Na tem odseku ceste blizu šole v Smledniku doslej namreč ni bilo prehodov za pešce, avtobusno postajališče je bilo označeno na vozišču, zaradi ravne ceste pa vozniki pogosto niso upoštevajo omejitve hitrosti. V preteklih letih je tako na tem odseku že prišlo do več prometnih nesreč z udeležbo otrok in mladih.
"Z rekonstrukcijo križišča bo izvajalec zgradil novo krožišče, s katerim bo zagotovljena ustrezna prometna varnost, preglednost in zaznavnost križišča, postavili bomo tudi ustrezno cestno razsvetljavo in uredili odvodnjavanje. Zunanji premer krožnega križišča bo 32 metrov. Ob krožišču bosta zgrajena še pločnik v širini 1,5 metra in kolesarska stezo v širini 1,2 metra. Na vseh štirih krakih bodo urejeni prehodi za pešce in kolesarje," so napovedali z Občine Medvode.
Zraven krožišča oziroma zunaj vozišča bosta tudi dve novi avtobusni postajališči in ustrezno podaljšan pločnik do novih postajališč. Zaradi varnosti otrok bo kolesarska steza potekala od krožišča vse do uvoza v Osnovno šolo Simona Jenka. Sočasno bo izvedena tudi ustrezna navezava na obstoječo cesto proti vasi Smlednik.
Več kot pol milijona bo plačala Direkcija za infrastrukturo
Občina Medvode je preko javnega naročila za izvedbo del izbrala podjetje Mapri Pro Asfalti. Vrednost pogodbenih del je 623.999 evrov: večino, to je 525.642 evrov, bo poravnala Direkcija RS za infrastrukturo, občina Medvode pa 98.357 evrov. Nadzor nad gradnjo bo izvajalo podjetje DRI.
Po končani gradnji krožišča bo sledila rekonstrukcija ceste proti Dragočajni, pozneje pa še rekonstrukcija ceste proti Smledniku. Trenutno pa na Občini Medvode še pripravljajo razpisno dokumentacijo za izvedbo rekonstrukcije ceste in izgradnjo pločnika v dolžini približno 800 metrov proti Dragočajni.
Dela bodo zaključena spomladi, v času gradnje pa bo vzpostavljena polovična zapora državne ceste Medvode-Vodice.
V prvi fazi, ko bo potekala gradnja kraka proti Dragočajni, bo vzpostavljena delna in popolna zapora ceste proti Dragočajni. V času popolne zapore bo dostop do Dragočajne mogoč po cesti mimo hotela Kanu in po cesti Valburga-Trboje.
V drugi fazi bo potekala gradnja kraka proti Smledniku. Takrat bo predvidoma vzpostavljena delna zapora ceste proti Smledniku z možnim obvozom po gradbišču. Med asfaltiranjem pa bo vzpostavljena popolna zapora.
Po 11 letih se obeta gradnja zbirnega centra na Jeprci
Na Jeprci ob državni cesti Medvode-Kranj pa je podjetje Komunalne gradnje prejšnji teden začelo graditi komunalno infrastrukturo do gramoznice, kjer bo v prihodnosti stal zbirni center. Najprej bodo zgradili približno 300 metrov novega vodovodnega in kanalizacijskega omrežja. Naložbo, vredno dobrih 140.000 evrov, financira javno podjetje Voka Snaga.
Kot navajajo na spletni strani Občine Medvode, bodo novi komunalni vodi cesto prečkali z izvedenim podbojem. Zbirni center za ločeno zbiranje odpadkov pa bo v prihodnje zgrajen na območju bivše gramozne jame, začetek gradnje pa predviden še v letošnjem letu.
Občina Medvode namreč še nima zbirnega centra za ločeno zbiranje odpadkov, začasni že dlje časa deluje na nekdanjem dvorišču podjetja Donit, še prej je začasno deloval na območju nekdanjega Colorja v središču Medvod.
Gradnjo zbirnega centra na Jeprci so napovedali že leta 2011, ko je Občina Medvode vložila vlogo za izdajo gradbenega dovoljenja za gradnjo na Upravno enoto Ljubljana na lokaciji na Jeprci, ki pa je bila opredeljena kot območje kmetijskih zemljišč in tudi na drugem oziroma tretjem vodovarstvenem pasu. Na njem naj bi bila sicer dovoljena tudi gradnja za občino pomembnih infrastrukturnih objektov, ki jim zaradi posebnih lokacijskih zahtev ni mogoče določiti druge lokacije. Vrednost investicije so pred 11 leti ocenjevali na 188 tisoč evrov.
Kakorkoli, gradnja komunalne infrastrukture na Jeprci bo končana predvidoma do konca zime. Dela potekajo izven cestišča, zato promet ne bo oviran, voznike pa z Občine Medvode vseeno prosijo za upoštevanje cestno prometnih pravil in previdnost.