Zaposleni v izolskem zdravstvenem domu ne spoštujejo delovnega časa – tudi zdravniki svoje ordinacije za bolnike zaprejo prehitro. Poleg tega si privoščijo sprejemanje predstavnikov farmacevtskih družb kar v času ordinacije, ki je sicer namenjen bolnikom.
V. d. direktorice Zdravstvenega doma Izola Gordana Živčec Kalan je vsem zaposlenim pred dnevi zato znova poslala opomnik o spoštovanju delovnega časa.
*Če ugotovijo kršitev, je opomin najprej sistemski. Če posameznik še vedno odstopa od sprejetih standardov, prejme osebni opomin. Če kršitev ponovi, se uporabi zakon o delovnih razmerjih.
*Kaj doleti zdravnike, na katere leti največ kritik zaradi njihovega odnosa do bolnikov?
V dokumentu je tudi zapis, “da v ordinacijskem času ni dovoljeno sprejemanje obiskovalcev, ki niso naročeni ali nujni bolniki ali njihovi svojci ali zdravstveni pomočniki za zdravljenje bolnikov (socialne službe, patronažna služba, negovalci ....). Še posebej opozarjam, da je sprejem farmacevtskih predstavnikov dovoljen izključno zunaj ordinacijskega časa.” Zapis je za Žurnal potrdila Živčec Kalanova.
Bolnice ni sprejel
Okrožnica je nastala tudi zaradi dogodka, ki se je zgodil eni izmed bolnic. Kljub hudim bolečinam v spodnjem delu trebuha, kjer je nedavno imela dva operacijska posega, je namreč dva zdravnika, ki sta v izolskem zdravstvenem domu delala na dan njenih težav, nista hotela sprejeti.
Do uradnega konca njunega delovnega dne je bilo še dobre četrt ure, ženska pa je v ustanovo prišla z dovoljenjem svoje delodajalke, da lahko predčasno zapusti svoje delovno mesto. V ordinaciji Antona Pejiča so ji v predhodnem telefonskem pogovoru namreč obljubili, da jo bodo pregledali. Pa je niso.
Zdravnik ji je ob njenem prihodu dejal, da je za tisti dan pač že končal in kaj sploh hočejo od njega. Čakalnica je bila prazna, bolnike pa bi moral poleg Pejiča sprejemati še en zdravnik. Žensko je nato po dobri uri čakanja pregledala dežurna zdravnica, ki je prišla popoldne.
Sledila je pritožba. “Pritožnico smo povabili na osebni razgovor. Tudi sama je pojasnila namen pritožbe in od nas neposredno prejela pojasnila. Po razgovoru je bil sklenjen sporazum o doseženem soglasju v skladu z zakonom o bolnikovih pravicah. Tudi na podlagi te pritožbe je bil vsem zaposlenim spet posredovan opomnik o spoštovanju delovnega časa,” je razložila Živčec Kalanova.