Kot so pojasnili na Darsu, aktivnosti glede nadaljevanja del trenutno stojijo, saj je vlada že leta 2012 zaradi izdelave dodatnih preverjanj ustavila pripravo državnega prostorskega načrta (DPN) na odseku Ptuj-Markovci.
Zaradi sprememb, ki so se zgodile od zaključka študije variant poteka trase v letu 2007 do danes, je treba pred nadaljevanjem postopka priprave DPN preveriti upravičenost omenjene cestne povezave, pravijo na Darsu, kjer napovedujejo izdelavo prometne in ekonomske študije upravičenosti z upoštevanjem novih dejstev, kot so odprtje pomurskega avtocestnega kraka, preusmeritev prometnih tokov, sprememba predpisov, vstop Hrvaške v EU in podobno.
Sicer pa po njihovem mnenju niti odseka Markovci-Gorišnica ni mogoče začeti graditi, dokler v prostoru ne bo znana povezava odseka Ptuj-Markovci, saj je to pomembno zaradi izvedbe medsebojne navezave odsekov. Še več, dokler odsek Ptuj-Markovci ne bo zgrajen, tudi cesta od Markovcev do Gorišnice in naprej do Ormoža prometu nikakor ne more biti predana, še dodajajo na Darsu.
Že zapravili milijone
Največ, kar 6,8 milijona evrov, je bilo doslej vloženih v odsek med Gorišnico in Ormožem, kjer sta bila že izbrana izvajalca. Z Vegradom so leta 2008 podpisali pogodbo za izgradnjo viadukta Sejanca, dve leti pozneje s Primorjem za izgradnjo omenjene trase, a so morali po stečaju obeh podjetij, ki z deli nista niti začeli, odstopiti od pogodb.
Še dodatnih 2,6 milijona evrov je država vložila v projekte, zemljišča in arheološke raziskave na trasi med Markovci in Gorišnico, a je ta odsek odvisen od poteka odseka med Ptujem in Markovci. Tam pa trasa še ni izbrana, saj prvotno predvidena južna varianta ni mogoča zaradi območja Nature 2000, zato je zdaj predlagana severna varianta ob Ptujskem jezeru.
Župan se čudi
Omenjena cestna povezava je najpomembnejša za ormoško območje, zato tam niso najbolj zadovoljni z neaktivnostjo države. Župana Ormoža Alojza Soka čudi, da se odgovornim ne zdi smiselno nadaljevati z projektom, za katerega so porabili že več milijonov evrov in kljub njegovim trditvam, da je župane šestih občin podprla tudi evropska komisarka, ko so jo v pismu opozorili na ta problem.
"Gre za projekt, ki bi se lahko začel izvajati takoj. Čeprav se je po vstopu Hrvaške v EU promet povečal, pa na pristojnem ministrstvu zdaj trdijo, da je treba naredite nove študije o rešitvah, kar so tudi zapisali v strategijo razvoja prometa, ki jo pripravljajo," je povedal Sok.
Zaradi zavlačevanja države so se zato odločili začeti zbirati podpise pod peticijo, s katero zahtevajo takojšen začetek gradnje. Ob tem opominjajo, da je zaradi načrtovane hitre ceste v Mihovcih pri Veliki Nedelji ob rekonstrukciji železniške proge v nasprotju z zakonom ostal nivojski prehod, ki ob povečanem tovornem prometu na železnici povzroča prometne zastoje na sedanji glavni cesti. Pogosto zaprt prehod povzroča občasne kolone avtomobilov, ki vse bolj otežujejo normalno življenje v naselju, še menijo v Ormožu.
Članek je površno napisan, ampak mislim, da gradbeniki niso prejeli še nič. 9 mio je pač šlo za projekte in "študije".
Lobiji ki vodijo državo so slab gospodar. Če bi državo vodili zavedni in sposobni Slovenci temu ne bi blo tko...ampak takih pač noben nima interesa postavt na funkcijo.
temu se reče pranje denarja...krade se državi direktno pa ima neko legalno podlago za to. korupcija brez primere.