Za razlago, zakaj je predviden kar štirimesečni zamik zaključka gradbenih del na 4,4-kilometrskem cestnem odseku Kranj–Jeprca, smo zaprosili na Direkcijo za infrastrukturo.
Iz službe za stike z javnostmi so nam odgovorili, da so bila potrebna dodatna dela zaradi zagotovitve ustrezne širine bankin. "Treba je bilo dosuti in utrditi nasipne brežine, kar pa je privedlo do zamika asfalterskih del. Trenutno je izvedena le nosilna plast asfalta. V zimskih mesecih zaradi nizkih temperatur izvedba obrabnih in zapornih plasti asfalta ni možna, zato so dela prestavljena v pomladanski čas. Glede na navedeno bodo vsa dela zaključena predvidoma do konca maja 2022".
Zaradi delne zapore z izmenično enosmernim prometom, urejenim s semaforji oziroma delne zapore z dvosmernim prometom, z zaporo bankine, je bilo zlasti oktobra lani nemalo slabe volje zaradi zastojev v jutranji in popoldanski konici. Vozniki so bentili nad neustrezno dolgim intervalom. Slaba volja je sovpadla s tatvino akumulatorja iz mobilnega semaforja, pozneje je nekdo ukradel še 80 litrov goriva iz delovnega stroja,... No, že nekaj časa pa teh zapor ni več.
Ker pa je cestni odsek še vedno v gradnji oziroma je na njej le grobi asfalt, je dovoljena vožnja s hitrostjo 50 kilometrov na uro.
Na vprašanje, ali je direkcija zaradi dodatnih del z izvajalcem, to je Gorenjsko gradbeno družbo (GGD), sklenila aneks k pogodbi, pa z direkcije nismo dobili odgovora. Pogodba med GGD in direkcijo, ki je vključevala obnovo ceste, izvennivojsko križišče, ureditev dveh avtobusnih postajališč in cestne razsvetljave, odvodnjavanje, prometno opremo in signalizacijo, je bila podpisana v vrednosti 2,91 milijona evrov.