Čeprav je vseh 44 blagovnih znamk nekdanjih Delo revij po dolgi mučni prodaji od NKBM Leasing kupil Večer, je Jano in Lady na trg zdaj poslala Adria Media, ki poleg tega izdaja še ducat drugih revij. Podjetji sta za nadaljnjih deset let sklenili licenčno pogodbo, za katero direktor Tomaž Drozg pravi, da je "primerljiva ostalim licenčnim pogodbam za blagovne znamke iz tujine". Cena ostaja skrivnost.
"Ne uspe nam lahko samo po čudežu, če pade meteorit na našo lokacijo"
Kljub enoletnem premoru naj bi ankete, ki so jih izvedli pred kakšnimi štirimi meseci, pokazale, da obe blagovni znamki še vedno ostajata v mislih bralcev. "Ne uspe nam lahko samo po čudežu, če pade meteorit na našo lokacijo," je navedel Drozg, ki kot svojo prednost izpostavlja tudi že vzpostavljeno infrastrukturo, kar jim omogoča cenejše izdajanje revij kot konkurentom, in dobro sinergijo z Večerom. "Zaenkrat računamo na navzkrižno promocijo. O združevanjih na uredniškem delu pa ni nobenih pogovorov."
Kljub "ne ukvarjanju s konkurenco" pa Drozg vseeno navede, "da ne razume slovenskega sodstva, ki v vsem tem času ni uspelo izdati sodne odredbe", zaradi izdajanja konkurenčnih revij Media24, ki so na las podobne zaščitenim blagovnim znamkam Delo revij, ki so jih včasih izdajali tudi sami. Nato pa jim nakup blagovnih znamk ni uspel.
Koncept in izgled ostajata enaka
Ustvarjalci sicer trdijo, da se s konkurenco Media24, ki prodaja za las podobne revije le pod drugim imenom, ne bodo obremenjevali. "Ime in logotip ostajata enaka in mislim, da so ga bralci v vseh teh letih sprejeli za svojega in mislim, da ta premor, ki je bil vmes ne bo imel velikega vpliva," je povedal urednica Lady Anja Kontrec, ki dodaja, da bodo na koncu lahko bralce pritegnili le z vsebino.
Grafična podoba obeh revij ostaja prepoznavna. Novinarsko ekipo bodo sestavljali dosedanji sodelavci Adria Medie, nekaj novih sodelavcev in zunanji ustvarjalci.
Celoten pogovor s Tomažem Drozgom, direktorjem Adrie Medie, bomo objavili danes ob 19. uri.
Le zakaj se vam zmerom prikazujejo bele miške. Bo treba v Begnje
Danes so te revije komunajzarsko rdeče trobilo.
Kdo še kupuje to tračarsko nakladaško sranje. Samo še frizerski saloni in kafe bari.Ja, mogoče še kakšne stare mame, ki obožujejo Bernardo Jaklin, podkupljeno podpornico propadle Katarine Kresal in Zokija.