Kampanja. Če bi zakon o malem delu na referendumu padel, bi to lahko ogrozilo štipendije. Tako je včeraj na eno od vprašanj državljanov v pogovoru, ki ga je bilo mogoče v živo spremljati prek spleta, odgovoril Zoran Kotolenko z ministrstva za delo.
Vprašanja. Urad vlade za komuniciranje je v času prenosa pogovora s Kotolenkom prejel 21 vprašanj državljanov. Dan pred pogovorom pa so prejeli 32 vprašanj. Neposredni prenos je spremljalo okoli 80 ljudi.
"Če ne bo teh sredstev, tudi štipendij ne bomo mogli podeljevati tako velikodušno, kot smo si zadali," je izjavil. Dajatve iz malega dela so namreč eden glavnih virov štipendiranja. Na vprašanje, kje se bo ustvarilo obljubljenih deset tisoč delovnih mest, je odgovoril, da pri malih in velikih delodajalcih, zagotovo pa ne v državni upravi. Ta se bo še naprej krčila, pri čemer se posamezna ministrstva ne bodo štela kot delodajalci, pač pa je delodajalec eden – Republika Slovenija, je dejal Kotolenko.
Kampanje v polnem teku
Vladna kampanja sicer stane sto tisoč evrov, včeraj pa so že začeli oglaševanja na televizijah. "Naša glavna kampanja je delo z ljudmi na terenu," pa je na vprašanje, kako se bodo lotili kampanje v Zvezi svobodnih sindikatov Slovenije, odgovoril Milan Utroša. Za kampanjo bodo porabili okoli 20 tisoč evrov, nekaj od tega tudi za oglase v časopisih.
Študentska organizacija Slovenije (Šos) bo zanjo namenila 65 tisoč evrov, Gibanje za dostojno delo in socialno družbo pa 25 tisoč evrov (od tega jim bo 15 tisočakov doniral Šos). Zveza društev upokojencev Slovenije za kampanjo denarja nima predvidenega, saj so svoje stališče že sporočali na občnih zborih društev.