Obala. Včeraj so delavci Skanske, podizvajalca pri gradnji predora Markovec, vendarle začeli dela na izolski strani predora. Kot so nam povedali v Družbi za avtoceste v Republiki Sloveniji (Dars), so zadnje dni potekale intenzivne operativne priprave na izkopna dela, izvajalec pa bo intenziteto del v prihodnjih dneh postopno povečeval.
Material. Državni lokacijski načrt za hitro cesto Koper–Izola predlaga za odlaganje trajnih viškov materiala lokacije Šared, tretji pomol Luke Koper in industrijsko cono Sermin. Kot rezervni lokaciji sta možni deponija Bekovec in območje ureditve Valobrana – gradnja v morju.
Utrdili bodo nasipe
Dokončan je tudi začasni priključek z gradbišča na izolski strani predora na glavno cesto, od koder bodo možni prevozi viškov materiala na deponijo Železni most. Ko bo podjetje Soline pridobilo potrebno dokumentacijo, bodo material vozili tudi na deponijo ob sečoveljskem letališču, kjer naj bi odložili približno 30 tisoč kubičnih metrov materiala. S tem bodo lahko obnovili in utrdili nasipe v Krajinskem parku Sečoveljske soline.
“V Darsu pričakujemo, da bosta do zapolnitve zmogljivosti izvajalec del Alpine Bau in Občina Izola dosegla razumen dogovor glede uporabe občinskih cest, ki vodijo do deponije Šared. K temu jih tudi vseskozi pozivamo,” razlaga Marijan Koler.
Odstranjevali opremo
Alpine Bau se je zavezal, da bo naročniku del čim prej predal tudi celovit predlog načina nadaljevanja del na koprski strani predora. Kdaj točno bodo začeli dela, še ni znano, včeraj pa smo na gradbišču opazili, da so delavci Cestnega podjetja Maribor odstranjevali svoje gradbiščne zabojnike in drugo opremo.