Črnuški most je evidentiran kot eden izmed bolj poškodovanih. To so na Mestni občini Ljubljana (MOL) ugotovili pri rednih pregledih premostitvenih objektov, na podlagi tega pa bodo pripravili projekt sanacijskih del.
Most bodo najprej natančno pregledali ter analizirali upravičenost sanacije in predvidene prometne povezave na tem območju, so povedali v službi za razvojne projekte in investicije. “Ocene začetka in dokončanja del, stroškov ter prometne ureditve še ne moremo podati,” so dodali.
Redno saniran
Most je po besedah mestnega oddelka za gospodarske dejavnosti in promet kljub temu primeren za promet, ki se na njem odvija vsak dan. “Po oceni preglednika Valida je stanje mostu zadovoljivo in dovolj dobro, da prenese vsakodnevne obremenitve,” so dejali na MOL. Poleg tega, pravijo, je bil most večkrat saniran (v letih 1957, 1969, 1979 in 1994) in do zdaj redno vzdrževan.
Pritožb niso dobili
Na MOL pritožb ali opozoril glede varnosti in stanja mostu niso dobili, enako velja za Četrtno skupnost Črnuče, je povedal Jože Osterman, predsednik sveta. Po njegovem mnenju je most v dovolj dobrem stanju, ker so ga redno obnavljali, dodal pa je, da “prav mlad vendarle ni”.
Po podatkih MOL za marec je savski oziroma črnuški most prevozilo povprečno 19.603 vozil na dan. Največ je bilo osebnih vozil, in sicer 17.560, najmanj pa motornih koles in tovornih vozil s priklopniki. Na dan je čez most zapeljalo tudi povprečno 80 vlačilcev, 570 avtobusov in več kot tisoč lahkih tovornih vozil.