Na občini Slovenj Gradec zagotavljajo, da je pot dobro opremljena z oznakami ter spremljevalno infrastrukturo, kamor sodijio pitniki z vodo, stranišča, klopi in drevesa s senco. Čeprav se na poti, ki je ločena od motornega prometa, ne nahaja veliko nevarnosti, na občini opozarjajo, da morajo biti kolesarji "pazljivi na druge uporabnike na poti ter na križanjih, kjer kolesarska pot prečka obstoječe lokalne poti/ceste ter državno cesto v Slovenj Gradcu".
Slikovita kolesarska površina
Pot ponuja varno in slikovito ločeno kolesarsko površino. Z vožnjo skozi tunela in mostova nekdanje železnice v Gornjem Doliču in Mislinji, srednjeveško jedro Slovenj Gradca, s pogledi na Pohorje in Uršljo goro ter gostinsko ponudbo v bližini poti, predstavlja idealno možnost za enodnevni izlet. Če načrtujemo kolesarjenje v obe smeri, ne smemo zanemariti dejstva, da na poti opravimo za približno 200 metrov višinske razlike. Za toliko se pot namreč spusti na odseku med Mislinjo in Otiški vrhom. Krajši, nekaj sto metrov dolg vzpon, naredimo tudi med Gornjim Doličem in Mislinjo.
Tudi do 700 kolesarjev dnevno
Na omenjeno pot se po besedah občine odpravijo večinoma domačini in ostali kolesarji iz Slovenije, ki so nad potjo navdušeni. "Štrekna je pomembna rekreacijska površina za lokalne prebivalce in privlačna kolesarske povezava za enodnevni izlet," pravijo na občini. Največ kolesarjev beležijo v mesecih juliju in avgustu, ko pot dnevno prekolesari 700 ljudi. Izven glavne sezone pa glede na podatke vsakoletnega štetja kolesarjev na Štrekni pričakujejo 300 kolesarjev dnevno. Po besedah občine je "v letošnjem letu zaradi toplih temperatur na Štrekni živahno že v marcu". Sami obisk poti sicer priporočajo tudi izven glavne kolesarske sezone (maj do oktober), saj je takrat na poti manj kolesarjev.
Zanimanje kolesarjev se za omenjeno pot skozi leta povečuje. Kolesarski turizem postaja ena pomembnejših panog tudi v širši regiji. "Kolesarjenje postaja skupaj s pohodništvom in aktivnim preživljanjem prostega časa v naravi eden od motivov, da turisti prihajajo na Koroško," razlagajo. To gre verjetno pripisati tudi dejstvu, da pri načrtovanju in upravljanju promocij sodelujejo tri občine, kjer pot poteka (Slovenj Gradec, Mislinja in Dravograd), v pomoč jim je tudi Koroška regionalna razvojna agencija.
Občina sporoča veselo novico
Čeprav je kolesarski turizem v občini Slovenj Gradec ena izmed pomembnejših turističnih panog, na občini niso povsem zadovoljni z njegovim izkoristkom. Veliko rezerv za izboljšave vidijo pri promociji kolesarskih poti in pri izboljšanju kolesarske infrastrukture. "Dobro prakso pri ureditvi Štrekne bi bilo potrebno prenesti tudi na ureditve drugih kolesarskih poti, veliko je tudi neizkoriščenih možnostih na področju gorskega kolesarjenja," pojasnjujejo na občini. Sporočajo, da bo Slovenj Gradec dobil za približno deset kilometrov novih kolesarskih poti, za kar bodo namenili okoli 2,5 milijona evrov. Veseli jih to, da se vedno več kolesarjev ustavi v mestnem jedru in si ogleda kulturno znamenitost.
Prav tako so na občini omenili, da je do leta 2021 predvideno podaljšanje poti z Otiškega vrha do Dravograda v skupni dolžini 1,5 kilometra, kjer se bo Štrekna povezala z Dravsko kolesarsko potjo. Okvirna vrednost tega projekta znaša milijon evrov.
Do leta 2023 je predvidena tudi vzpostavitev slikovitega odseka Gornji Dolič-Velenje v dolžini desetih kilometrov, kjer bodo med drugim obnovljeni vsi tuneli čez Hudo luknjo.
Novost tudi Štrekna bus
Svojo krstno vožnjo bo 1. maja 2019 doživel "Štrekna bus". To je 30-sedežni avtobus, opremljen s prikolico za šestanjst koles, ki bo vozil med Velenjem in Labotom v Avstriji. Avtobus bo od julija do avgusta vozil dvakrat dnevno vsak dan, maja, junija in septembra pa dvakrat dnevno ob praznikih in vikendih. "Štrekna bus bo povezal Slovenijo in Avstrijo ter pomembno obogatil ponudbo čezmejne kolesarske destinacije," pojasnujejo na občini. Povezavo sicer vspostavljata RRA Koroška in podjetje Nomago v okviru mednarodnega projekta TRANS-BORDERS.