V ponedeljek, na dan žena, bo Prešernovo gledališče Kranj v Stolpu Škrlovec ob 20h z neposrednim prenosom na spleti platformi Tretji oder, kjer je možno kupiti tudi vstopnice, uprizorilo enoosebno gledališko igro Roka Vilčnika – rokgreja VEČJA OD VSEH v režiji Alena Jelena. Protagonistka monodrame večkrat nagrajenega dramatika je Pikapolonica Zmagoslava Marjetica Nogavička – torej Pika Nogavička, ki je žirijo na 48. tednu slovenske drame tako očarala, da je igro uvrstila med nominirana besedila za Grumovo nagrado.
V svetu, ki nas sili v uniformiranost, je Pikino življenje kot svetla luč v temnem tunelu. Njena drugačnost, nesprejemanje togih družbenih pravil in predvsem ohranjanje otroškosti je lahko mnogim v pomoč, ko se jim zdi, da ne morejo živeti drugače. »Prepričani smo, da je vloga »pisana na kožo« igralki Vesni Slapar in režiserju Alenu Jelenu, mojstru uprizarjanja intimnih družinskih zgodb. In kar dodatno govori v prid odločitvi za uprizoritev te monodrame, je vsekakor Stolp Škrlovec, kjer se nam bo odrasla Pika Nogavička zagotovo usedla v srce,« so zapisali v Prešernovem gledališču.
Povsem nova izkušnja in izziv za Vesno Slapar
Kot rečeno, bo Vesna Slapar predstavo na dan žena izvedla prvič pred kamerami in brez občinstva. »Kar malo me je strah, ker je to predstava, na nek način nežna komedija, pri kateri se pričakuje odziv občinstva. Ko so bile dvorane še polne, je bil ta odziv velik, močan in te ponese. Že ko smo po prvem zaprtju igrali z manjšim številom gledalcev, je bila to povsem drugačna izkušnja, igra v črno luknjo pa bo zagotovo spet povsem nova izkušnja. Skušala si bom predstavljati vse tiste ljudi, ki bodo skriti v kameri, doma, in jim pričarati en lep večer,« pravi Slaparjeva.
Po vseh izkušnjah, ki jih je Slaparjeva že doživela na odru, pa je bila to njena prva monodrama. »Moram reči, da je precej drugače, saj smo na odru igralci običajno povezana enota in si med sabo tudi pomagamo, tukaj pa si popolnoma sam in je to zato nek drugačen stres. Po drugi strani pa si samo in izključno ti tisti, ki narekuje tempo predstave, ki ji da barvo. Na nek drug način je lepo in pa predvsem drugače.«