Državni tožilec bi moral vložiti obtožnico zoper odgovrne osebe ! Spomnimo ,da nas skoraj vsakodnevno "usmerjajo" preko parkirišč za kontrolo vinjet ,tako bi morali skrbeti tudi za varnost preko nameščenih kamer ter nadzora iz komunikacijskega centra. SAMO KASIRAT ZNAJO .
Nujno je, da se ugotovi, kako je začelo. In morda si zadel bistvo v zadnjem stavku. Pa mi lahko kamionđije delijo minuse kolikor hočejo. Niso vsi taki seveda, imam dva prijatelja kamionista, ki vozita zelo pazljivo tako avto kot kamion… ...prikaži več in bentita čez druge kamioniste .... ampak večina jih je takih, da jim dol visi. Povsem brez vsake vozniške kulture in z dvomljivimi vozniškimi pa si drznem trditi pa so predvsem turški, romunski, ... itn tovornjakarji.
V Franciji ne, prevozil pa službeno pred leti precej Italije in Avstrije. Seveda imajo več vozil, boljše (niti ne več toliko) avtoceste, ... ampak dejstvo je, da je še vedno bil človeški faktor. In da so najbolj nevarni tovornjaki. Tranzitnim… ...prikaži več pa bi sploh prepovedal vožnjo po cestah, na vlak gor na Slovenski meji in dol po njej oz. po želji.
Zmeraj se izgovarjamo na druge. Za mojo pamet še vedno velja, da hitrost vožnje prilagodi razmeram. Ne pa 110 in več km/h v meglo in "ah sej meni se ne bo nič zgodilo."
Bravo! Kuzmič je spet hrabri mišek. In spet bo pisal klobasanje na ministrstvo za promet, s katerim bo kasiral. Stanje pa bo do naslednje tragedije ostalo enako, ko bo spet pametoval za medije. Glavno, da imamo porabnike proračuna.
Vsi so krivi, samo vsak posameznik ne...a je treba narediti zid, alarm in kaj vem kaj še, da se promet prilagodi razmeram?Kdor se želi ubiti, naj se sam in to tam, kjer drugih ne ogroža.Kdor nima rad sebe, naj spoštuje vsaj druge!!!
Samo DARS je kriv in nihče drug, oni so za to tam postavljeni, da vsako najmanjšo spremembo vremena prenesejo na dotični del avtoceste in opozarjajo na tistem delu avtoceste in ne po radiju, kdo pa še posluša radio 1 in… ...prikaži več val 202, peljite se skozi slovenske tunele in poslušajte radio ena ali val 202 in kaj se bo zgodilo ? čista TEMA brez signala, toliko o opremljenosti slovenskih avtocestah in tunelov, Zidarja bi bilo potrebno za jaj** obesi in ves nakraden denar bi moral vrnit, pri tej nesreči eni imajo krvave roke in bi jih bilo potrebno zapret,
Zna bit , da je bila megla samo posledica , vzrok pa iskanje kakšnega tujca -Romuna ali BiHa odcepa za Trst v pogojih slabše vidljivosti , ko je znižal hitrost na neprimerno AC.
Ena od opcij bi po moje bila nadgradnja telefonskih govorilnic z določenimi lučmi. Recimo rumeno ob zmanjšani vidljivosti, ter utripajočo rdečo, kar bi pomenilo da je pred nami nesreča. Zadeva bi se aktivirala iz centrov kontrole prometa, ko bi zaznali… ...prikaži več meglo oz da se je promet v določenem odseku ustavil. Razdalja govorilnic je precej pogosta (na A5 slaba 2 km ), ter tu je že obstaja komunikacijska infrastruktura. Seveda na območjih s konstantno ponavljajočo se meglo. Podrobnosti bi se morali dogovoriti pristojni.
spet neprilagojena hitrost in premala varnostna. Klasična razloga, ki takoj omejita možnost zmage v primeru da bi se kdo spravil tožit DARS ali državo. samo če nekdo zapelje v neprosojno meglo in takoj stopi na bremzo, ima voznik za… ...prikaži več njim lahko 1km varnostne razdalje pa ga bo nabil takoj ko bo zapeljal v meglo. Toliko o tem če zanemarimo vprašanje kako te megla (tudi taka "nenadna")lahko tako preseneti da zapaničariš in na polno zabremzaš. Razumem nenaden piš vetra ki na cesto vrže oblak snega... megla se tako nenadoma ne pojavi.Drugo ... kdo je bil pri temle prvi v vrsti? NA TV so kazali nekakšen začetek kaosa in tam sta bila na obeh pasovih postavljena tovornjaka s tujimi registracijami? So se kamionarji spet prehitevali po megli?
Kaj so nas učili pri teoriji CPP v Avto šoli? Način in hitrost vožnje moraš prilagotiti glede na vozne razmere na cesti. .......... .......... Miselnost Slovenceljnov, da če si na avto cesti lahko "goniš " 130 km nas uvršča med… ...prikaži večd slabe voznike. Cel dopoldan opozorila za meglo, a kdo jih je pa upošteval. .......... .............. Sedaj bi iskali krivdo pri DARSu, policiji ........ vsepovsod, samo pri sebi ne !
Prav gotovo je del odgovornosti na voznik in neprilagojeni hitrosti in varnostni razdalji. Vendar pa je treba vedeti, da se ob prehodu cez grebene vlece res gosta megla, ki preseka cesto. Vsaj na izpostavljenih delih bi morala imeti avtocesta na… ...prikaži več vsak km ali 500m pasivni senzor za vidljivost, ki sprozi mocne utripajoce luci 1km pred meglenim pasom. Pa se vedno je verjetnost, da se zgodi nesreca velika. če gre za blago meglo je vse na vozniku. kadar pa je vidljivost zmanjsana na 10m in manj pa tudi upravljalcu ceste, ce zanjo placujes pristojbino. Vinjeta je pristojbina. Če imajo za tiste drage protihrupne ograje imajo tudi za te poceni senzorje in luci. Padksa nizina je drugace znana po teh nesrecah, vendar zadnja leta manj.
V Nemčiji, Avstriji, Franciji, ... prihaja občasno do identičnih tragedij. Človekove neumnosti in brezbrižnosti nobeni ukrepi ne bodo 100% preprečili.
Državni tožilec bi moral vložiti obtožnico zoper odgovrne osebe ! Spomnimo ,da nas skoraj vsakodnevno "usmerjajo" preko parkirišč za kontrolo vinjet ,tako bi morali skrbeti tudi za varnost preko nameščenih kamer ter nadzora iz komunikacijskega centra. SAMO KASIRAT ZNAJO .
Aja ,in koliko kilometrov avtocest premorejo te "majhne države" ! Si bil kdaj v Franciji ?
Nujno je, da se ugotovi, kako je začelo. In morda si zadel bistvo v zadnjem stavku. Pa mi lahko kamionđije delijo minuse kolikor hočejo. Niso vsi taki seveda, imam dva prijatelja kamionista, ki vozita zelo pazljivo tako avto kot kamion… ...prikaži več in bentita čez druge kamioniste .... ampak večina jih je takih, da jim dol visi. Povsem brez vsake vozniške kulture in z dvomljivimi vozniškimi pa si drznem trditi pa so predvsem turški, romunski, ... itn tovornjakarji.
V Franciji ne, prevozil pa službeno pred leti precej Italije in Avstrije. Seveda imajo več vozil, boljše (niti ne več toliko) avtoceste, ... ampak dejstvo je, da je še vedno bil človeški faktor. In da so najbolj nevarni tovornjaki. Tranzitnim… ...prikaži več pa bi sploh prepovedal vožnjo po cestah, na vlak gor na Slovenski meji in dol po njej oz. po želji.
Pošastno,kakšen izgovor,premalo policajev na avtocesti,seveda saj morajo ti reveži čuvati naše nelegitimne vladajoče klike.
DARS vidi če nimaš vinjete, vidi če jo imaš na foliji, vse vidi na kilometre daleč, samo megle pa ne vidi.
Zmeraj se izgovarjamo na druge. Za mojo pamet še vedno velja, da hitrost vožnje prilagodi razmeram. Ne pa 110 in več km/h v meglo in "ah sej meni se ne bo nič zgodilo."
In kakšne ukrepe so izvedli?
Bravo! Kuzmič je spet hrabri mišek. In spet bo pisal klobasanje na ministrstvo za promet, s katerim bo kasiral. Stanje pa bo do naslednje tragedije ostalo enako, ko bo spet pametoval za medije. Glavno, da imamo porabnike proračuna.
Vsi so krivi, samo vsak posameznik ne...a je treba narediti zid, alarm in kaj vem kaj še, da se promet prilagodi razmeram?Kdor se želi ubiti, naj se sam in to tam, kjer drugih ne ogroža.Kdor nima rad sebe, naj spoštuje vsaj druge!!!
Samo DARS je kriv in nihče drug, oni so za to tam postavljeni, da vsako najmanjšo spremembo vremena prenesejo na dotični del avtoceste in opozarjajo na tistem delu avtoceste in ne po radiju, kdo pa še posluša radio 1 in… ...prikaži več val 202, peljite se skozi slovenske tunele in poslušajte radio ena ali val 202 in kaj se bo zgodilo ? čista TEMA brez signala, toliko o opremljenosti slovenskih avtocestah in tunelov, Zidarja bi bilo potrebno za jaj** obesi in ves nakraden denar bi moral vrnit, pri tej nesreči eni imajo krvave roke in bi jih bilo potrebno zapret,
A si ti voznik al DARS ?
Zna bit , da je bila megla samo posledica , vzrok pa iskanje kakšnega tujca -Romuna ali BiHa odcepa za Trst v pogojih slabše vidljivosti , ko je znižal hitrost na neprimerno AC.
moj je imel danes v avstriji prometno mu je avstrijec prednost vzel-naš avto je bil na prednostni .... bomo vidli kak se bo to razpletlo
Klasična razloga nista zastonj klasična. Saj če ta dva parametra upoštevaš pri vožnji, zelo zmanjšaš možnost nesreč. Pri sebi in pri drugih.
Ena od opcij bi po moje bila nadgradnja telefonskih govorilnic z določenimi lučmi. Recimo rumeno ob zmanjšani vidljivosti, ter utripajočo rdečo, kar bi pomenilo da je pred nami nesreča. Zadeva bi se aktivirala iz centrov kontrole prometa, ko bi zaznali… ...prikaži več meglo oz da se je promet v določenem odseku ustavil. Razdalja govorilnic je precej pogosta (na A5 slaba 2 km ), ter tu je že obstaja komunikacijska infrastruktura. Seveda na območjih s konstantno ponavljajočo se meglo. Podrobnosti bi se morali dogovoriti pristojni.
spet neprilagojena hitrost in premala varnostna. Klasična razloga, ki takoj omejita možnost zmage v primeru da bi se kdo spravil tožit DARS ali državo. samo če nekdo zapelje v neprosojno meglo in takoj stopi na bremzo, ima voznik za… ...prikaži več njim lahko 1km varnostne razdalje pa ga bo nabil takoj ko bo zapeljal v meglo. Toliko o tem če zanemarimo vprašanje kako te megla (tudi taka "nenadna")lahko tako preseneti da zapaničariš in na polno zabremzaš. Razumem nenaden piš vetra ki na cesto vrže oblak snega... megla se tako nenadoma ne pojavi.Drugo ... kdo je bil pri temle prvi v vrsti? NA TV so kazali nekakšen začetek kaosa in tam sta bila na obeh pasovih postavljena tovornjaka s tujimi registracijami? So se kamionarji spet prehitevali po megli?
Kaj so nas učili pri teoriji CPP v Avto šoli? Način in hitrost vožnje moraš prilagotiti glede na vozne razmere na cesti. .......... .......... Miselnost Slovenceljnov, da če si na avto cesti lahko "goniš " 130 km nas uvršča med… ...prikaži večd slabe voznike. Cel dopoldan opozorila za meglo, a kdo jih je pa upošteval. .......... .............. Sedaj bi iskali krivdo pri DARSu, policiji ........ vsepovsod, samo pri sebi ne !
Prav gotovo je del odgovornosti na voznik in neprilagojeni hitrosti in varnostni razdalji. Vendar pa je treba vedeti, da se ob prehodu cez grebene vlece res gosta megla, ki preseka cesto. Vsaj na izpostavljenih delih bi morala imeti avtocesta na… ...prikaži več vsak km ali 500m pasivni senzor za vidljivost, ki sprozi mocne utripajoce luci 1km pred meglenim pasom. Pa se vedno je verjetnost, da se zgodi nesreca velika. če gre za blago meglo je vse na vozniku. kadar pa je vidljivost zmanjsana na 10m in manj pa tudi upravljalcu ceste, ce zanjo placujes pristojbino. Vinjeta je pristojbina. Če imajo za tiste drage protihrupne ograje imajo tudi za te poceni senzorje in luci. Padksa nizina je drugace znana po teh nesrecah, vendar zadnja leta manj.