Slovenija
47 ogledov

"Kot da sem smet"

Neplačevanje najemnine in stroškov je krivdni razlog za odpoved pogodbe in izsel Žurnal24 main
Celovški dvori. Najemnik zaradi napak v stanovanju ne plačuje računov. Opomin pred tožbo za izselitev.
Najtežavnejši primer
JSS MOL. “Stanovanje je po oceni naših strokovnjakov primerno za bivanje,” pravi Jožka Hegler, direktorica JSS MOL, in doda, da se reklamacijski zahtevki najemnika rešujejo, a žal počasneje – zaradi stečaja Vegrada AM.


Ogrevanje. Kaj je konkretno narobe z ogrevanjem, ne izvemo. Temperatura v stanovanju je bila vso zimo v mejah, primernih za bivanje, “res pa je tudi, da so bili radiatorji sočasno različno topli”, pove Heglerjeva. “Način popravila bi težko komentirali. Vse stavbno pohištvo je pred predajo najemnikom praviloma normalno delovalo.”

Najemnina. Položnice so najemniku poslali na naslov v Celovških dvorih, a so se vrnile z oznako “neznan”.

“Ker je njegov dolg 599,55 evra, smo mu tokrat poslali opomin pred tožbo na naslov stalnega prebivališča, ki pa ni v Celovških dvorih, saj ga še ni prijavil,” pravi Heglerjeva.

Prijaviti bi ga moral v 30 dneh po podpisu najemne pogodbe.


Odnos. Je edini najemnik v Celovških dvorih, ki ugovarja, da stanovanje ni primerno, po oceni Heglerjeve pa tudi najtežavnejši. “Z njim je težko komunicirati, ker posluša le sebe in je prepričan v svoj prav. Očitno nima velikega interesa, da bi se vselil.”

“Že od začetka je vse narobe,” pravi eden od najemnikov neprofitne garsonjere v Celovških dvorih (podatke hranimo v uredništvu), “podpis pogodbe je bil, preden sem stanovanje sploh videl.”

Referentka, ki naj bi za predajo stanovanja imela na voljo pol ure, je “togotna” odšla že po desetih minutah, zato je v zapisnik vneseno le, da se vrata v kletni prostor ne zapirajo, druge napake pa ne, pripoveduje.

Stanovanje je prevzel 17. decembra, 20. je zaprosil za priklop elektrike, težave v zvezi s tem (polomljene vtičnice, napačno povezana stikala ...) pa so uredili šele 28. januarja.

(Ne)ogrevanje
Radiatorja v sobi sta bila mrzla, morda mlačna, radiator v predsobi pa je grel na polno, a gretja ni bilo mogoče zmanjšati.

“Heglerjeva mi je rekla, naj se grejem tako, da imam vrata predsobe in kopalnice odprta!”
je zgrožen nad nasvetom direktorice Javnega stanovanjskega sklada Mestne občine Ljubljana (JSS MOL).

Mojster je zamenjal ventil na vročem radiatorju, razlaga, a je ta potem prenehal greti; enako tudi radiator v kopalnici.

Na JSS MOL niso hoteli sprejeti njegovega predloga, da za popravilo poskrbi sam in mu to odštejejo od najemnine.

Po besedah strokovnjaka, ki ga je sam pripeljal, je cev za ogrevanje verjetno poškodovana, zaradi česar bo treba razkopati parket. Kaj bi bilo potem s pohištvom, ga skrbi in zatrjuje, da se namerava vseliti, “ko bo stanovanje vseljivo”.

Do takrat pa ne namerava plačevati ne stroškov ne najemnine, za katero položnic, trdi, sploh ni dobil.

Pa ta ponižujoči odnos, pravi najemnik – ves čas te gledajo, češ, kaj pa bi še rad, stanovanje si dobil zastonj.

“Osemnajst let sem pisal prošnje, stanovanje sem prevzel z enoletno zamudo, živim v razmerah, da glava boli ... Hočem, da napake odpravijo,”
sklene.

V kletnem prostoru, ki ga zaradi nezapirajočih se vrat ne more uporabljati, pa je našel tuje stvari – očitno tja hodi nekdo spat, meni.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.