Rok za oddajo izjav o interesu je 23. april do 17. ure po greenwiškem srednjem času. Republika Slovenija, Kapitalska družba, Sod, Pozavarovalnica Sava in Zavarovalnica Triglav skupaj prodajajo 4.754.523 rednih imenskih kosovnih delnic, ki predstavljajo 72,75-odstotni delež osnovnega kapitala družbe Telekom Slovenije.
Pisma o nameri glede prodaje delnic v okviru transakcije so podpisali še drugi delničarji, ki imajo skupaj v lasti 185.270 delnic, kar je 2,83-odstotni delež osnovnega kapitala Telekoma Slovenije. Dodatne delnice skupaj z deležem prodajalcev predstavljajo 75,58-odstotni delež osnovnega kapitala Telekoma Slovenije.
Po prejemu in ovrednotenju vsake izjave o interesu bodo prodajalci in družba Citi v imenu prodajalcev določili, ali zainteresirana stranka izpolnjuje pogoje za uvrstitev v naslednjo fazo postopka.
Že večkrat naprodaj
Telekom Slovenije, ki je eno izmed največjih slovenskih podjetij, je bil že večkrat naprodaj, država ga je nazadnje poskušala prodati v letih 2007 in 2008. Zdaj je Telekom eno izmed podjetij v prvem privatizacijskem svežnju, za katerega je državni zbor 21. junija lani dal soglasje k prodaji.
Veliko zanimanje
Zanimanje za nakup največjega slovenskega telekomunikacijskega operaterja je sicer veliko. V medijih se med najverjetnejšimi možnimi interesenti že dlje omenja nemški Deutsche Telekom, ki naj bi se v boj podal prek družb T-Hrvatski Telekom (T-HT) oziroma Magyar Telekom, ki sta v njegovi lasti.
Nemški poslovni dnevnik Handelsblatt je pred časom poročal, da se nemški telekom res zanima za nakup Telekoma Slovenije in da naj bi bil zanj pripravljen odšteti 700 milijonov evrov. Trenutna tržna kapitalizacija Telekoma na Ljubljanski borzi znaša 876 milijonov evrov.
Sedaj se bo pokazala kruta realnost o državni "srebrnini", za koliko jo cenijo potencialni kupci.
Čas je že da se prodat Telekom, preden ga nesposobni managerji in politika uničjio tko kot so Mecrator. V zadnjem času je pri Telekomu opažati, da storitve pešajo, njihova blagovna znamka Siol je pod od podna, pa tudi Mobitel je… ...prikaži več z združitvijo k Telekomu veliko izgubil. Da o storitvah, predvsem pa o cenah sploh ne zgubljam besed. Pri konkurenci za enake storitve plačaš tudi do 30% manj. Odgovor Telekoma: ja mi smo premium brand? Halooo?