"stari nad 64 let, povzročili nekaj več kot 2.200 prometnih nesreč, kar predstavlja približno 13 odstotkov vseh prometnih nesreč na naših cestah" ....To hkrati pomeni, da so tisti stari med 18 in 64 let povzročili kar 87 % vseh nesreč,… ...prikaži več kar je zaskrbljujoče in bi bilo pametno prepovedati vožnjo vsem, ki še niso stari 60 let.......To sem napisal, da vidite kako bedasti ste s svojimi naslovi in procenti...V bistvu pa bi morali VSEM preverjati psihofizično sposobnost za vožnjo na vsaj 5 let.
Prenehajte s to neumnostjo, da se mora preverjati sposobnost vožnje vsakih 5 let. Do sedaj to ni bilo potrebno in tudi naprej je to čista bedarija. Sodobni avti že sami preprečijo mnogo nesreč, zato je neumnost zaostrovati zakonodajo, sedaj.
Pa pri svojem komentarju bi moral malo pomisliti, koliko kilometrov naredijo mladi vozniki, koliko pa jih naredijo starejši do 64. Če en dela 50k letno, en pa samo 2000, je pač pri prvem precej večja verjetnost, da povzroči nesrečo. To… ...prikaži več pa ne pomeni, da je slabši voznik.
Lahko se pa tudi vprašamo, če je mularija, o kateri dnevno ali tedensko beremo, kakšne težke nasreče povzroča, mentalno sploh primerna za vožnjo. Voznik začetnik prekoračuje dovoljeno hitrost tudi za 100 %, ob tem še nažgan ali/in zadrogiran!!! Mlada mamica,… ...prikaži več že zjutraj ko pelje otroka v vrtec, nažgana tako, da vijuga po cesti! So ti ljudje za v promet???
Vsev, "voziti po omejitvah" je pojem, ki ga ti očitno ne razumeš! Če je omejitev 60 km/h, še vedno lahko voziš tudi 50 km/h, pa ne kršiš nobenih predpisov. Zdi se mi, da ti misliš obratno: če je omejitev 60… ...prikaži več km/h, ti voziš najmanj 65 ali več.
Ja, to imaš prav. Lahko voziš 50 tam ko je omejitev 90. Toda samo do trenutka, dokler ne narediš kolone (tri avti), potem si se dolžan umakniti. In če se lahko jaz, ko npr. peljem prikolico umaknem, kljub temu da… ...prikaži več peljem malce pod 90km/h, ni vrag da se ne more tudi 70 letnik, ki pelje 60 ali manj.
Zadnji teden so dve nesreči povzročili 80+ let vozniki in takoj je alarm. Ko nesreče povzročijo mlajši pa nič. To je napihovanje dogodka s strani novinarjev, za večjo branost članka!
Ja, če zapelješ na napačno stran je pač halo. Nič ni prenapihnjeno. Mnogo starejših voznikov ni več za na cesto, pa imajo kljub temu izpit. In seveda se najde še vedno ogromno takih, ki kljub letom zelo dobro vozijo, zato… ...prikaži več pa bi morali starejši imeti namesto zdravniških pregledov, kakšno uro pod nadzorom instruktorja, ki bi ocenil ali je oseba dejansko za na cesto ali ne. Ker zdravniški pregled tega ne pove.
Ampak tole natolcevanje starejših. Prosim poglejte statistiko povzročiteljev prometnih nesreč po starosti, pa se bomo lahko pogovarjali! Tale ki tole piše je sigurno čakal nekoga starejšega v križiščih! Če bi že hoteli kaj od tega potem teoretično preverjanje znanja vsakih… ...prikaži večih pet let za vse pa bo mir, pa skoraj prazne ceste!
Problem ni samo v starejših ljudeh, Problem je tudi v zdravnikih. V naši okolici je eden , ki ti potrdi , da si sposoben za vožnjo tudi če k njemu prideš s palico za slepe , spet pri drugemu pa… ...prikaži večpa še astronavt ne bi bil potrjen. Sicer pa po članku videč zakrivi nesrečo samo 13% starejših od 64 let vse ostale pa mlajši in ti so problem in ne starejši.
Ja, seveda je isto, če mladi naredimo 10.000 km na leto, starejši pa kakšnega tisočaka. Da bi lahko rekel, da mladi naredijo več nesreč, bi moral upoštevti še kilometre.
Drugače pa bi te zdravniške preglede tako morali ukiniti, ker ne koristijo ničemer. En se tam na pregledu izkaže, pa je obupen za volanom, drugemu pa zavrnejo podaljšanje, pa še vedno vozi dovolj dobro.
Boljše bi bilo, da se bi voznika dejansko ocenilo skozi njegovo vožnjo. Naj se poleg osebe usede usposobljena oseba in naj se odvozi par ur. Potem pa ta oceni ali še lahko vozi ali ne. To bi dejansko pokazalo, kako… ...prikaži več oseba vozi. Vsem je pa jasno, da so tisti pregledi brez vezni. Isto kot zdravniški za delo.
Problem so mlade hašomankice in telefončkarji, ki jih je enormno, ko na AC zagledaš avto, ki pelje 90km/h in vozi enkrat skrajno desno enkrat zaide na prehitevalni pas, to je znak telefončkar in popolnoma brez izkušenj v prometu, saj mu… ...prikaži več od ust kaplja še materino mleko!! Najslabše so pa mlade pičke, ki nimajo pojma kaj lahko prilakuje od avta in svojih izkušenj, 90 5 jih vozi po sistemu:" Šofer dodaj gas , to je želja sviju nas!"
kaj se spravlate na stare voznike poglejte rajsi mlade kako vozijo vsi so na telefonih omejitev hitrosti se sploh ne drzijo da o alkoholu in drigah ne govorimo starejsi smo bol izskuseseni in vozimo bol po pravilih ce pa se… ...prikaži več zgodi nesreca pa je taki halo tako da nehajte blatit samo starejse poglejte sliko v celoti
To, da se penzionist, pelje 60km/h tam kjer je omejitev 90 in dela gnečo, pač niso izkušnje. Potem pa pride v naselje pa pelje z isto hitrostjo naprej. Omejitve hitrosti pa se večina res ne drži, to pa zato ker… ...prikaži več so krepko prenizke. Telefon pa tako ali tako ni težava, ker ne vpliva na samo vožnjo.
Vzev, mislil sem, da si pametnejši, pa si pokazal, da nisi. Po tvoje uporaba telefona NE VPLIVA NA VARNOST VOŽNJE??? Kje si pobral to neumnost??? A si delal kakšno raziskavo? Da je uporaba telefona med vožnjo zelo nevarna, je ugotovila… ...prikaži več cela rajda strokovnjakov, ki so vsi veliiiko pametnejši od tebe.
Ja, pisanje sms-ov in brskanje po spletu da. Pogovor po telefonu pa ne. Ker ni razlike ali se pogovarjam s sopotnikom/sopotnico, in imam roko na naslonu za roko, ali pa se pogovarjam po telefonu. Kvečjemu so naredili raziskavo (mislim da… ...prikaži več je bila objavljena tudi na žurnalu), kjer so dokazali, da otrok v avto bolj vpliva na vožnjo kot pogovor po telefonu.
V Kanadi, ZDA itd velja šoferski do smrti. Pri nas bi pa stalno nekaj birokratizirali. Npr danes sem prevozil 180 km, prehitevali so me samo mlajši vozniki, to pa zato, ker sem vozil po predpisih, sem pa starejši voznik z… ...prikaži več najman 2000000 prevoženih kilometrov z osebnimi vozili pa nisem taksist. Šoferski mora veljati do smrti, kot velja tudi šolska izobrazba, pa kuhar dela lahko tudi do smrti. Bi pa postavil zgornjo mejo za vse pilitike na največ 70 let za delo v politiki.
Verjamem, da si dober voznik. Toda ali verjameš v sebe, da boš še dobro vozil pri 80? Mogoče boš, mogoče pa ne. Ali res verjameš, da lahko nek dementen človek vozi avto, brez da je nevaren za druge?
Ne vem kaj tukaj mešaš politiko (čeprav imaš prav). Toda ravno to kar si napisal, je težava pri starejših voznikih. Marsikateri (ne vsi), nebi smel več biti za volanom, čeprav opravi pregled. Zato bi pa morali oceniti vožnjo, ne njegovo… ...prikaži več zdravstveno stanje.
Skrbijo vas starejši vozniki ne skrbijo pa vas mladi zdrogiranci,ki vsakodnevno povzročajo nesreče?? Skrbeti bi vas morali vozniki kot je Nika Kovač,ki je 9 krat polagala izpit in pri tem razbila 3 avtomobile!!
Leon vozniško imam že precej dolgo položil sem ga prvič !! Svobodnež Navedel sem Niko zato,da bi ti videl kako sposobni so mladi vozniki!! Se ti zdi varna vozbica ta Nika,ki je 9 krat polagala ispit??
Kaj pa, če bi prenesel krivdo z Nike na inštruktorja/ico vožnje? To, da nekdo ne naredi izpita v prvo, drugo, tretje... še ne pomeni, da bo slab voznik. Pa tudi, tvoj komentar se nanaša na to, da bi očrnil Niko.… ...prikaži več Zagotovo je naredila v dobro ljudi več kot ti.
In kako reagiraš na cestah ob vseh kršiteljih in kršiteljicah CPP? Si puliš lase, kričiš v avtu, mečeš stvari iz avta, razbiješ kakšno šipo v besu, ki ga doživljaš? Sam pa zagotovo nisi v obdobju, odkar imaš izpit za avto… ...prikaži več naredil niti najmanjšega prekrška. Vsa čast, take res cenim, ampak ne verjamem, da si med njimi.
Ustrezna zakonodaja in nadzor prometne policije bi rešil zadeve . Zakaj policaje srečujem v gostilnah na obrobju mesta ! Nikjer v EU nisem srečal uniformiranega policaja in službenim avtomobilom ,da posedajo v lokalih ! Razen v Srbiji ,Bosni ,Hrvaški ,Črni Gori ....Balkan.
Dobra četrtina voznikov nad 61 let povzroči cca 15% prometnih nesreč - pa saj to je ena najbolj varnih skupin udeležencev v prometu! Kje je tu problem?
Ja, seveda je popolnoma isto ali naredi voznik par 10.000 km ali pa kakšnega tisočaka. Seveda starejši od 60 let povzročijo precej manj nesreč, če pa so tudi precej manj na cesti. In mislim, da ni nobene težava v 60… ...prikaži več letnikih. Težava je v voznikih starejših od 70 let, ki pogosto opravijo zdravniški pregled, dejansko pa niso več za volan.
Sodim med starejše voznike nad 60 let, vendar sem prepričan, da sem veliko boljši voznik od večine mlajših. Za volanom ne uporabljam mobitela kakor večina mlajših, ne divjam, upoštevam prometne predpise, ne vozim pijan in skrbim za telesno in psihično kondicijo.
Vsak starostnik, ki ima vozniško opravi obdobni zdravniški pregled. Odvisno je samo od zdravnika ali mu dovoljenje podaljša glede na zdravstveno stanje ali gleda na zaslužek.
Težava je, da je ta zdravniški pregled slab. Pač nesmisel isto kot so nesmiselni zdravniški pregledi za delo. Marsikdo naredi ta zdravniški pregled, pa dejansko ni več za volan. Boljše bi bilo ukiniti te zdravniške preglede in se bi ocenjevalo vožnjo.
Slovenci plešemo, rajamo, problemov, takšnih in drugačnih ni več, za vse je bil kriv Janša, iz dneva v dan Janša, kolesarji, vodni topovi, sedaj pa so na vrsti upokojenci, starejši že tako večkrat prevarani in okradeni starci, a ne pisec… ...prikaži več po nareku, plačanec levice Gašparin. Te je treba zjebat, da ne bodo nažirali socialne blagajne, ….
Mene bolj skrbi vožnja objestnežev, ki so pa povečini mladi vozniki. Pa zanima me, ko nas bo presenetil sneg, koliko mlajših voznikov bo na to pripravljeno in bodo imeli avto na ustreznih pnevmatikah. Starejši so tu veliko bolj vestni.
poznam 90 + let stare državljane, ki po pravici povedano so sposobni več , kot pa današnja mladež, z dvma piksnama redbula v riti. s tem ne mislim pritiskanja na gas, ampak recimo prlezt na Stol v Karavankah. al pa… ...prikaži večpa nasekat kup drv. in če zmorejo to, zmorejo tud peljat avto. marsikdo od teh starcev, ve za milimete kje je rob avta. pa najte mladež , ki ve kje je odbijač od njegovega bemflna. da ne omenjam ni problem tišat gas, problem je pritisnit na zavoro. saj veste pri polnem plinu.
Na cesti vidim precej prenapetežev, ki sicer nesreče ne povzročijo direktno, so pa s svojo prepotentno vožnjo po načelu 'vozim, kjer le morem in kakor morem' lahko posredni povzročitelji - vsi pa so mladi ali srednjih let, seveda s 'spedenanimi' vozili....
"stari nad 64 let, povzročili nekaj več kot 2.200 prometnih nesreč, kar predstavlja približno 13 odstotkov vseh prometnih nesreč na naših cestah" ....To hkrati pomeni, da so tisti stari med 18 in 64 let povzročili kar 87 % vseh nesreč,… ...prikaži več kar je zaskrbljujoče in bi bilo pametno prepovedati vožnjo vsem, ki še niso stari 60 let.......To sem napisal, da vidite kako bedasti ste s svojimi naslovi in procenti...V bistvu pa bi morali VSEM preverjati psihofizično sposobnost za vožnjo na vsaj 5 let.
Nič bat,to je samo še ena brezvezna in zavajajoča novica,vse je bolj na ČE ,ČE BI ,itd .v bistvu ni sprememb
Prenehajte s to neumnostjo, da se mora preverjati sposobnost vožnje vsakih 5 let. Do sedaj to ni bilo potrebno in tudi naprej je to čista bedarija. Sodobni avti že sami preprečijo mnogo nesreč, zato je neumnost zaostrovati zakonodajo, sedaj.
Pa pri svojem komentarju bi moral malo pomisliti, koliko kilometrov naredijo mladi vozniki, koliko pa jih naredijo starejši do 64. Če en dela 50k letno, en pa samo 2000, je pač pri prvem precej večja verjetnost, da povzroči nesrečo. To… ...prikaži več pa ne pomeni, da je slabši voznik.
To sta da slučajo v dolgem časui,mlajši povzročajo nesreče vsak dan pa Žurnal nič ne skrbi!
In če upoštevaš statistiko, je mladih precej več na cesti in tudi delajo več kilometrov.
Lahko se pa tudi vprašamo, če je mularija, o kateri dnevno ali tedensko beremo, kakšne težke nasreče povzroča, mentalno sploh primerna za vožnjo. Voznik začetnik prekoračuje dovoljeno hitrost tudi za 100 %, ob tem še nažgan ali/in zadrogiran!!! Mlada mamica,… ...prikaži več že zjutraj ko pelje otroka v vrtec, nažgana tako, da vijuga po cesti! So ti ljudje za v promet???
Problem so mladi brezobzirni vozniki,ki mislijo,da so edini na svetu In se tako tudi obnasajo
Lahko pa bi starejši upoštevali cestnoprometne predpise in se umaknili iz ceste, če ne vozijo po omejitvah. To je v zakonu, ne pa povzročati zastoje.
Vsev, "voziti po omejitvah" je pojem, ki ga ti očitno ne razumeš! Če je omejitev 60 km/h, še vedno lahko voziš tudi 50 km/h, pa ne kršiš nobenih predpisov. Zdi se mi, da ti misliš obratno: če je omejitev 60… ...prikaži več km/h, ti voziš najmanj 65 ali več.
Ja, to imaš prav. Lahko voziš 50 tam ko je omejitev 90. Toda samo do trenutka, dokler ne narediš kolone (tri avti), potem si se dolžan umakniti. In če se lahko jaz, ko npr. peljem prikolico umaknem, kljub temu da… ...prikaži več peljem malce pod 90km/h, ni vrag da se ne more tudi 70 letnik, ki pelje 60 ali manj.
Zadnji teden so dve nesreči povzročili 80+ let vozniki in takoj je alarm. Ko nesreče povzročijo mlajši pa nič. To je napihovanje dogodka s strani novinarjev, za večjo branost članka!
Ja, če zapelješ na napačno stran je pač halo. Nič ni prenapihnjeno. Mnogo starejših voznikov ni več za na cesto, pa imajo kljub temu izpit. In seveda se najde še vedno ogromno takih, ki kljub letom zelo dobro vozijo, zato… ...prikaži več pa bi morali starejši imeti namesto zdravniških pregledov, kakšno uro pod nadzorom instruktorja, ki bi ocenil ali je oseba dejansko za na cesto ali ne. Ker zdravniški pregled tega ne pove.
Ampak tole natolcevanje starejših. Prosim poglejte statistiko povzročiteljev prometnih nesreč po starosti, pa se bomo lahko pogovarjali! Tale ki tole piše je sigurno čakal nekoga starejšega v križiščih! Če bi že hoteli kaj od tega potem teoretično preverjanje znanja vsakih… ...prikaži večih pet let za vse pa bo mir, pa skoraj prazne ceste!
Pa seveda obvezno beleženje prekrškov VSEH udeležencev v prometu! In ko dosežeš neko mejno vsoto prekrškov, ponovno preverjanje znanja CPP.
Problem ni samo v starejših ljudeh, Problem je tudi v zdravnikih. V naši okolici je eden , ki ti potrdi , da si sposoben za vožnjo tudi če k njemu prideš s palico za slepe , spet pri drugemu pa… ...prikaži večpa še astronavt ne bi bil potrjen. Sicer pa po članku videč zakrivi nesrečo samo 13% starejših od 64 let vse ostale pa mlajši in ti so problem in ne starejši.
Ja, seveda je isto, če mladi naredimo 10.000 km na leto, starejši pa kakšnega tisočaka. Da bi lahko rekel, da mladi naredijo več nesreč, bi moral upoštevti še kilometre.
Drugače pa bi te zdravniške preglede tako morali ukiniti, ker ne koristijo ničemer. En se tam na pregledu izkaže, pa je obupen za volanom, drugemu pa zavrnejo podaljšanje, pa še vedno vozi dovolj dobro.
Boljše bi bilo, da se bi voznika dejansko ocenilo skozi njegovo vožnjo. Naj se poleg osebe usede usposobljena oseba in naj se odvozi par ur. Potem pa ta oceni ali še lahko vozi ali ne. To bi dejansko pokazalo, kako… ...prikaži več oseba vozi. Vsem je pa jasno, da so tisti pregledi brez vezni. Isto kot zdravniški za delo.
In potem si 90 letnik plača pregled in opravi izpit ?
Problem so mlade hašomankice in telefončkarji, ki jih je enormno, ko na AC zagledaš avto, ki pelje 90km/h in vozi enkrat skrajno desno enkrat zaide na prehitevalni pas, to je znak telefončkar in popolnoma brez izkušenj v prometu, saj mu… ...prikaži več od ust kaplja še materino mleko!! Najslabše so pa mlade pičke, ki nimajo pojma kaj lahko prilakuje od avta in svojih izkušenj, 90 5 jih vozi po sistemu:" Šofer dodaj gas , to je želja sviju nas!"
popravek 90%
kaj se spravlate na stare voznike poglejte rajsi mlade kako vozijo vsi so na telefonih omejitev hitrosti se sploh ne drzijo da o alkoholu in drigah ne govorimo starejsi smo bol izskuseseni in vozimo bol po pravilih ce pa se… ...prikaži več zgodi nesreca pa je taki halo tako da nehajte blatit samo starejse poglejte sliko v celoti
To, da se penzionist, pelje 60km/h tam kjer je omejitev 90 in dela gnečo, pač niso izkušnje. Potem pa pride v naselje pa pelje z isto hitrostjo naprej. Omejitve hitrosti pa se večina res ne drži, to pa zato ker… ...prikaži več so krepko prenizke. Telefon pa tako ali tako ni težava, ker ne vpliva na samo vožnjo.
Vzev, mislil sem, da si pametnejši, pa si pokazal, da nisi. Po tvoje uporaba telefona NE VPLIVA NA VARNOST VOŽNJE??? Kje si pobral to neumnost??? A si delal kakšno raziskavo? Da je uporaba telefona med vožnjo zelo nevarna, je ugotovila… ...prikaži več cela rajda strokovnjakov, ki so vsi veliiiko pametnejši od tebe.
Ja, pisanje sms-ov in brskanje po spletu da. Pogovor po telefonu pa ne. Ker ni razlike ali se pogovarjam s sopotnikom/sopotnico, in imam roko na naslonu za roko, ali pa se pogovarjam po telefonu. Kvečjemu so naredili raziskavo (mislim da… ...prikaži več je bila objavljena tudi na žurnalu), kjer so dokazali, da otrok v avto bolj vpliva na vožnjo kot pogovor po telefonu.
Mislim,da niso starejsi taksen problem,ce so malo bolj pocasni oz.previdni,da se ne bi kaj zgodilo. Problem so mladi brezkbzirni
V Kanadi, ZDA itd velja šoferski do smrti. Pri nas bi pa stalno nekaj birokratizirali. Npr danes sem prevozil 180 km, prehitevali so me samo mlajši vozniki, to pa zato, ker sem vozil po predpisih, sem pa starejši voznik z… ...prikaži več najman 2000000 prevoženih kilometrov z osebnimi vozili pa nisem taksist. Šoferski mora veljati do smrti, kot velja tudi šolska izobrazba, pa kuhar dela lahko tudi do smrti. Bi pa postavil zgornjo mejo za vse pilitike na največ 70 let za delo v politiki.
Verjamem, da si dober voznik. Toda ali verjameš v sebe, da boš še dobro vozil pri 80? Mogoče boš, mogoče pa ne. Ali res verjameš, da lahko nek dementen človek vozi avto, brez da je nevaren za druge?
Ko se bolezen ugotovi, ta ki jo omenjaš, človek nebi smel več voziti avto, ma tudi v politiki ne bi smel biti več, a se s tem strinjaš.
Ne vem kaj tukaj mešaš politiko (čeprav imaš prav). Toda ravno to kar si napisal, je težava pri starejših voznikih. Marsikateri (ne vsi), nebi smel več biti za volanom, čeprav opravi pregled. Zato bi pa morali oceniti vožnjo, ne njegovo… ...prikaži več zdravstveno stanje.
Lahko, da je šlo za samomor, ki je izgledal kot nesreča. Stari ljudje, ki so upali na ureditev sistema dolgotrajne oskrbe s 2023, so obupani.
Skrbijo vas starejši vozniki ne skrbijo pa vas mladi zdrogiranci,ki vsakodnevno povzročajo nesreče?? Skrbeti bi vas morali vozniki kot je Nika Kovač,ki je 9 krat polagala izpit in pri tem razbila 3 avtomobile!!
Kaj ima sedaj Nika Kovač s tem??? Podlež, kot ti, takoj vmeša politiko v vse! A te ni sram???
omega_v6 ...in zakaj ti nisi opravil izpita ?
Leon vozniško imam že precej dolgo položil sem ga prvič !! Svobodnež Navedel sem Niko zato,da bi ti videl kako sposobni so mladi vozniki!! Se ti zdi varna vozbica ta Nika,ki je 9 krat polagala ispit??
Kaj pa, če bi prenesel krivdo z Nike na inštruktorja/ico vožnje? To, da nekdo ne naredi izpita v prvo, drugo, tretje... še ne pomeni, da bo slab voznik. Pa tudi, tvoj komentar se nanaša na to, da bi očrnil Niko.… ...prikaži več Zagotovo je naredila v dobro ljudi več kot ti.
jaka4 Voznica,ki 9 krat polaga izpit in pri ipitnih vožnjah razbije 3 avtomobile je nevarnost na cesti pa ni važno je to Nika ali Jaka!!
In kako reagiraš na cestah ob vseh kršiteljih in kršiteljicah CPP? Si puliš lase, kričiš v avtu, mečeš stvari iz avta, razbiješ kakšno šipo v besu, ki ga doživljaš? Sam pa zagotovo nisi v obdobju, odkar imaš izpit za avto… ...prikaži več naredil niti najmanjšega prekrška. Vsa čast, take res cenim, ampak ne verjamem, da si med njimi.
Ustrezna zakonodaja in nadzor prometne policije bi rešil zadeve . Zakaj policaje srečujem v gostilnah na obrobju mesta ! Nikjer v EU nisem srečal uniformiranega policaja in službenim avtomobilom ,da posedajo v lokalih ! Razen v Srbiji ,Bosni ,Hrvaški ,Črni Gori ....Balkan.
Dobra četrtina voznikov nad 61 let povzroči cca 15% prometnih nesreč - pa saj to je ena najbolj varnih skupin udeležencev v prometu! Kje je tu problem?
Ja, seveda je popolnoma isto ali naredi voznik par 10.000 km ali pa kakšnega tisočaka. Seveda starejši od 60 let povzročijo precej manj nesreč, če pa so tudi precej manj na cesti. In mislim, da ni nobene težava v 60… ...prikaži več letnikih. Težava je v voznikih starejših od 70 let, ki pogosto opravijo zdravniški pregled, dejansko pa niso več za volan.
Sodim med starejše voznike nad 60 let, vendar sem prepričan, da sem veliko boljši voznik od večine mlajših. Za volanom ne uporabljam mobitela kakor večina mlajših, ne divjam, upoštevam prometne predpise, ne vozim pijan in skrbim za telesno in psihično kondicijo.
Vsak starostnik, ki ima vozniško opravi obdobni zdravniški pregled. Odvisno je samo od zdravnika ali mu dovoljenje podaljša glede na zdravstveno stanje ali gleda na zaslužek.
Težava je, da je ta zdravniški pregled slab. Pač nesmisel isto kot so nesmiselni zdravniški pregledi za delo. Marsikdo naredi ta zdravniški pregled, pa dejansko ni več za volan. Boljše bi bilo ukiniti te zdravniške preglede in se bi ocenjevalo vožnjo.
Milan Kučan še vedno vozi po Ljubljani.
A i šire...
Slovenci plešemo, rajamo, problemov, takšnih in drugačnih ni več, za vse je bil kriv Janša, iz dneva v dan Janša, kolesarji, vodni topovi, sedaj pa so na vrsti upokojenci, starejši že tako večkrat prevarani in okradeni starci, a ne pisec… ...prikaži več po nareku, plačanec levice Gašparin. Te je treba zjebat, da ne bodo nažirali socialne blagajne, ….
Milan je tudi na cestah nočna mora jajo 🐑🐑🐑! 😂🤣😂
Mirror, Janša pa ne vozi, ker mu crkuje akumulator.
Mene bolj skrbi vožnja objestnežev, ki so pa povečini mladi vozniki. Pa zanima me, ko nas bo presenetil sneg, koliko mlajših voznikov bo na to pripravljeno in bodo imeli avto na ustreznih pnevmatikah. Starejši so tu veliko bolj vestni.
poznam 90 + let stare državljane, ki po pravici povedano so sposobni več , kot pa današnja mladež, z dvma piksnama redbula v riti. s tem ne mislim pritiskanja na gas, ampak recimo prlezt na Stol v Karavankah. al pa… ...prikaži večpa nasekat kup drv. in če zmorejo to, zmorejo tud peljat avto. marsikdo od teh starcev, ve za milimete kje je rob avta. pa najte mladež , ki ve kje je odbijač od njegovega bemflna. da ne omenjam ni problem tišat gas, problem je pritisnit na zavoro. saj veste pri polnem plinu.
Na cesti vidim precej prenapetežev, ki sicer nesreče ne povzročijo direktno, so pa s svojo prepotentno vožnjo po načelu 'vozim, kjer le morem in kakor morem' lahko posredni povzročitelji - vsi pa so mladi ali srednjih let, seveda s 'spedenanimi' vozili....