Popotnik
4442 ogledov

Dončić na FB delil ta video o Sloveniji

Luka Dončić Mavs Profimedia
Ponujajo sliko prihodnosti, v katero se želimo vrniti ...

Slovenska turistična organizacija (STO) se je s svojo video zgodbo »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« na tekmovanju ETC-CIFFT 2020 uvrstila na prvo mesto v konkurenci kar 18 promocijskih videov dvanajstih sodelujočih evropskih nacionalnih turističnih organizacij. Nagrade za najboljše videe v potovalni industriji podeljuje Mednarodni odbor turističnih filmskih festivalov (CIFFT) skupaj z Evropsko potovalno komisijo (ETC).

Sanjarjenje o Sloveniji

Zmagovalni video »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« je bil izbran v konkurenci 18 video posnetkov, prijavljenih s strani dvanajstih evropskih nacionalnih turističnih organizacij v kategorijah Družbena odgovornost in vrednost turizma v povezavi s Covid-19 ter Promocijski videi destinacij. Organizatorji so posebej izpostavili kategorijo video posnetkov, ustvarjenih v luči krize Covid-19, ki ozaveščajo o vrednosti turizma in njegovih družbenih vplivih ter apelirajo na ljudi, naj v obdobju med in po krizi podpirajo potovalno industrijo.

Z videom »Time to #stayhome. Turn to nature and dream«, ki je bil objavljen v aprilu 2020, je STO na družbenih omrežjih vabila sledilce iz tujine k inspiraciji in sanjarjenju o Sloveniji ter načrtovanju obiska v prihodnosti s sporočilom ostani doma oziroma #StayHome so we can #TravelTomorrow.

Čustven nagovor je vlival upanje, da bomo lahko kmalu spet uživali v naravnih lepotah Slovenije.

V videu, pripravljenem v času spomladanskega vala epidemije, so bili uporabljeni posnetki, ki so nastali za video Slovenia Green, ki Slovenijo prikazuje kot zeleno destinacijo s poudarkom na trajnostnih sporočilih o zeleni Sloveniji.

Ob razglasitvi nagrajencev direktorica STO, mag. Maja Pak izpostavlja: "Veseli me, da je mednarodna strokovna žirija v močni konkurenci nacionalnih turističnih organizacij Evrope prepoznala iskreno sporočilo videa Time to stay home, ki smo ga pripravili v obdobju negotovosti ob prvem valu epidemije lani spomladi in temelji na občutkih in upanju na lepši jutri. Z videom, ki odraža vrednote znamke I feel Slovenia, smo želeli s pozitivno naravnano komunikacijo in premišljeno zgodbo sledilce iz tujine povabiti k sanjarjenju o Sloveniji ter načrtovanju obiska v bližnji prihodnosti. Tovrstne nagrade in priznanja krepijo prepoznavnost Slovenije kot zelene, v trajnost usmerjene butične destinacije, kar bo pomembno vplivalo na pridobitev zaupanja turistov v obdobju ponovnega zagona turizma."

Delil ga je tudi Dončić

Video je po uradni objavi na družbenih kanalih Feel Slovenia zaokrožil in le v nekaj dneh organsko dosegel več kot 300.000 spletnih uporabnikov. Z oboževalci ga je na svojem osebnem Instagram in Facebook profilu delil tudi košarkarski zvezdnik in ambasador slovenskega turizma Luka Dončić. Pozitivna sporočilnost kampanje je odmevala v mnogih izjemnih odzivih, ki so jih v komentarje zapisali sledilci z vseh koncev sveta:

  • "Zagotovo najlepša država na svetu. ❤  Komaj čakam, da jo ponovno obiščem"
  • “Slovenijo sem obiskal lansko poletje in video me je spomnil na izjemne trenutke, ki sem jih preživel pri vas. Neverjetna zelena država!"
  • "Enkrat sem tu našel svojo ljubezen, ki ni trajala. Ljubezen do zelene Slovenije pa bo ostala za vedno."

Zmagovalni video »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« je za STO ustvarila produkcijska hiša TENT na čelu z mednarodno prepoznavnim fotografom Cirilom Jazbecem. Video odlikujejo prizori sproščenega in poglobljenega stika s travnatimi tlemi, vodo, drevesi in lokalnimi tradicijami, ki  ponujajo sliko prihodnosti, v katero se želimo vrniti. Kampanja STO #StayHome, #TravelTomorrow je med množico drugih inspiracijskih kampanj izstopala po meditativni atmosferi in iskrenosti.

Mednarodno žirijo tekmovanja ETC-CIFFT sestavljajo strokovnjaki s področij turizma, avdiovizualnih komunikacij, odnosov z javnostmi, trženja in oglaševanja.