Ljubljana vsak dan zlasti v konicah ječi od pločevine na glavnih mestnih cestah. Marsikatera stranska ulica za to hočeš nočeš marsikdaj služi tudi kot bližnjica mimo semaforjev, kar lahko upravičeno jezi stanovalce. A pojavlja se vprašanje, do kod sega pravica enega stanovalca in kje se začnejo pravice njegovega soseda po prostem prehodu. Kolikokrat je življenjskost situacij potisnjena v ozadje zaradi interesa nekaj posameznikov?
Peričeva ulica je ena glavnih žil skozi Bežigrad. Na enem delu se od nje odcepi ožja ulica, ki ohranja ime in je namenjena kot cesta, ki pelje do tamkajšnjih hiš in blokov, hkrati pa se že po nekaj desetih metrih združi in nadaljuje v Celjsko ulico. Vse doslej, saj so stanovalci Peričeve dosegli, da se povezava nasilno blokira. Bralec, doma na Celjski ulici, nas je opozoril na fizično oviro, ki se je pred dnevi pojavila na Peričevi, s tem pa je prekinjena povezava, ki je omogočala enostaven prehod med obema ulicama, kar se je tamkajšnjim prebivalcem poznalo predvsem v času prometnih konic, ko bi na cesti pred semaforji izgubili tudi po deset minut.
Po principu "sosedu ne damo"
Čudi se, da je MOL takšno prekinitev dovolil in da so lahko stanovalci Peričeve s sklicevanjem na pravico do miru tako posegli v pravice sosednjih prebivalcev po poenostavljenem prehodu do svojih domov. Kot dodaja, so na začetku ulice jasni znaki "Dovoljeno za lokalni dovoz", zato se čudi, da niso zoper tiste, ki ne živijo ne na eni ne na drugi ulici ter povezavo med obema morebiti le izkoriščajo, uvedli drugačnih metod, kot je poostren nadzor. Po njegovih besedah sicer frekventnost tujih vozil ni pretirana.
Na MOL so neomajni in so za Žurnal24 pojasnili, da gre pri Peričevi za dovozno pot za tamkajšnje stanovalce, ki pa so jo drugi izrabljali za bližnjico. "Gre sicer za nekategorizirano pot, ki pa je v naši lasti, zato smo soglašali s postavitvijo fizične zapore na pobudo tamkajšnjih stanovalcev." Kot dodajajo na MOL, je v lanskem letu sprejeta prometna politika zasnovana tako, "da omogoča stanovalcem v spalnih naseljih čim več miru. Omenjeno dovozno pot pa so nekateri uporabljali kot tranzitno pot, kar je bilo moteče za tamkajšnje stanovalce."
Zakon sicer določa, da ima pravico za urejanje prometnega režima na nekategoriziranih cestah njihov lastnik oziroma upravljalec.
Že imamo Bratuškovo z Jankovićem in Kučanom v ozadju.
Potem lahko nekdo zapre Dolenjsko ker ga moti hrup vozil ...
Nič novega. Zato pa si ta narod zasluži Janšo ali pa še kaj hujšega!