verjetno je ne bo, ker vozniki ne plač(uje)amo uporabo (A)cest, amapak vso tisto kliko, ki se je na raznih darsih, ddcjih ...sparkirala pri varnem koritu. In tam vegetira, v enakem številu, kljub temu, da je investicij 90 % manj ...
Seveda je pa najhitrejša in najcenejša varianta za vse , ta: da službe enostavno ukinejo plačevanje plačila prihoda v službo( da ti da potem še denar- plačo..).. - večina bi si našla delo bližje..!!
Če še niste opazili vam lahko povem, da v sodobni ekonomiji količina pomeni tudi večje popuste. Enako je z avtocesto. Tisti, ki uporabijo avtocesto velikokrat so upravičeni do nižjig stroškov na kilometer. Tisti, ki avtocesto redko uporabljajo pa morajo plačevati… ...prikaži več dražje kilometer vožnje na avtocesti. Edino pravilno!
To drži, ampak da ti vsak dan prevoziš 100 km po AC pa letno plačaš samo 110€ je pa zate ABSOLUTNO PREVELIK POPUST !!! tudi za "sodobno ekonomijo"Najboljše imajo Hrčki. Zaprt sistem pa koliko se voziš, toliko plačaš !… ...prikaži več Pa greš enkrat do Splita pa nazaj pa je 60€. No, če bi bilo tudi pri nas tako, denarja za AC ne bi manjkalo.Tak kot pravi @Harrison.....elektronsko cestninjenje,..................ampak tisti, ki ste največ na AC in imate največ povedati čez AC, se s tem pač ne "morete" strinjati.
Jokanje o pravičnosti je smešno. Kdor tako poredko vozi, sploh ne potrebuje avta in naj vzame taksi. Bo več prihranil, kot da plačuje registracijo in zavarovanje. Tisto je šele nepravično.Predvsem pa naj gre jokat tudi v trgovino, ker… ...prikaži več so hrenovke pakirane po štiri skupaj, on bi pa pojedel zgolj eno.
Pri zamisli enodnevnih vinjet bi bilo potrebno narediti globokoumsko raziskavo še o enournih, osemurnih in dvanajsturnih vinjetah...Uh, s čim se nekateri ukvarjajo.
Skrajni čas je, da se uvede elektronsko cestnino. Tako bom plačal tisto, kar sem koristil. Danes pa smo občasni koristniki na slabšem, redni pa na boljšem. Gnilo, kot skoraj vse v tej blentavi državi !
Gašperšiča nič spraševat ker o ničemer nič ne ve in nima pojma. On je samo v funkciji ministra, katerega pa še sam točno ne ve..... Tako je to, ko se delijo mesta na osnovi kupčanka glasov in strankarske pripadnosti....
Da za tiste "nedeljske" uporabnike AC je to rešitev, saj kljub temu da bo dražja cestnina (nekdo mora pokriti razvoj, izdelavo naprav, infrastrukture, vzdrževanja in predvsem svetovanja), bo za nedeljske malenkost ceneje od vinjet, za nas, ko pa smo na… ...prikaži več AC skoraj vsak dan ali pa vsaj tedensko pa bo odvisno od "popustov".
Saj je čisto preprosto. Če te štiri vožnje opraviš znotraj tedenske ali mesečne vinjete, se ti jo splača, kupiti. Če ne, se pa pelješ po navadnih cestah. Saj AC so za tiste, ki se vozijo ogromno, da privarčuješ čas in… ...prikaži večn je bolj varno. Sicer pa si poglej podatke ki so napisani v članku. Pa malo preračunaj in videl boš, da je tedenska vinjeta še vseeno cenejša, če preovziš nekje 200 km+ na eni vožnji (v obe smeri). Če so tvoje vožnje krajše, pa ni problem iti po navadni cesti. Namreč prejšnji sistem je bil precej dražji. Ti pa zahtevaš enega od prejšnjh sistemov. Sam sem leta 2008 plačal za tri polletne vinjete cestnin (za dve prek ABC-ja, ter eno vinjeto). PA mislim, da je članek napisan precej dobro.
Če bi plačeval klimetrino po dejansko prevoženi- uporabi avtoceste, si bi našel, po hitrem postopku DELO bližje, tako imaš pa korist, da se voziš daleč..
meni je še vedno najbolj ustrezal plačilni sistem, po potrebi in koriščenju. Ker plačam pri registraciji že 100€ za cestnino, mi je vinjeta za tiste štiri vožnje po avtocesti skozi leto, nesramno draga. Sam se nagibam k temu da vsak… ...prikaži več plača toliko kolikor potebuje neke usluge.Ne morejo računati poslovneža, potnika, trgovca v osebnem avtomobilu ki prevozi po 150.000 km z upokojencem ki prevozi 30.000 km.skozi vse leto.
Če bi uvedli cestninjenje po dejansko prevožnih kilometrih, bi bil DARS definitivno na slabšem, saj bi veliko tistih, ki se sedaj vsakodnevno vozimo po avtocestah v službo, potem vozilo po starih cestah. Smo ravno imeli med kolegi debato na to… ...prikaži več temo in smo se skoraj vsi strinjali, da bi se v tem primeru vozili po stari cesti in ne po avtocesti, tako da bi na koncu dejansko bilo pokasiranega manj denarja, kot ga je od vinjet.
Jaz se vsak dan vozim po AC v službo cca. 160km, pa ti res misliš da bi se še vozil, če uvedejo cestninjenje po dejansko prevoženih km... bi ja celo plačo porabil za cestnino... lepo po stari cesti, DARS pa… ...prikaži več bi ostal brez cestnine... pa veliko je takih, veš koliko manj bi se pokasiralo cestnine? Zagotovo manj, kot sedaj z vinjetami... kaj pa potem?
No, saj lahko DRSC uvede cestninjenje po dejanskem kilometru tudi za ostale ceste z nekaj nižjo ceno na km. To bi bil najbolj pravičen sistem, ker kdor cesto rabi jo plača. Pa si res kdo, ki ima vozilo dejansko želi… ...prikaži več tega?Dokler ni bilo vinjet, sem se tudi sam vozil po vzporedni cesti in necestninjen del pa po avtocesti. Še precej pred tem pa sem imel mesečno karto, ki je bila okrog leta 1990 precej sprejemljiv strošek.
Kakšna pravičnost? Avto cesta ni bil zgrajena za rekreativne vožnje ampak za delovne vožnje. Jaz se ne sprašujem ali je to pravično, ampak, da je za mojo uporabo vzdržno.
KAPIBARA. Veš kaj ti. Če bi človek našel službo, če bi bila bi se takoj zaposlil bližje domu. Kaj ti misliš da je luštno se vsak dan voziti po avtovestah in zapravljati čas potreben za družino. Kaj imaš od tega… ...prikaži več da poceni prideš skozi, ker če bi imel službo bližje domu bi bilo najceneje. Ti imaš verjetno neko udobno službo v javni upravi in pametuješ delovnim ljudem
verjetno je ne bo, ker vozniki ne plač(uje)amo uporabo (A)cest, amapak vso tisto kliko, ki se je na raznih darsih, ddcjih ...sparkirala pri varnem koritu. In tam vegetira, v enakem številu, kljub temu, da je investicij 90 % manj ...
Seveda je pa najhitrejša in najcenejša varianta za vse , ta: da službe enostavno ukinejo plačevanje plačila prihoda v službo( da ti da potem še denar- plačo..).. - večina bi si našla delo bližje..!!
Če še niste opazili vam lahko povem, da v sodobni ekonomiji količina pomeni tudi večje popuste. Enako je z avtocesto. Tisti, ki uporabijo avtocesto velikokrat so upravičeni do nižjig stroškov na kilometer. Tisti, ki avtocesto redko uporabljajo pa morajo plačevati… ...prikaži več dražje kilometer vožnje na avtocesti. Edino pravilno!
To drži, ampak da ti vsak dan prevoziš 100 km po AC pa letno plačaš samo 110€ je pa zate ABSOLUTNO PREVELIK POPUST !!! tudi za "sodobno ekonomijo"Najboljše imajo Hrčki. Zaprt sistem pa koliko se voziš, toliko plačaš !… ...prikaži več Pa greš enkrat do Splita pa nazaj pa je 60€. No, če bi bilo tudi pri nas tako, denarja za AC ne bi manjkalo.Tak kot pravi @Harrison.....elektronsko cestninjenje,..................ampak tisti, ki ste največ na AC in imate največ povedati čez AC, se s tem pač ne "morete" strinjati.
Jokanje o pravičnosti je smešno. Kdor tako poredko vozi, sploh ne potrebuje avta in naj vzame taksi. Bo več prihranil, kot da plačuje registracijo in zavarovanje. Tisto je šele nepravično.Predvsem pa naj gre jokat tudi v trgovino, ker… ...prikaži več so hrenovke pakirane po štiri skupaj, on bi pa pojedel zgolj eno.
Pri zamisli enodnevnih vinjet bi bilo potrebno narediti globokoumsko raziskavo še o enournih, osemurnih in dvanajsturnih vinjetah...Uh, s čim se nekateri ukvarjajo.
Skrajni čas je, da se uvede elektronsko cestnino. Tako bom plačal tisto, kar sem koristil. Danes pa smo občasni koristniki na slabšem, redni pa na boljšem. Gnilo, kot skoraj vse v tej blentavi državi !
Gašperšiča nič spraševat ker o ničemer nič ne ve in nima pojma. On je samo v funkciji ministra, katerega pa še sam točno ne ve..... Tako je to, ko se delijo mesta na osnovi kupčanka glasov in strankarske pripadnosti....
Da za tiste "nedeljske" uporabnike AC je to rešitev, saj kljub temu da bo dražja cestnina (nekdo mora pokriti razvoj, izdelavo naprav, infrastrukture, vzdrževanja in predvsem svetovanja), bo za nedeljske malenkost ceneje od vinjet, za nas, ko pa smo na… ...prikaži več AC skoraj vsak dan ali pa vsaj tedensko pa bo odvisno od "popustov".
AC do splita skozi leto, ko ni turistov, totalno sameva in nimajo nobene koristi od nje. Ker je predraga za domačine.
"Izpad bi plačali davkoplačevalci"Že 395tič....
Saj je čisto preprosto. Če te štiri vožnje opraviš znotraj tedenske ali mesečne vinjete, se ti jo splača, kupiti. Če ne, se pa pelješ po navadnih cestah. Saj AC so za tiste, ki se vozijo ogromno, da privarčuješ čas in… ...prikaži večn je bolj varno. Sicer pa si poglej podatke ki so napisani v članku. Pa malo preračunaj in videl boš, da je tedenska vinjeta še vseeno cenejša, če preovziš nekje 200 km+ na eni vožnji (v obe smeri). Če so tvoje vožnje krajše, pa ni problem iti po navadni cesti. Namreč prejšnji sistem je bil precej dražji. Ti pa zahtevaš enega od prejšnjh sistemov. Sam sem leta 2008 plačal za tri polletne vinjete cestnin (za dve prek ABC-ja, ter eno vinjeto). PA mislim, da je članek napisan precej dobro.
Če bi plačeval klimetrino po dejansko prevoženi- uporabi avtoceste, si bi našel, po hitrem postopku DELO bližje, tako imaš pa korist, da se voziš daleč..
meni je še vedno najbolj ustrezal plačilni sistem, po potrebi in koriščenju. Ker plačam pri registraciji že 100€ za cestnino, mi je vinjeta za tiste štiri vožnje po avtocesti skozi leto, nesramno draga. Sam se nagibam k temu da vsak… ...prikaži več plača toliko kolikor potebuje neke usluge.Ne morejo računati poslovneža, potnika, trgovca v osebnem avtomobilu ki prevozi po 150.000 km z upokojencem ki prevozi 30.000 km.skozi vse leto.
Če bi uvedli cestninjenje po dejansko prevožnih kilometrih, bi bil DARS definitivno na slabšem, saj bi veliko tistih, ki se sedaj vsakodnevno vozimo po avtocestah v službo, potem vozilo po starih cestah. Smo ravno imeli med kolegi debato na to… ...prikaži več temo in smo se skoraj vsi strinjali, da bi se v tem primeru vozili po stari cesti in ne po avtocesti, tako da bi na koncu dejansko bilo pokasiranega manj denarja, kot ga je od vinjet.
Jaz se vsak dan vozim po AC v službo cca. 160km, pa ti res misliš da bi se še vozil, če uvedejo cestninjenje po dejansko prevoženih km... bi ja celo plačo porabil za cestnino... lepo po stari cesti, DARS pa… ...prikaži več bi ostal brez cestnine... pa veliko je takih, veš koliko manj bi se pokasiralo cestnine? Zagotovo manj, kot sedaj z vinjetami... kaj pa potem?
No, saj lahko DRSC uvede cestninjenje po dejanskem kilometru tudi za ostale ceste z nekaj nižjo ceno na km. To bi bil najbolj pravičen sistem, ker kdor cesto rabi jo plača. Pa si res kdo, ki ima vozilo dejansko želi… ...prikaži več tega?Dokler ni bilo vinjet, sem se tudi sam vozil po vzporedni cesti in necestninjen del pa po avtocesti. Še precej pred tem pa sem imel mesečno karto, ki je bila okrog leta 1990 precej sprejemljiv strošek.
Kakšna pravičnost? Avto cesta ni bil zgrajena za rekreativne vožnje ampak za delovne vožnje. Jaz se ne sprašujem ali je to pravično, ampak, da je za mojo uporabo vzdržno.
KAPIBARA. Veš kaj ti. Če bi človek našel službo, če bi bila bi se takoj zaposlil bližje domu. Kaj ti misliš da je luštno se vsak dan voziti po avtovestah in zapravljati čas potreben za družino. Kaj imaš od tega… ...prikaži več da poceni prideš skozi, ker če bi imel službo bližje domu bi bilo najceneje. Ti imaš verjetno neko udobno službo v javni upravi in pametuješ delovnim ljudem
Enodnevna vinjeta ni rešitev. Jokajoči bodo potem zahtevali enourno. Ne moreš zmagati.