Gorenjska
4115 ogledov

Po treh letih že potrebna obnova

Potem ko so marca 2019 odprli prenovljeni most čez Savski otok v Kranju, je danes že potreben obnove.

Most na kranjski zahodni obvoznici, ki poteka preko Savskega otoka, je bil zgrajen leta 1970. Most vse do leta 2018 ni bil pregledan in obnovljen, na njem pa sta se v zadnjih letih zgodili tudi dve večji nesreči. Avgusta leta 2016 je voznik tovornega vozila z neprilagojeno hitrostjo trčil v osebni vozili, ki sta zaradi gradbišča v bližini v koloni na mostu čakali na zeleno luč. Zapeljal je na pločnik, prebil varnostno ograjo in padel z mostu na parkirišče. Druga nesreča se je zgodila februarja 2018, ko je tovorno vozilo zaradi neprilagojene hitrosti in mokrega vozišča prebilo varovalno ograjo na mostu čez Savo in zgrmelo v globino 7,5 metra na parkirišče. Obe nesreči sta se k sreči končali brez večjih poškodb.

Na kranjski občini so takrat ministrstvo za infrastrukturo zato večkrat pozvali, da so nesreče resno opozorilo, da je treba obvoznico čim prej obnoviti, saj je bila cesta vsako leto bolj dotrajana in je predstavljala tveganje za varnost v prometu. Obnova je tako le stekla septembra 2018. Pri odprtju mostu so tako ugotovili, da most sicer ni bil na točki, da bi se lahko zrušil, imel pa je zelo slabo konstrukcijo. Dela, ki jih je izvedla družba Marko Mark Nival, so bila zaključena marca 2019. Takrat so pristojni in strokovnjaki zatrdili, da je most zdaj primeren za vožnjo še nadaljnjih 40 do 50 let. Po manj kot treh letih pa so se že pokazale večje poškodbe.

Na poškodbe na vozišču je na zadnji seji kranjskega mestnega sveta opozoril svetnik Evstahij Drmota (SD). Podžupan Janez Černe je dejal, da vedo za poškodbe, a ker gre za državno cesto, so na to opozorili Direkcijo za infrastrukturo. Na njej so tudi za Žurnal24 povedali, da so seznanjeni s poškodbami. »Direkcija RS za infrastrukturo je s poškodbami asfaltne obloge vozišča seznanjena. Objekt je še v garancijski dobi, zato je bil izvajalec že pozvan k odpravi napak, konkretno k odpravi pomanjkljivosti na vozišču ter k ustrezni sanaciji vseh nastalih poškodb na vozišču. Odprava napak bo izvedena takoj, ko bodo vremenski pogoji to dopuščali,« so nam sporočili z direkcije.

Komentarjev 2
  • Dusan12 11:58 13.januar 2022.

    Eden glavnih vzrokov pri nas, da ceste tako hitro propadajo, že kmalu po sanaciji ali novogradnji, da je podlaga asvalta vedno, obvezno, premalo dodelana, prevaljena s primerno težkimi stroji in ti bi morali biti uporabljeni, ne pa da stojijo ob ...prikaži večob gradbišču, in premalo utrdijo traso, ne nekaj prevozov na dan, stalno morajo biti v uporabi, tako kot v Nemčiji, ki so na to izrecno pozorni. To nedelo, je stran vržen denar, gradbinci pa imajo ponovno delo na isti lokaciji čez 3x4 leta. Nimamo nadzor