Smejem se vsem, ki v zvezi s tem člankom vlačijo noter akzualno politiko in jo proglašajo za krivca. Za stanje na slovenskih železnicah so krive prav vse vlade od osamosvojitve. Da se slovenske železnice nsio razvijale, pa je največ kriva… ...prikaži več SLS, ki je forsirala AC program, da so s svojimi župani pokradli (gladano drugače podaržili) AC za 50%. SŽ so najbolj serasta organizacija v Sloveniji, kjer si želijo, da ne bi bilo sprememb, ker jim je dobro postlano.
Se strinjam ampak tudi AC program je bil potreben. Preden so naredili /dokončali določene odseke je umrla vsaj ena oseba / mesec na tistem odseku zaradi prometa.
Seveda imaš prav. AC so bile potrebne in še danes jih moramo vzdrževati in širiti (na žalost je to realnost). Opozoril sem na krajo lobijev in župančkov pri gradnji AC. Na lastne oči sem videl, kako je bila vsijena trasa… ...prikaži več pri Trebnjem, da so nekateri zaslužili, ker so tam imel zemljo. Barabe!
Je pa zdaj čas, da se pravilno vloži v železnice. Ampak DARS že sanja o razširitvi. Ne da ni potrebna. Železniški sistem je trenutno potrebnejši investicij. Vsaj naslednjih 10 let. Proge za 250kmh+ so danes nujnost. Ter seveda dvotirnost. Na… ...prikaži veča AC pa naj naredijo javni prevoz na vsaj urni osnovi oz. dveurni osnovi na perifernih delih AC. SŽ bi pa z bolj konkretnim načrtovanjem lahko zmanjšale določene zamude.
Spet BUTASTI izgovori, zakaj tako in ne tako, kot pri covidu! Pri ukinitvi avtomobilov na dizel in vpleljava dizelskih vlakov dajejo izgovor, ker proge niso elektrificirane??? Pri covidu pa glede mask, kako boš jedel, pil ali pa kadil skozi pokrita… ...prikaži več usta z masko!? KDO JE TU NOR, vas vprašam???? KDO JE FUCKING TU NOR!!!?!???!
Katastrofa so z starim 100 let starim vlakom bi prišel prej na cilj kot sedaj.. do kopra rabiš do 8 ur v eno stran.. prestopi zamude,avtobusi itd... potem vse strpajo na en vlak da še syati nima# kje kam sedeti… ...prikaži veči starejši in to po 4ure stoje
Ne razumem več ničesar, a našim veleumom res ni jasno od kje pride elektrika. Proizvedemo jo veliko večino z kurjenjem različnih goriv, od plina, do premoga in še kaj bi se našlo, pri vsem tem pa seveda prihaja tudi do… ...prikaži več izgub... Ko na koncu vse sešteješ porabimo še veliko več, kot s klasičnimi prevoznimi srefstvi.
Ja in? Kakšno vezo ima zdaj to. Nadziranje par termoelektrarn je bistveno lažje in učinkovitejše od milijona avtomobilov. Nafto se danes dnevno prevaža po vsej Sloveniji do vseh pump. Z vidika izkoristka je bolje če se jo vozi samo do… ...prikaži več termoelektrarne, saj imajo te boljši izkoristek vsakega avta posebej poleg tega pa se odvečna toplota ki pri tem nastaja lahko uporabi za gretje.
Z vlakom se lahko pelje 100+ ljudi, z avtom pa ne toliko ... V tej smeri to razumem. Ampak kaj nam bodo vlaki, če se iz KP do LJ vozim 3 do 4 ure?! Že samo do žel. postaje me… ...prikaži več mora nekdo peljati, ker v vasi nimamo busa oz. pride 2 x dnevno. Super duper elekrični avto bom polnila z elektriko, ki jo proizvedejo s premogom? Ne s svojo sončno elektrarno, ker je3ena infrastruktura na toliko elektrarn ni pripravljena! Naj ne bluzijo in naj raje očistijo Kitajsko, Indijo, obe Ameriki.
Mislim, da nobeden komentatorjev ni zajel širine. Ni poanta v CO2 ali kaj podobnega. Samopromocija, zaslužek s predavanji, svetovanji, kjer ne poda rešitve, to je to. Pa še nekaj ovc, ki slepo sledijo in imamo ''nevladno '' dejavnost s katero… ...prikaži več se lepo živi. Ni ''dobička'' ampak saj imamo ogromno ''projektov'' ali pa ''seminarjev'' ki tem ljudem omogočajo, da je bilanca ''zero''. Saj se spomnimo izjave, da v LJ omejiti promet, budala, brez da bi pomislil da tranzit onesnažuje LJ kotlino, kajne?
Elektrifikacija prog pri nas ni potrebna ker Stadler isti model Flirt, kot so ga SŽ kupile v dizelski varianti, izdeluje v baterijski različici. Baterije se napolnijo preko pantografa, ko vlak zapelje na progo, ki je elektrificirana npr. na ljubljanski železniški… ...prikaži več postaji. Najstarejša dizelska lokomotiva v Sloveniji pa je stara prek 60 let, tako, da pričakujte da bodo novi dizelski potniški vlaki po Sloveniji ropotali in svinjali še zelo dooolgo. https://www.stadlerrail.com/en/flirt-akku/details/
vlaki, tudi dizelski, ali magari celo hlapon, so od vseh ostalih prevoznih sredstev daleč daleč najmanj ekološko oporečni, tako da je odpiranje te teme praktično brezpredmetno ... to je na nivoju tiste fore, da tudi kolesarji v ozračje spuščajo C02,… ...prikaži več ker dihajo ... a resno?
zamude vlakov Slovenskih železnic so katastrofalne, na 1 uri dolgi relaciji tudi do 40 in več minut, testirano nabrelaciji Kočevje-Ljubljana. Katasrofa. V aBelorusiji bibdirektorja za tako streljali, pri nas pa se na SŽ nobrnemu nenzgodi nič. A plače in bonitete… ...prikaži veče imajo take, da glava peče. Sej vem da je to Janšev pašaluk, ampak sedaj je na oblasri druga vlada, in je to njena odgovornost.
Ta vlada nas ima za norce! Po eni strani represivni ukrepi (silijo nas v nakup stvari, ki si jih večina ne more privoščiti) po drugi pa nas zastruplja z isto tehnologijo, ki ki nam jo prepoveduje. In mi to mirno prenašamo 🤔
Za vse smo si sami krivi. Izbiramo in volimo ljudi, ki imajo samo strankarske interese. Stranke pa so itak vse pokvarjene brez vizije in potreb države in državljanov.
Jaz pa ne vidim nobenega posebnega problema. V bistvu še največji problem je da bi folk imel vse, tudi tisto česar sploh ne rabi, še posebej pa tisto kar ima sosed.
Veš koliko ladij je potonilo zaradi še večjih neumnosti. Veš koliko kontejnerjev plava po svetovnih morjih? Veš koliko mazuta dnevno steče iz ladij v morje?
Stadler izdeluje potniški vlak modela Flirt tudi v baterijski različici. Naši veleumi so šli seveda v nakup dizlaša. Da bo ja ropotalo, smrdelo in zastrupljalo še 60 let. https://www.stadlerrail.com/en/flirt-akku/details/
Ne predstavljam si, kako bi bilo z vožnjo Jesenice-Bled-Most na Soči-Nova Gorica, če bi namesto dizelskega vlaka ZANJO kupili električni vlak. Ali daje Soča dovolj elektrike, da bo ta proga KADARKOLI elektrificirana? Se bojim, da jo bodo raje ukinili z… ...prikaži več nadomestnimi avtobusnimi prevozi /če bo za te dovolj elektrike/. Se opravičujem za črnogledost. Kljub stalnim zamudam, mi je ta vlak eden najljubših v Sloveniji.
Svet je poln piromanov, ki glasno prihitijo gasit z bencinom in zahtevat spoštovanje. In pa plačilo za nesebičen trud seveda. Mi pa jim ploskamo in jih plačujemo, najhuje pa je, da nas je celo strah, da mogoče kdaj celo ne… ...prikaži več pridejo gasit. ......9/11, podnebje, kovid, Ukrajina....isto sran*je, drugo pakovanje, bi pomodrovali naši južni bratje....in še kako zelo prav bi imeli!
Itak je kretenizem govoriti o "čisti energiji", če 60% svetovne elektrike proizvede premog ali mazut..
👍 jp
Čakali so 50 let in tik pred zdajci naročili odsluženo tehnologijo!
Smejem se vsem, ki v zvezi s tem člankom vlačijo noter akzualno politiko in jo proglašajo za krivca. Za stanje na slovenskih železnicah so krive prav vse vlade od osamosvojitve. Da se slovenske železnice nsio razvijale, pa je največ kriva… ...prikaži več SLS, ki je forsirala AC program, da so s svojimi župani pokradli (gladano drugače podaržili) AC za 50%. SŽ so najbolj serasta organizacija v Sloveniji, kjer si želijo, da ne bi bilo sprememb, ker jim je dobro postlano.
AC so forsirali, da hitreje s svojimi makinami pridejo do vil ali pa letališč. Narod pa veš srečen
Se strinjam ampak tudi AC program je bil potreben. Preden so naredili /dokončali določene odseke je umrla vsaj ena oseba / mesec na tistem odseku zaradi prometa.
Seveda imaš prav. AC so bile potrebne in še danes jih moramo vzdrževati in širiti (na žalost je to realnost). Opozoril sem na krajo lobijev in župančkov pri gradnji AC. Na lastne oči sem videl, kako je bila vsijena trasa… ...prikaži več pri Trebnjem, da so nekateri zaslužili, ker so tam imel zemljo. Barabe!
Je pa zdaj čas, da se pravilno vloži v železnice. Ampak DARS že sanja o razširitvi. Ne da ni potrebna. Železniški sistem je trenutno potrebnejši investicij. Vsaj naslednjih 10 let. Proge za 250kmh+ so danes nujnost. Ter seveda dvotirnost. Na… ...prikaži veča AC pa naj naredijo javni prevoz na vsaj urni osnovi oz. dveurni osnovi na perifernih delih AC. SŽ bi pa z bolj konkretnim načrtovanjem lahko zmanjšale določene zamude.
Zakaj nas potem silijo,da kupimo avte na elektriko,oni pa glih kontra,idi
Kdo te sili?
blayo,kdo je tebe kaj vprašal,spi
Koga si pa vprašal? Kdo je tebi rekel da pišeš na Žurnal24?
Spet BUTASTI izgovori, zakaj tako in ne tako, kot pri covidu! Pri ukinitvi avtomobilov na dizel in vpleljava dizelskih vlakov dajejo izgovor, ker proge niso elektrificirane??? Pri covidu pa glede mask, kako boš jedel, pil ali pa kadil skozi pokrita… ...prikaži več usta z masko!? KDO JE TU NOR, vas vprašam???? KDO JE FUCKING TU NOR!!!?!???!
Hmm, nisem vedel da so dizelske avtomobile že ukinili?
SŽ sod brez dna,kjer se futrajo vsi njihovi
Sod brez dna👍, za to pa je vezan na državni proračun. Pravijo železnica ima strateški pomen pa ne na dizelski pogon..Lepo prosim !
Katastrofa so z starim 100 let starim vlakom bi prišel prej na cilj kot sedaj.. do kopra rabiš do 8 ur v eno stran.. prestopi zamude,avtobusi itd... potem vse strpajo na en vlak da še syati nima# kje kam sedeti… ...prikaži veči starejši in to po 4ure stoje
To je to, prava pustolovščina. Za to bi morali računati dvojno 😂
Dizli bodo ostali še dolgo tako na cestah kot drugje, ker žal prehod na elektriko ni izvedljiv in še dolgo ne bo.
Ne razumem več ničesar, a našim veleumom res ni jasno od kje pride elektrika. Proizvedemo jo veliko večino z kurjenjem različnih goriv, od plina, do premoga in še kaj bi se našlo, pri vsem tem pa seveda prihaja tudi do… ...prikaži več izgub... Ko na koncu vse sešteješ porabimo še veliko več, kot s klasičnimi prevoznimi srefstvi.
Ja in? Kakšno vezo ima zdaj to. Nadziranje par termoelektrarn je bistveno lažje in učinkovitejše od milijona avtomobilov. Nafto se danes dnevno prevaža po vsej Sloveniji do vseh pump. Z vidika izkoristka je bolje če se jo vozi samo do… ...prikaži več termoelektrarne, saj imajo te boljši izkoristek vsakega avta posebej poleg tega pa se odvečna toplota ki pri tem nastaja lahko uporabi za gretje.
...milijon toplotnih strojev v avtomobilih pa nuca milijon katalizatorjev pa milijon dpfjev pa še vedno greje samo okolico.
Z vlakom se lahko pelje 100+ ljudi, z avtom pa ne toliko ... V tej smeri to razumem. Ampak kaj nam bodo vlaki, če se iz KP do LJ vozim 3 do 4 ure?! Že samo do žel. postaje me… ...prikaži več mora nekdo peljati, ker v vasi nimamo busa oz. pride 2 x dnevno. Super duper elekrični avto bom polnila z elektriko, ki jo proizvedejo s premogom? Ne s svojo sončno elektrarno, ker je3ena infrastruktura na toliko elektrarn ni pripravljena! Naj ne bluzijo in naj raje očistijo Kitajsko, Indijo, obe Ameriki.
Imaš prav in se strinjam pol pa še bus do plaže. Z Fičotom pa je pot trajala tudi kake 3- 4 ure.
Mislim, da nobeden komentatorjev ni zajel širine. Ni poanta v CO2 ali kaj podobnega. Samopromocija, zaslužek s predavanji, svetovanji, kjer ne poda rešitve, to je to. Pa še nekaj ovc, ki slepo sledijo in imamo ''nevladno '' dejavnost s katero… ...prikaži več se lepo živi. Ni ''dobička'' ampak saj imamo ogromno ''projektov'' ali pa ''seminarjev'' ki tem ljudem omogočajo, da je bilanca ''zero''. Saj se spomnimo izjave, da v LJ omejiti promet, budala, brez da bi pomislil da tranzit onesnažuje LJ kotlino, kajne?
Elektrifikacija prog pri nas ni potrebna ker Stadler isti model Flirt, kot so ga SŽ kupile v dizelski varianti, izdeluje v baterijski različici. Baterije se napolnijo preko pantografa, ko vlak zapelje na progo, ki je elektrificirana npr. na ljubljanski železniški… ...prikaži več postaji. Najstarejša dizelska lokomotiva v Sloveniji pa je stara prek 60 let, tako, da pričakujte da bodo novi dizelski potniški vlaki po Sloveniji ropotali in svinjali še zelo dooolgo. https://www.stadlerrail.com/en/flirt-akku/details/
vlaki, tudi dizelski, ali magari celo hlapon, so od vseh ostalih prevoznih sredstev daleč daleč najmanj ekološko oporečni, tako da je odpiranje te teme praktično brezpredmetno ... to je na nivoju tiste fore, da tudi kolesarji v ozračje spuščajo C02,… ...prikaži več ker dihajo ... a resno?
zamude vlakov Slovenskih železnic so katastrofalne, na 1 uri dolgi relaciji tudi do 40 in več minut, testirano nabrelaciji Kočevje-Ljubljana. Katasrofa. V aBelorusiji bibdirektorja za tako streljali, pri nas pa se na SŽ nobrnemu nenzgodi nič. A plače in bonitete… ...prikaži veče imajo take, da glava peče. Sej vem da je to Janšev pašaluk, ampak sedaj je na oblasri druga vlada, in je to njena odgovornost.
Nekaj mi pravi da si bil z življenjem v Belorusiji dokaj zadovoljen.
Ta vlada nas ima za norce! Po eni strani represivni ukrepi (silijo nas v nakup stvari, ki si jih večina ne more privoščiti) po drugi pa nas zastruplja z isto tehnologijo, ki ki nam jo prepoveduje. In mi to mirno prenašamo 🤔
Zato ker ste norci
Za vse smo si sami krivi. Izbiramo in volimo ljudi, ki imajo samo strankarske interese. Stranke pa so itak vse pokvarjene brez vizije in potreb države in državljanov.
Jaz pa ne vidim nobenega posebnega problema. V bistvu še največji problem je da bi folk imel vse, tudi tisto česar sploh ne rabi, še posebej pa tisto kar ima sosed.
Medtem pa samovžig električnega skropucala, da zgori cela ladja z vsemi avtomobili,
Veš koliko ladij je potonilo zaradi še večjih neumnosti. Veš koliko kontejnerjev plava po svetovnih morjih? Veš koliko mazuta dnevno steče iz ladij v morje?
Stadler izdeluje potniški vlak modela Flirt tudi v baterijski različici. Naši veleumi so šli seveda v nakup dizlaša. Da bo ja ropotalo, smrdelo in zastrupljalo še 60 let. https://www.stadlerrail.com/en/flirt-akku/details/
Hmm, zanimiv naslov. Samo ne vem točno kje je podlaga zanj. Kolikor vem se bomo z dizelskimi avtomobili vozili vsaj do 2050.
Ne predstavljam si, kako bi bilo z vožnjo Jesenice-Bled-Most na Soči-Nova Gorica, če bi namesto dizelskega vlaka ZANJO kupili električni vlak. Ali daje Soča dovolj elektrike, da bo ta proga KADARKOLI elektrificirana? Se bojim, da jo bodo raje ukinili z… ...prikaži več nadomestnimi avtobusnimi prevozi /če bo za te dovolj elektrike/. Se opravičujem za črnogledost. Kljub stalnim zamudam, mi je ta vlak eden najljubših v Sloveniji.
Kolikor razumem pojasnila, ta proga ni predvidena za elektrifikacijo.
Svet je poln piromanov, ki glasno prihitijo gasit z bencinom in zahtevat spoštovanje. In pa plačilo za nesebičen trud seveda. Mi pa jim ploskamo in jih plačujemo, najhuje pa je, da nas je celo strah, da mogoče kdaj celo ne… ...prikaži več pridejo gasit. ......9/11, podnebje, kovid, Ukrajina....isto sran*je, drugo pakovanje, bi pomodrovali naši južni bratje....in še kako zelo prav bi imeli!