Naš promet je prerasel zmogljivosti štiripasovnic. V najboljšem primeru imamo 1 uporaben pas na avtocestah, večino časa pa se, takrat ko se nas večina vozi, lahko samo smejemo nalepljeni vinjeti in temu, kaj naj bi predstavljala.
No hpet, pa smo pri kulturi vožnje. In potem pridemo v začaran krog "jaz se ne bom umaknil, ker ni varno". In vas je najprej 1 taki, ki vozi po babje počasi po levem pasu za njim pa 10 takih… ...prikaži več lolekov. Pa ne zahtevam da se vrivate med tovornjake, ampak se niti ne umaknete, ko je prostega 500m desnega pasu. IN TO JE PROBLEM TE PRAKTIČNOSTI!!! Če je nekdo hitrejši, ga varno spusti naprej. Namreč če tega ne narediš, se nabere kolona in potem vsi po tvoje opisani praktičnosti kampirajo na levem pasu, prvi v koloni pa je lolek, da ne upa it na desni pas , ko je to mogoče varno storiti.
Ljudje, ki niso zmožni vozit osebni avto na AC 130 km/h nimajo na njej kaj delat. Če te je tega strah, pojdi po regionalnih cestah in bo mir. Policija pa bi morala striktno kaznovati tiste, ki "kampirajo" na prehitevalnem pasu.… ...prikaži več Veliko sem na cesti in ... v Mariboru se postavi na lev pas in tako do morja.. Ime pove, da je to PREHITEVALNI in ne VOZNI pas.
Naj povem, da bi k večji pretočnosti avtomobilov na avtocestah ob zastojih zaradi gradbenih del prispevali v prvi vrsti tudi upravitelji cest z ustrezno signalizacijo. V razvitem svetu, Avstriji in Nemčiji poznajo sistem "zadrge". Pri nas, v Sloveniji še nikoli… ...prikaži več nisem videl postavljenega takšnega prometnega znaka. Ali ga sploh nimamo ali ga ne poznamo. Potem pa bi lahko bili vozniki tisti, ki bi lahko pripomogli k večji pretočnosti in sicer, da ne bi cincali in vozili mimo gradbišč, kolikor nam dovoljuje znak in ne da ob znaki 80 ali 60 km/h vozijo vozniki 30 ali 40 km/h. Ne vem zakaj? Ali nekateri "prodajajo" zijala ali kaj?!Pa tudi kakšna policija bi se lahko od časa do časa prikazala ob takšnih gradbiščih in pospeševala pretočnost. To, da pa eni mislijo, da je njihov levi vozni pas in se sebično in brezobrazno rinejo vse do konca, pa ni res, da je potem desni pas hitrejši. To ne drži, Zaradi tega postane desni pas počasnejši. Že nešteto krta preverjeno, ko si ujet v vrsti med k
Maty ali si zelo mlad, ali pa zelo star pa ti že spomin peša. Pri nas je bilo pravilo zadrge uvedeno že kar nekaj let nazaj. so bili postavljeni znaki. Kasneje pa se je spremenilo, da pri združevanju dveh klon… ...prikaži več velja to pravilo brez znaka. Ker pa zelo malo voznikov to upošteva, se pa potem pojavljajo predčasna vključevanja, ker se marsikdo boji, da ga na koncu ne bodo spustili v skupno kolono. Ref: Z A K O N O PRAVILIH CESTNEGA PROMETA (ZPrCP) 38 člen. (google pomaga :-) )Se strinjam, levi pas naj bo namenjen prehitevanju. Če si počasnejši od nekoga, ga ob prvi priložnosti spusti naprej. Nikdar ne veš, kaj je vzrok hitri vožnji ali na žalost divjanju (je precejšnja razlika v vidiku varnosti). Za ta hitre pa je imamo policijo, v kolikor jih je sploh sposobna zaznavati in sankcionirati. Sam vozim hitro, ko se peljem na intervencije, ki jih je pa hvala bogu malo.
sam pol ti gre poraba čez 4.6l/100km in se ne morš hvalt pred prijatli, da si bil glavni jebač ki se je od maribora do morja vozu samo po prehitevlanem, poraba pa mn kt 5l
Komu se umikaš ? Tistim , ki želijo kršiti predpise in voziti 140 in več ? Vozi 130 po levem pasu in zdravo , sam ćče se bjiš te stalne brzine , pol nisi za na AC in s svojim… ...prikaži več skakanjem levo desno levo , ogrožaš celo kolono na levem pasu !
Da, se dogajajo takšne stvari, ko nekateri prehitevajo in ima distanco hitrosti 100 ali 110 Km/h in za sabo delajo kolono. Veliko pa je takih, ki ti vozijo dobesedno za ritjo..., Ne rečem pa še takim, ko se hočeš priklopiti… ...prikaži več na avtocesto in se ti nočejo odmakniti, jih boli k.... za druge...,
Za tistega pred menoj z 110 km ,uporabljam prednje luči , za tistega za ritjo pa bremz luči , ki jih prižgem prvič , če pa ne razume , pa drugič bremzam ! 135 km po levem in ni absolutno… ...prikaži več nobenega problema . Tisti , ki pa misli , da je na nemški AC , pa ima na voljo desni pas , samo na moji kameri je posnet , tako da se nima kaj razburjat policajem !
@Žurnalček Zgleda, da bom res mogo nabavit konkretno kamero za takšne. Ko se peljem na intervencijo, so taki pravi problem na AC, ko se ne vedo umakniti na vozni pas in po možnosti vozijo še manj kot je omejitev. Če… ...prikaži večČe je nekdo hitrejši, ga spusti naprej, čim je le mogoče. Za prehitre je policija in so radarji.
Ampak kaj ti pomagajo šestpasovnice, ko je pa tipično levi pas zabasan in vozi 100, srednji pas malo zaseden in vozi tudi 100, na desnem pasu pa skoraj nobenega.
sam pol ti gre poraba čez 4.6l/100km in se ne morš hvalt pred prijatli, da si bil glavni jebač ki se je od maribora do morja vozu samo po prehitevlanem, poraba pa mn kt 5l
Malo sem ga mimo pihnil :-). Samo vseeno se lahko vozijo po AC tudi tisti, ki ne dosežejo oz. nočejo vozit 130 kmh. Se da lepo pelat brez da kogar koli oviraš.
Malo sem ga mimo pihnil :-). Samo vseeno se lahko vozijo po AC tudi tisti, ki ne dosežejo oz. nočejo vozit 130 kmh. Se da lepo pelat brez da kogar koli oviraš.
Ko so na desnem pasu en za drugim kamioni, ti drugega ne preostane, drugače ne prideš več ven. In hkrati ugotovimo, da nimamo avtoceste, ampak magistralko.
Evo točno tu imamo primer enega, ki se ne umakne desno, ker NE ZNA VOZITI, ker se boji da potem "ne pride več ven". Ker bog ne daj da bi se umaknil in s tem naredil večjo prepustnost prometa in… ...prikaži več na dolgi rok tudi sam prišel na cilj malce hitreje.
Vsaki dan na avtocestah po Sloveniji gor in dol in se mi še nikoli ni zgodilo, da ne bi mogel priti ven. Če tega ne zmoreš, potem pač nisi za na cesto.
Aja, pa če bom videl, da te par avtov pred mano ni spustilo na prehitevalni pas, pa te bom po vsej verjetnosti sam osebno spustil. ni 100% ampak dostikrat kaj takega naredim, kar ni obvezno. Ker menim, da taka dejanja… ...prikaži več pomagajo k pretočnosti prometa. Taka dejanja so: da včasih upočasniš, koga spustiš v kolono, se umakneš če si počasnejši, si pozoren na to, kaj delajo drugi.
Se pravi, da voziš 130-140 po prehitevalnem, ker dejansko prehitevaš, potem pa ti en pride od zadaj s 180, ti zabremzaš, greš na desno med dva tovornjaka, in čakaš, da boš spet imel prostor na levi da nadaljuješ?
Če voziš 140 kmh te ni treba skrbeti za onega ko hoče 180 kmh. Se pa mu ob prvi priložnosti pač umakneš. Je pa ogromno tistih, ki vozijo po levem pasu, ko je desni prost in so za njim vozila,… ...prikaži več, ter/ali prehitevajo s 120 ali manj in naredijo premikajoč zastoj, ker se ob prvi priložnosti ne umaknejo. Prva priložnost je pa, ko se lahko varno umakneš na desni pas (varnostna naprej in nazaj). Tu pa je nekdo nekaj naredil (mogoče policija), da se tovornjaki več ne držijo drug drugega kot klopi.
Evo točno tu imamo primer enega, ki se ne umakne desno, ker NE ZNA VOZITI, ker se boji da potem "ne pride več ven". Ker bog ne daj da bi se umaknil in s tem naredil večjo prepustnost prometa in… ...prikaži več na dolgi rok tudi sam prišel na cilj malce hitreje.
daj daj Anze, ne bodi najbolj brihten. Igor je čisto ok povedal. Če bi se vsi držali varnostnih razdalj bi menjavanje pasov teklo varno in hitro. Ker pa se vsi nabijejo skupaj tako na desnem kot levem pasu, pa je… ...prikaži več dejansko bolj varno peljati po levem dokler ne prehitiš vozil na desni in je pred teboj ponovno prosto. V kolikor se peljem 130 ali več po levem pasu mi na pamet ne pride da bi se tiščal desno med nabite kamijone, razen če gre za vozila na nujni vožnji. Menjavanje pasov kjer mentaliteta voznikov ne pozna varnostne razdalje je dejansko bolj nevarna kot da se pelješ po levem pasu dokler se promet na desni ne sprosti. Da bi se rinil med kamijone desno in potem zaviral na hitrost kamijona pred menoj, in potem spet pospeševal in "izsiljeval" menjavo na levo, ker nihče ne upošteva smernika... sori, razmišljaj malo življensko in praktično.
Prvič: Voziš 135 in se ni treba nobenemu umakniti . Drugič: Če bi se držali varnostne razdalje , polovica uporabnikov sploh gor ne bi mogla !!!!!!!!!Tretjič: Desni vozni pas v SLO ni AC ampak kamionska železnica !!!
Prvič: Na SLO AC je polovico preveč vozečih vozil . Zardi tega so prepolovljene vse varnostne razdalje med vozili ! Pametni policaji pa merijo pravilno varnostno razdaljo !! Drugič: SLO AC imajo samo en LEVI vozni , DESNI je industrijski… ...prikaži večki tir Luke KP !
Tretjič : Ko njih spravite z AC, boste lahko debatirali in pametovali o pravilni vožnji po AC .
Četrtič : Blesav je tisti voznik , ki vozi med kamioni, ne blesav ampak nor, vključno s tistimi strokovnjaki navedenim z imeni v tekstu tega članka !
Okoli LJ manjka še en pas.
Naš promet je prerasel zmogljivosti štiripasovnic. V najboljšem primeru imamo 1 uporaben pas na avtocestah, večino časa pa se, takrat ko se nas večina vozi, lahko samo smejemo nalepljeni vinjeti in temu, kaj naj bi predstavljala.
No hpet, pa smo pri kulturi vožnje. In potem pridemo v začaran krog "jaz se ne bom umaknil, ker ni varno". In vas je najprej 1 taki, ki vozi po babje počasi po levem pasu za njim pa 10 takih… ...prikaži več lolekov. Pa ne zahtevam da se vrivate med tovornjake, ampak se niti ne umaknete, ko je prostega 500m desnega pasu. IN TO JE PROBLEM TE PRAKTIČNOSTI!!! Če je nekdo hitrejši, ga varno spusti naprej. Namreč če tega ne narediš, se nabere kolona in potem vsi po tvoje opisani praktičnosti kampirajo na levem pasu, prvi v koloni pa je lolek, da ne upa it na desni pas , ko je to mogoče varno storiti.
Ljudje, ki niso zmožni vozit osebni avto na AC 130 km/h nimajo na njej kaj delat. Če te je tega strah, pojdi po regionalnih cestah in bo mir. Policija pa bi morala striktno kaznovati tiste, ki "kampirajo" na prehitevalnem pasu.… ...prikaži več Veliko sem na cesti in ... v Mariboru se postavi na lev pas in tako do morja.. Ime pove, da je to PREHITEVALNI in ne VOZNI pas.
Pa dobro, pa kaj je s tabo? Noben tovornjak te hitrosti ne dosega in ne sme dosegat!!Drugi del pa se strinjam.
Naj povem, da bi k večji pretočnosti avtomobilov na avtocestah ob zastojih zaradi gradbenih del prispevali v prvi vrsti tudi upravitelji cest z ustrezno signalizacijo. V razvitem svetu, Avstriji in Nemčiji poznajo sistem "zadrge". Pri nas, v Sloveniji še nikoli… ...prikaži več nisem videl postavljenega takšnega prometnega znaka. Ali ga sploh nimamo ali ga ne poznamo. Potem pa bi lahko bili vozniki tisti, ki bi lahko pripomogli k večji pretočnosti in sicer, da ne bi cincali in vozili mimo gradbišč, kolikor nam dovoljuje znak in ne da ob znaki 80 ali 60 km/h vozijo vozniki 30 ali 40 km/h. Ne vem zakaj? Ali nekateri "prodajajo" zijala ali kaj?!Pa tudi kakšna policija bi se lahko od časa do časa prikazala ob takšnih gradbiščih in pospeševala pretočnost. To, da pa eni mislijo, da je njihov levi vozni pas in se sebično in brezobrazno rinejo vse do konca, pa ni res, da je potem desni pas hitrejši. To ne drži, Zaradi tega postane desni pas počasnejši. Že nešteto krta preverjeno, ko si ujet v vrsti med k
Maty ali si zelo mlad, ali pa zelo star pa ti že spomin peša. Pri nas je bilo pravilo zadrge uvedeno že kar nekaj let nazaj. so bili postavljeni znaki. Kasneje pa se je spremenilo, da pri združevanju dveh klon… ...prikaži več velja to pravilo brez znaka. Ker pa zelo malo voznikov to upošteva, se pa potem pojavljajo predčasna vključevanja, ker se marsikdo boji, da ga na koncu ne bodo spustili v skupno kolono. Ref: Z A K O N O PRAVILIH CESTNEGA PROMETA (ZPrCP) 38 člen. (google pomaga :-) )Se strinjam, levi pas naj bo namenjen prehitevanju. Če si počasnejši od nekoga, ga ob prvi priložnosti spusti naprej. Nikdar ne veš, kaj je vzrok hitri vožnji ali na žalost divjanju (je precejšnja razlika v vidiku varnosti). Za ta hitre pa je imamo policijo, v kolikor jih je sploh sposobna zaznavati in sankcionirati. Sam vozim hitro, ko se peljem na intervencije, ki jih je pa hvala bogu malo.
S kom da se greš zadrgo ? Mogoče s kamioni ?
ne, z Cesnami in Porterji. Torej praviš, da drugih avtomobilov ni na AC? Pa seveda tudi s tovornjaki.
Še nikoli nisem imel težav "prit vn", pa se redno umikam na desni pas.
Točno tako.. malo je treba uporabljati glavo in ogledala. In tudi zavirat ni treba.
sam pol ti gre poraba čez 4.6l/100km in se ne morš hvalt pred prijatli, da si bil glavni jebač ki se je od maribora do morja vozu samo po prehitevlanem, poraba pa mn kt 5l
Komu se umikaš ? Tistim , ki želijo kršiti predpise in voziti 140 in več ? Vozi 130 po levem pasu in zdravo , sam ćče se bjiš te stalne brzine , pol nisi za na AC in s svojim… ...prikaži več skakanjem levo desno levo , ogrožaš celo kolono na levem pasu !
Da, se dogajajo takšne stvari, ko nekateri prehitevajo in ima distanco hitrosti 100 ali 110 Km/h in za sabo delajo kolono. Veliko pa je takih, ki ti vozijo dobesedno za ritjo..., Ne rečem pa še takim, ko se hočeš priklopiti… ...prikaži več na avtocesto in se ti nočejo odmakniti, jih boli k.... za druge...,
Ne razumem "distanco hitrosti?".
Za tistega pred menoj z 110 km ,uporabljam prednje luči , za tistega za ritjo pa bremz luči , ki jih prižgem prvič , če pa ne razume , pa drugič bremzam ! 135 km po levem in ni absolutno… ...prikaži več nobenega problema . Tisti , ki pa misli , da je na nemški AC , pa ima na voljo desni pas , samo na moji kameri je posnet , tako da se nima kaj razburjat policajem !
@Žurnalček Zgleda, da bom res mogo nabavit konkretno kamero za takšne. Ko se peljem na intervencijo, so taki pravi problem na AC, ko se ne vedo umakniti na vozni pas in po možnosti vozijo še manj kot je omejitev. Če… ...prikaži večČe je nekdo hitrejši, ga spusti naprej, čim je le mogoče. Za prehitre je policija in so radarji.
Ampak kaj ti pomagajo šestpasovnice, ko je pa tipično levi pas zabasan in vozi 100, srednji pas malo zaseden in vozi tudi 100, na desnem pasu pa skoraj nobenega.
sam pol ti gre poraba čez 4.6l/100km in se ne morš hvalt pred prijatli, da si bil glavni jebač ki se je od maribora do morja vozu samo po prehitevlanem, poraba pa mn kt 5l
Pa dobro, pa kaj je s tabo? Noben tovornjak te hitrosti ne dosega in ne sme dosegat!!Drugi del pa se strinjam.
kje pa si kej prečital o tovornjakih???
Ne razumem "distanco hitrosti?".
Da, se strinjam popolnoma...,
kje pa si kej prečital o tovornjakih???
Malo sem ga mimo pihnil :-). Samo vseeno se lahko vozijo po AC tudi tisti, ki ne dosežejo oz. nočejo vozit 130 kmh. Se da lepo pelat brez da kogar koli oviraš.
Malo sem ga mimo pihnil :-). Samo vseeno se lahko vozijo po AC tudi tisti, ki ne dosežejo oz. nočejo vozit 130 kmh. Se da lepo pelat brez da kogar koli oviraš.
Smrtno ogrožaš s takšno počasno vožnjo samega sebe med kamoni , zakaj , boš pa uganil ko te bo stisnilo !
100-120 na uro po levem pasu nimaš kaj vozit pika pustimo če so za to krivi kamioni.sam zmigat se je treba. Kaj pa pravi zakon?
Ko so na desnem pasu en za drugim kamioni, ti drugega ne preostane, drugače ne prideš več ven. In hkrati ugotovimo, da nimamo avtoceste, ampak magistralko.
Evo točno tu imamo primer enega, ki se ne umakne desno, ker NE ZNA VOZITI, ker se boji da potem "ne pride več ven". Ker bog ne daj da bi se umaknil in s tem naredil večjo prepustnost prometa in… ...prikaži več na dolgi rok tudi sam prišel na cilj malce hitreje.
Še nikoli nisem imel težav "prit vn", pa se redno umikam na desni pas.
Vsaki dan na avtocestah po Sloveniji gor in dol in se mi še nikoli ni zgodilo, da ne bi mogel priti ven. Če tega ne zmoreš, potem pač nisi za na cesto.
Aja, pa če bom videl, da te par avtov pred mano ni spustilo na prehitevalni pas, pa te bom po vsej verjetnosti sam osebno spustil. ni 100% ampak dostikrat kaj takega naredim, kar ni obvezno. Ker menim, da taka dejanja… ...prikaži več pomagajo k pretočnosti prometa. Taka dejanja so: da včasih upočasniš, koga spustiš v kolono, se umakneš če si počasnejši, si pozoren na to, kaj delajo drugi.
Se pravi, da voziš 130-140 po prehitevalnem, ker dejansko prehitevaš, potem pa ti en pride od zadaj s 180, ti zabremzaš, greš na desno med dva tovornjaka, in čakaš, da boš spet imel prostor na levi da nadaljuješ?
Če voziš 140 kmh te ni treba skrbeti za onega ko hoče 180 kmh. Se pa mu ob prvi priložnosti pač umakneš. Je pa ogromno tistih, ki vozijo po levem pasu, ko je desni prost in so za njim vozila,… ...prikaži več, ter/ali prehitevajo s 120 ali manj in naredijo premikajoč zastoj, ker se ob prvi priložnosti ne umaknejo. Prva priložnost je pa, ko se lahko varno umakneš na desni pas (varnostna naprej in nazaj). Tu pa je nekdo nekaj naredil (mogoče policija), da se tovornjaki več ne držijo drug drugega kot klopi.
No, potem pa očitno znam vozit, ampak hvala za skrb.
Evo točno tu imamo primer enega, ki se ne umakne desno, ker NE ZNA VOZITI, ker se boji da potem "ne pride več ven". Ker bog ne daj da bi se umaknil in s tem naredil večjo prepustnost prometa in… ...prikaži več na dolgi rok tudi sam prišel na cilj malce hitreje.
daj daj Anze, ne bodi najbolj brihten. Igor je čisto ok povedal. Če bi se vsi držali varnostnih razdalj bi menjavanje pasov teklo varno in hitro. Ker pa se vsi nabijejo skupaj tako na desnem kot levem pasu, pa je… ...prikaži več dejansko bolj varno peljati po levem dokler ne prehitiš vozil na desni in je pred teboj ponovno prosto. V kolikor se peljem 130 ali več po levem pasu mi na pamet ne pride da bi se tiščal desno med nabite kamijone, razen če gre za vozila na nujni vožnji. Menjavanje pasov kjer mentaliteta voznikov ne pozna varnostne razdalje je dejansko bolj nevarna kot da se pelješ po levem pasu dokler se promet na desni ne sprosti. Da bi se rinil med kamijone desno in potem zaviral na hitrost kamijona pred menoj, in potem spet pospeševal in "izsiljeval" menjavo na levo, ker nihče ne upošteva smernika... sori, razmišljaj malo življensko in praktično.
Prvič: Voziš 135 in se ni treba nobenemu umakniti . Drugič: Če bi se držali varnostne razdalje , polovica uporabnikov sploh gor ne bi mogla !!!!!!!!!Tretjič: Desni vozni pas v SLO ni AC ampak kamionska železnica !!!
Prvič: Na SLO AC je polovico preveč vozečih vozil . Zardi tega so prepolovljene vse varnostne razdalje med vozili ! Pametni policaji pa merijo pravilno varnostno razdaljo !! Drugič: SLO AC imajo samo en LEVI vozni , DESNI je industrijski… ...prikaži večki tir Luke KP ! Tretjič : Ko njih spravite z AC, boste lahko debatirali in pametovali o pravilni vožnji po AC . Četrtič : Blesav je tisti voznik , ki vozi med kamioni, ne blesav ampak nor, vključno s tistimi strokovnjaki navedenim z imeni v tekstu tega članka !
to kar imamo mi niso avtoceste.
Točno tako.. malo je treba uporabljati glavo in ogledala. In tudi zavirat ni treba.