"Sam zagotovo ne bi ravnal tako. Sporno je zato, ker ni naloga nobenega slovenskega funkcionarja, da dela reklamo za karkoli," je odločen Drago Kos, nekdanji prvi mož protikorupcijske komisije. Prosili smo ga za oceno najnovejše odločitve piranskega župana Petra Bossmana, ki bo jutri v navzočnosti vabljenih medijev javno in kar v avtomobilskem salonu prevzel ključe Peugeotovovega iona, prvega v celoti električnega serijsko izdelanega avtomobila na trgu.
Drago Kos, nekdanji predsednik protikorupcijske komisijeNaloga nobenega slovenskega funkcionarja ni, da dela reklamo za karkoli.
Lahko se bo vozil tri dni
Bossman bo po predstavitvi te avtomobilske novosti na Obali, kot je predvideno, iona popeljal na tankanje v Piran, ki je – poleg Maribora, Ljubljane, Kranja in Celja – polnilno mesto za avtomobile na električni pogon dobil jeseni. "Župan bo lahko avto uporabljal tri dni," so nam povedali v njegovem kabinetu.
"Dejstvo je, da bo delal reklamo eni od avtomobilskih znamk, ekološkost gor ali dol. Poleg tega se seveda postavlja vprašanje, ali bo občina, ko bo v prihodnje kupovala vozila za svoje potrebe, imela drugačna merila do znamke Peugeot," je opozoril sogovornik, ki ne želi biti imenovan.
Podobno Pahorjevemu kiksu
Podoben primer se je jeseni zgodil Pahorjevi vladi, ki je nameravala v brezplačno uporabo vzeti vozila znamke BMW. V vladi so tedaj razlagali, da bodo tako izboljšali vozni park z energetsko učinkovitimi vozili, denar, ki bi ga tako privarčevali, pa bi porabili za financiranje fotovoltaičnih elektrarn na javnih objektih.
Na računskem sodišču pravijo, da Bossmanov primer sicer ni identičen Pahorjevemu, ki so ga ocenili kot nezakonitega, vsekakor pa bi lahko nekatera izhodišča bila skupna.