V dveh dneh so zarisali meter široka kolesarska pasova na obeh straneh vozišča od nadvoza čez avtocesto do trgovine Mercator na Kokrici. Zaris tovrstnih pasov se čedalje bolj pogosto uporablja tako v Evropski uniji, skladno s smernicami pristojnega ministrstva pa tudi v vse več slovenskih mestih. Prinašajo pa tudi večjo varnost kolesarjev, saj se zaradi optičnega zoženja površine ceste zmanjša tudi hitrost motoriziranega prometa.
Kolesarski pasovi mnoge zmedejo
Nove horizontalne označbe so lahko za koga presenečenje, se jih pa uporabniki sčasoma navadijo. Zaradi širine ceste ni sredinskih označb, se pa sme prevoziti črtkano označbo, torej tako imenovani kolesarski pas na vozišču. Gre za robni del vozišča, ločen s prekinjeno ločilno črto, na katerega se v primeru srečevanja umakneta nasproti vozeči si vozili.
Vozniki motoriziranih vozil se tako veliko bolj zavedajo prisotnosti kolesarjev v prometu. Glede na izkušnje iz Evropske unije namreč tovrstne ureditve pripomorejo k zmanjšanju hitrosti, ker pasovi niso več ločeni in označeni. Vozniki zato običajno vozijo počasneje, saj imajo občutek, da je cesta ožja, kar je tudi namen takih označb, saj pripomorejo k prometni varnosti, zlasti kolesarjev.