Na ustni obravnavi, na kateri so bili prisotni tudi predstavniki Adrie Airways, je agencija izrekla dve ustni odločbi. Prva je ta, da so zaustavili dve letali CRJ in tri letala Airbus, ker so med obravnavo dobili zahtevo lastnikov letala za izbris omenjenih letal s seznama letal Adrie Airways.
Drugi sklep pa je, da so odgovornim osebam v družbi dali čas do 2. oktobra 2019 do polnoči, da predložijo potrjen finančni načrt prestrukturiranja s strani lastnika, ki mora biti podkrepljen s podpisanimi najemnimi pogodbami lastnikov letal in z vpisom v spričevalo letalskega prevoznika. V nasprotnem primeru bo agencija brez obravnave odvzela Adrii Airways operativno licenco.
V primeru, da se lastniki odločijo za začetek stečajnega postopka, morajo agencijo takoj obvestiti, saj bo v tem primeru operativna licenca prenehala veljati takoj. "Presodili smo, da je sedem dni dovolj, da podjetje poskuša najti finančna sredstva. Na neke potrjene načrte ne bomo pristali, zato zahtevamo izplačane plače za nazaj, podpisane pogodbe. Vemo, da papir prenese veliko. V preteklosti smo imeli veliko nekih zagotovil, ki pa se niso uresničila," je dejal direktor agencije za civilno letalstvo Rok Marolt. Dejal je, da na oblike dokapitalizacije s pripojitvami firm, prodajo blagovne znamke, ne bodo pristali.
"Roka ne bomo podaljšali. Zadnji rok je 2. oktober 2019 ob polnoči," je bil jasen.
O sklepih bo agencija pisno seznanila vse odgovorne v podjetju. Odgovorni v podjetju so sicer na današnji ustni obravnavi povedali, da je podjetje po dve kriterijih insolventno, zato so lastnikom predlagali dokapitalizacijo. O točnih številkah ni želel govoriti, dejal pa je, da gre za več deset milijonov evrov.
Kot so povedali na tiskovni konferenci, ima Adria Airways v tem trenutku na svojem spričevalu vpisanih še 10 letal, s tem, da imajo na agenciji za nekatera od teh letal zahteve, da se jih izpiše, niso pa še prejeli vseh dokumentov za izvršitev izpisa.
Poudaril je tudi, da bi operativno licenco Adrii Airways odvzeli, če bi se izkazalo, da je varnost vprašljiva. V zadnjem letu so na področjih, ki so neposredno povezana z letalsko varnostjo, v Adrii opravili prek 30 nadzorov. V vseh teh niso odkrili, da bi bilo kar koli narobe. Prek 40 inšpekcij je bilo opravljenih tudi s strani tujih inšpektorjev na letališčih zunaj Slovenije, kjer tudi niso odkrili napak. "Če bi bil kakršen koli dvom v varnost, Adria ne bi letela," je poudaril Marolt.
Adria je samo ena izmed zgodb slovenske politične skupine oseb s posebnimi potrebami ! Seznam je v bančnih dosejih davčnih oaz .