Trenutno jih uporablja že skoraj 200 milijonov ljudi, kar naj bi ponudnikom spletnim vsebin v letu 2015 povzročilo 21,8 milijard dolarjev škode, je pokazala raziskava podjetij Adobe in PageFair. Številka se bo v prihodnjih letih le še povečala.
Število uporabnikov programov za blokiranje spletnih oglasov, kot je na primer Adblock Plus, je v zadnjem letu poskočilo za kar 41 odstotkov na 198 milijonov. To pomeni dodatne težave za ponudnike spletnih vsebin, ki največ prihodkov dobijo ravno na račun oglasov. Škoda naj bi se do leta 2016 skoraj podvojila in dosegla 41 milijard dolarjev.
Se lahko zruši dosedanji poslovni model?
Uporaba programov za blokiranje oglasov je razširjena predvsem na osebnih računalnikih, postopoma pa se seli tudi na mobilne naprave. Z lansiranjem novega operacijskega sistema Ios naj bi orodje za blokiranje oglasov postalo na voljo tudi za Applove naprave.
Širitev blokiranja oglasov na mobilne naprave po besedah izvršnega direktorja podjetja PageFair Seana Blanchfielda pomeni, da se bo zrušil poslovni model, ki je zadnji dve desetletji podpiral delovanje odprtega spleta.
Samo na ameriških trgih je blokiranje oglasov lani povzročilo za 5,8 milijard dolarjev škode, letos pa naj bi se znesek povišal na 10,7 milijard dolarjev, še ugotavlja raziskava.
🍓 Seks klepet s pravimi dekleti 18+ 👉 𝐖𝐖𝐖.𝐘𝐄𝐒𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 id02424008
Naj rajši pogledajo analize,ki kažejo,da so oglasne pasice neučinkovite in jih ljudje,tudi če nimajo nameščenih programov za blokado,sploh ne gledajo .