Po podatkih Ameriške nacionalne agencije za prometno varnost (NHTSA) je kar okoli 30 odstotkov nesreč v prometu, ki so se zgodile med leti 2000 in 2012, po začetnem trku še enkrat udarilo v oviro (drevo, steber razsvetljave, semafor) ali pa je vanje priletelo še kakšno vozilo.
Za razliko od sedanjih sistemov zračnih blazin, ki ne omogočajo ponovne zaščite od drugemu trku, bo sistem, ki ga razvijajo pri Hyundaiu omogočil njihovo ponovno aktivacijo v trenutku vnovičnega trka vozila s prepreko.
Korejci pojasnjujejo, da je tehnologija zasnovana na novem sistemu zračnih blazin, ki spremljajo položaj potnikov v vozilu po prvotnem trku, nato pa sistem dovoli zračni blazini, da se ponovno aktivira. Nov tip zračne blazine bo na voljo v prihodnih hyundaih in tudi vozilih sestrske znamke Kia. Kdaj še ni znano.
Blazine bi morale po sprožitvi ostati napihnjene še vsaj eno minuto, kar je najlažje izvesti. Potem ne bi bilo potrebe po dvojnem proženju, kar bi blazine zelo podražilo. Ne vem zakaj je narejeno tako, da se takoj izpraznijo.