Proizvajalec se je znašel v sodnem sporu z materjo iz Kalifornije, potem ko je ta, šokirana zaradi reklamnih prijemov, vložila tožbo. Athena Hohenberg je namreč ugotovila, da Ferrero v oglasih zavaja kupce s trditvami o koristnih nutricističnih učinkih Nutelle na zdravje otrok, čeprav v resnici vsebuje velike količine sladkorja in nasičenih maščob.
Hohenbergova je na sodišču zatrjevala, da je bila izdana in da ne bi nikoli kupila izdelka za svojo družino, če bi vedela, da je po prehrambni vrednosti še najbližje čokoladni tablici.
Povrnjen denar za vsak kozarec
Ferrero se je po poročanju CTVNews odločil skleniti poravnavo v vrednosti treh milijonov ameriških dolarjev, ki pa jih ne bo dobila prizadeta mati, ampak bodo sorazmerno porazdeljeni med vse Američane, ki so med avgustom 2009 in januarjem 2012 kupili kozarce z Nutello. Tako bo na željo vsak kupec kozarca Nutelle dobil nazaj okoli štiri dolarje, kolikor je njegova cena. Povračilo bo mogoče za največ pet enot. Hkrati se je Ferrero zavezal, da bo na embalaži bolj jasno označeval tabelo s sestavinami, začeli pa bodo tudi z novo reklamno kampanjo, v kateri ne bo več govora o "zdravi Nutelli".
Različni vatli
To ni prvo zavajanje kupcev Ferrera, saj je lani jeseni nemško sodišče ugotovilo, da je proizvajalec neupravičeno reklamiral vsebnost z minerali in vitamini na podlagi stogramske merice, medtem ko je bila na isti etiketi vsebnost maščob in sladkorjev izračunana na osnovi 15-gramske merice – in zato seveda v velikem nesorazmerju.
ti si se bolj glup, ker si evtomobile kupujes po 50% vec kot Americani in si do zdaj samo pri enem popusil za Nutell za tri generacije
Hahahahahhaaaa 4$ za kozarec hahahaha, glupi americani - viva la EU! Sicer je pa to isto zavajanje kot Kinder reklama "z več mleka in manj čokolade!" - pa čeprav so sama kakavova zrna (brez cukra) bolj zdrava kot mleko, pa… ...prikaži več itaq je not 70% cukra in 20% maščob in tista čokolada kakavovih zrn še vidla ni.
Ovčke.Preberite si sestavo ter kalorično vrednost izdelka pa vam bo vse jasno...ne pa da nasedate "čudovitim"reklamam....MISLITE S SVOJO GLAVO ALI PAČ......