"Cene bodo konkurenčne," je ob predstavitvi nove storitve LPP napovedoval ljubljanski župan Zoran Janković, ki vztraja, da ne gre za konkurenco taksistom. Tako so se na občini odločili, da prevozov na klic ne bodo zaračunavali na podlagi prevoženih kilometrov, ampak na podlagi "povprečne dolžine prevoza v Javnem podjetju Ljubljanski potniški promet, ki znaša šest kilometrov, in cene vozovnice".
Tam, kjer bo eUrban obratoval po urniku, na primer na relaciji Tuji Grm – Mali Lipoglav, bo cena za prevoz enaka ceni avtobusne vožnje. Takšen prevoz naj bi postopoma uvedli tudi na progi 21 (Ježica–Beričevo) in 24 (Bizovik–Žale).
Po Ljubljani za enotnih 7,2 evra
Prevoz na klic, nekakšen taksi LPP, zaradi nepotrjenih cen še ne obratuje. A občina načrtuje, da se bodo uporabniki storitve na klic oziroma eUrban lahko kamorkoli po Ljubljani med 5. uro zjutraj in polnočjo lahko zapeljali za enotnih 7,2 evra. Cena nočnega prevoza pa bo višja in bo znašala 10,8 evra. Za prevoz kolesa boste morali odšteti še dodatnih 2,4 evra.
Plačilo za potovanje bo možno z Urbano ali mobilnim telefon.
"Če bodo cene obveljale za celotno občino in ne le na primer znotraj obvoznice, potem so povsem nerealne," je komentiral Tomo Žmavc iz Taksi društva Ljubljana in dodal, da bi bil prevoz na primer iz Zaloga do Polhovega Gradca za to ceno veliko prepoceni. Prav tako Žmavc poudarja, da gre zagotovo za neposredno konkurenco ljubljanskim taksistom, ki pa za razliko od njih, ne bo plačevala niti občinske takse.
Z električnimi golfi bi vozili vse do Brnika
Ljubljanska občina oziroma LPP pa računa tudi na prevoze v sosednje primestne občine, za kar pa bo potrebovala še soglasje ministrstva. "Sklenitev pogodb z občinami ali pridobitev koncesij ne sme predstavljati večjega problema. Kljub temu bo večina prevozov, izvedenih na področju Mestne občine Ljubljana," so v predlogu sklepa, ki ga mora potrditi še mestni svet, zapisali na občini. Navajajo, da je v sistem poleg obstoječih občin zaradi letališča Brnik potrebno vključiti še Občino Cerklje na Gorenjskem.
Iz predlaganega odloka, ki ga bo mestni svet predvidoma sprejel 24. oktobra, zaenkrat še ni razvidna predlagana cena za prevoze v primestne občine. A predsednik Taksi društva Ljubljana ob tem izpostavlja tudi težavo 20 električnih vozil eUrban, za katere LPP plačuje lizing. "Do Brnika in nazaj je 60 kilometrov, e-golfi pa prevozijo približno 100 kilometrov," je izpostavil Žmavc in se ob tem vprašal, ali to pomeni, da jih bodo vseskozi polnili.
barbara.erzen@zurnal24.si
Voziti bi morali avtomobili Golf 2, ker nimajo problemov z gorivom. Največkrat se polnijo s kurilnim oljem, transformatorskim oljem in premogovim prahom.
Ko bo pa občinski taxi prevzel trg, se bo pa privatiziral..Sploh pa če je zokoviĆ umešan..
Lahko je biti konkurenčen z javnim denarjem.Če bo zguba, se bo pa denimo parkiranje podražilo, pa se pokrije. Simple.