Kot je sporočila policija, je specializirana enota za nadzor prometa med poostrenim nadzorom nad tovornimi vozili, ki ta teden poteka v 29 državah Evropske unije, ustavila voznika tovornjaka s priklopnikom. Na presenečenje policistov je voznik, slovenski državljan, v zgodnjih popoldanskih urah vozil že precej alkoholiziran, saj je imel v krvi kar 1,34 miligrama alkohola na liter. Moral bi biti seveda povsem trezen.
Prikolica praktično brez zavor, tovornjak niti s tretjino moči!
Policist je pri obhodu vozila posumil, da niti tovornjak s priklopnikom ne bi smel biti na cesti, in imel je še kako prav. Med izrednim tehničnim nadzorom se je izkazalo, da je na tovornem vozilu z največjo dovoljeno maso 26 ton skupni učinek delovne zavore na tovornem vozilu "dosegal le 29 odstotkov učinka delovne zavore pri praznem vozilu, moral pa bi doseči najmanj 50 odstotkov. Na tretji krmilni osi je bilo pri tem kar 93 odstotkov zaviralne sile, morala pa bi biti manjša od 30 odstotkov."
Še hujše napake so naprave pokazale pri priklopniku. Skupni učinek delovne zavore je znašal le 3 odstotke učinka delovne zavore pri praznem vozilu, moral pa bi doseči najmanj 43 odstotkov. "Pri tem razlike v zaviralni sili med levim in desnim kolesom na obeh oseh sploh ni mogoče določiti, saj nobeno od koles ni zaviralo."
Nadaljnji seznam napak na vozilu:
- naprave za spajanje tovornega in priklopnega vozila so bile že čezmerno obrabljene, kar pomeni veliko nevarnost za udeležence cestnega prometa, saj bi se lahko zgodila lom materiala in odklop prikolice med vožnjo;
- zračno vzmetenje priklopnega vozila je bilo popolnoma nedelujoče, saj so bile zračne blazine brez potrebnega pritiska zraka, ki je nujen za delovanje in varno udeležbo vozila v cestnem prometu;
- tehnične hibe so bile potrjene tudi na napravah za upravljanje, tako na krmilnem mehanizmu kot na stabilizatorjih in drugih vezeh na vozilu;
- poleg naštetih bistvenih tehničnih hib so bile ugotovljene številne druge napake na vozilu (stanje luči in bočne zaščite, strgana ponjava, slabo stanje pnevmatik, izrabljeni kolesni ležaji ...)
aja..policija pa bo tega reveža TAKO močno napadla z vsemi svojimi lovkami...čeprav so to naredili oblastniki od voznika, da ne vidi več izhoda iz tega kupleraja!
ha ha kot da je to nekaj novega..to so že politične smernice v Slovenskem transportu!! Ne popravljaj avta!!.. Če kdo ne ve je sam voznik v Sloveniji odgovorna oseba za tehnično izpravnost tujega vozila!! Kaka debilnost..če pa voznik izistira na… ...prikaži več popravilu...drug mesec SIGURNO ne bo več zaposlen v tej firmi!! Voznik z osnovno šolo odgovorna oseba za varnost v prometu??=? To je lahko samo v Janševi deželici!! živela debilnost!
hahaha sej je tale man čist nov. Novinarčki vi pa v šolo da boste vedl kaj pišete. Me pa res zanima zakaj imate ljudje okvarjena vozila na cesti.