Zvezdana Mlakar je v eni od ljubljanskih trgovin premagala nervoza, a povsem upravičeno. Dogodek, ki menda sploh ni tako redek, je opisala na svojem Facebook profilu. Tudi zato, da se ne bi zgodil še komu drugemu.
"Vstavim bančno kartico in jo potegnem ven, v tistem hipu mi zacinglja v telefonu, znesek je bil registriran. Na zaslonu blagajne se zapiše, da sem prehitro potegnila kartico ven in mlada prodajalka me grdo pogleda. 'Vaša krivda, bo treba še enkrat!' mi reče in jaz začnem jecljat, da vem, ampak, da so mi denar iz kartice vzeli, ker mi je javil telefon. 'Vaša krivda!' mi ponavlja in pričakuje, da bom kartico še enkrat potegnila. Temperatura raste, postajava histerični, dela se vrsta, ona nejevoljno nekoga pokliče in pravi, da se bo prejšnji račun storniral, ker pri njih račun ni bil registriran. Jaz v stiski še enkrat potegnem kartico ... Velik račun sem podvojila, drugič mi snamejo denar z računa! Kdo? Kaj? Kako? Zakaj? Pride poslovodkinja in pravi: 'Sistem je tak, saj boste enkrat dobila denar nazaj!' V banki rečejo: 'Ja, se velikokrat dogaja v *******. Sistem je tak. Verjetno boste dobila denar nazaj v enajstih dneh!' Besna sem. V meni divja nemoč! En in isti račun sem plačala 2x! Kdo, kateri sistem mi lahko kar tako vzame denar? Zakaj lahko jaz čakam 11 dni, trgovina pa ne more? Če bi jim jaz kar tako vzela tak znesek, bi me lahko že zaprli ... Najprej sem bila jezna na prodajalko, potem pa sem videla, da jo je samo strah, da se samo bori za svoje preživetje … Sistem je kriv, sistem, ki si ga je nekdo zamislil in niti slučajno ni pomislil, da sem jaz, kupec, človek! Človek, ki je kupoval pri njem in ga je on spravil v stisko. Očitno nisem edina, ki je prehitro umaknila kartico, zato tudi pišem! Da se ne zgodi še vam. Imamo moč, da zgodba pride do ljudi, ki to abotnost lahko spremenijo in popravijo," je neprijeten pripetljaj opisala Zvezdana.
Pod njenim zapisom se je javilo veliko ljudi, ki pravijo, da se je to zgodilo tudi njim, tako da nerodna situacija očitno ni tako redka. Ena od komentatork pa je izpostavila še težjo situacijo: "V kakšni stiski bi se znašel šele nekdo, ki bi z zadnjimi fičniki plačal ta račun in ponovna vstavitev kartice, plačilo bi bilo zavrnjeno? Si lahko predstavljate mamico samohranilka, ki mora iz trgovine brez vsega kar je na kupila in s praznim računom? Osramočena, besna, žalostna, zaskrbljena … Kam naj se obrne?"
Če mi banka na SMS sporoči da je bil znesek plačan, je plačan, če pa se njim ne prikaže naj uredijo z banko....
Kaki problemi ... Ne vem, kako bi brezstično kartico prehitro vzel iz POS-a :)
umetniki za click bait naslove! - histerična ...