Bruselj bo financiral polovico projekta.
Evropska komisija je danes odobrila 166 milijonov evrov evropskih kohezijskih sredstev za projekt nadgradnje železnic v Sloveniji.
Projekt vključuje obnovo odseka Pragersko-Hodoš za vožnjo s hitrostjo 160 km/h, posodobitev prehodov in gradnjo podhodov na železniških postajah, so sporočili v Bruslju.
"To je dober primer tega, kako naše regionalne naložbe pomagajo državljanom, da potujejo lažje in varneje," je ob tem poudaril evropski komisar za regionalno politiko Johannes Hahn, ki je potrdil projekt.
EU financira 166 milijonov, skupna vrednost projekta pa je 330 milijonov evrov.
Pa se spet nekomu že na veliko cedijo sline. . .
kake lepe provizije bojo v kovertah talali..in na koncu čivkali da ni denarja za najnižje plačane ljudi..poglejmo ponovno kdo bi lahko bil naš veliki Zidar v novi zgodovini...Če bi bil namen razviti državo ,se bi to tudi dogajalo..namena ni,ker… ...prikaži več enostavno posameznikom se bolj splača imeti sužnje doma in prijemati ,lepo živeti na račun socialnih pomoči EU-ja.Katerega politika pa zanima ,če stari onemogli nimajo za svoje preživetje?? Da ne omenjam brezposelne,invalide,klošarje....
V železnice se že več kot 50 let skoraj nič ne vlaga in tudi danes ni nič bolje. Ves denar gre v ceste pa folk še kar jamra, da je polno lukenj. Zakaj pa mislite, da je polno lukenj?? Ker… ...prikaži več cestni promet ni primeren za masovno uporabo, da se vsak pelje pet minut do štacune. Železnice so bistveno bolj ekološke in prostorsko učinkovite, da na omenjam varnosti. Dva milijona avtov plus X milijonov tranzita vsako leto pač stane, a ne?? Zrihtat je treba javni promet, namesto da se meče v to jamo brez dna imenovano ceste in osebni promet. A mislite, da se da železniško infrastrukturo spraviti v redi v enem letu po več kot pol stoletja zanemarjanja??! In to z 78 mio eur letno, toliko namreč po novem dobijo železnice na slovenskem denarja(!), če pa samo ena obvoznica v eni malo večji vasi stane več denarja. V železnice bi bilo potrebno vložiti vsaj 6 milijard EUR, da bi bile primerljive z avstrijskimi. Zdaj pa jamrajte naprej, da imate luknjaste ceste in slab javni promet, jasno, če se pa denar