kje ta servis Lekše sploh je. Cena vožnje je bila 25,73 €, s tem da je stalno med vožnjo nekaj vtipkaval po taksimetru.Na servisu so mi dali številko taksi družbe in naslednjič sem z njimi prevoz plačal okoli 7 €.Še to. Na Gran Kanariji - sredi sezone - me je taksi usluga od hotela do plaže ali centra mesta - cca 5 km, stala le 2 €. Vsi taksisti imajo enotno tarifo, znajo več jezikov, peljejo te vedno po optimalni poti. Vseh 14 dni se cena prevoza za takšno relacijo ni spreminjala. Tam sem se začudil, kako to, da imamo pri nas v Ljubljani takšno anarhijo in da kljub dobri urejenosti mesta, prijaznosti in uslužnosti prebivalcev, mestna oblast dovoli takšno